Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
Die bende hippy's die aan de schoolpoorten, flyerkes uitdeelden waarin ze mensen duidelijk willen maken dat het NSV, zeer rasistisch & facistisch is.

Het zijn dan nog meestal die personen die de eerste steen gooien.

?therapy?

Legacy Member
Och, het zijn dan toch al hippies die iets anders doen dan constant smoren en niets uithalen met hun leven :p

Nujah, liever hippies dan skins aan mijn schoolpoort hoor. =)

bludgeoned

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Die bende hippy's die aan de schoolpoorten, flyerkes uitdeelden waarin ze mensen duidelijk willen maken dat het NSV, zeer rasistisch & facistisch is.

Het zijn dan nog meestal die personen die de eerste steen gooien.
Leer nu toch eens schrijven DoemDraak.
En hebben ze ongelijk over het NSV?

Crosserke

Legacy Member
de klucht genaamd Gunk ( of beter t.vgas ) , eerst tikken ze de forumbeheerders op de vingers voor de anti gunk usergroepen => gevolg groepen verdwenen

nu duwen ze binnenkort al " een advertentiebanner onder elke eerste post van het forum plaatsen " onder uw neus

en heel die forumleiding hier zit met de handen gebonden achter de rug :baard:

bludgeoned

Legacy Member
spray-bunny zei:
:p
Heb het niet echt begrepen op verenigingen die in sommige gevallen naar geweld grijpen i.p.v. op een rustige en volwassen manier hun mening te geven.

Bram

Legacy Member
Mij zo hard aant vervelen dak nog goesting krijg om alle 228 pagina's hier te lezen. Eerst eens beginnen met fmylife.com, bash.org en wowbash.com.

Dennoman

Legacy Member
bludgeoned zei:
:p
Heb het niet echt begrepen op verenigingen die in sommige gevallen naar geweld grijpen i.p.v. op een rustige en volwassen manier hun mening te geven.
En let nu op de comments dat het altijd de linksen zijn die het uitlokken é :')

bludgeoned

Legacy Member
Dennoman zei:
En let nu op de comments dat het altijd de linksen zijn die het uitlokken é :')
Geen probleem mee. Alle extremen zijn sowieso een bende idioten, maar zolang ze geen geweld gebruiken (zoals het uitdelen van flyers), kan het mij niet veel schelen.

Proim

Legacy Member
Mijn ma die weer eens mijn woorden gans heeft verdraaid ivm met mijn bril en dan vies is omdat ik dat zeg. :sop: Al de keren dat ik ze al dingen heb horen vertellen die compleet anders zijn dan hoe ik het heb verteld zijn ontelbaar, ik zeg er nu eens 1 iets over en krijg dan dingen te horen als "ik loop hier de benen van onder mijn lief voor gulder yada yada...".
Ik heb dat toch helemaal niet gevraagd dat ze naar de opticien moest gaan voor iets wat ik maar tegen de winter zou willen doen? oO Maar nee, ik heb natuurlijk gezegd dat da nu meteen moest eh!

tragezot

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Die bende hippy's die aan de schoolpoorten, flyerkes uitdeelden waarin ze mensen duidelijk willen maken dat het NSV, zeer rasistisch & facistisch is.

Het zijn dan nog meestal die personen die de eerste steen gooien.

Ik word nooit aangesproken door linkiewinkies :(. Misschien hebben mijn azuurblauwe ogen en weelderig blonde haar daarmee iets te maken.

't Feit dat ik mij af en toe was, kan ook een van de redenen zijn.

Killertux

Legacy Member

spray-bunny

Legacy Member
bludgeoned zei:
:p
Heb het niet echt begrepen op verenigingen die in sommige gevallen naar geweld grijpen i.p.v. op een rustige en volwassen manier hun mening te geven.
Mijn uitgaansvrienden zijn allemaal zeer links (rastafari, ALS'ers, noem maar op), maar ik pik toch graag eens een NSV debat mee ook (en zodoende ken ik ook wat NSV'ers).
Uit eigen ervaring (voor zover dat iets waard is) heb ik de indruk dat links toch een pak meer moeite heeft met het 'rustig en volwassen mening geven'.

Dat beiden wel eens geweld gebruiken zal je me niet horen tegenspreken. Maar als je spreekt over de Gentse verenigingen is het wel duidelijk dat links het gewelddadigst is. In A'pen is dat wss omgekeerd.

Daarnaast is NSV afdoen als een bende racisten en fascisten gewoonweg veel te kort door de bocht. Er is wel wat meer verscheidenheid onder de leden dan dat. Maarja, 't is van 'horen zeggen' zeker he?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan