Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
Dennoman zei:
Met 3 grieten op kot zitten en door het kennismakingsetentje te weten komen dat ik nooit overeen zal kunnen komen met hen.

Swat, zolang er geen ambras is: no worries zeker.

geen xbox bezitters ? :p

Babs

Legacy Member
Na 2 dagen nog altijd stijf van paintball :s Intensieve sport, let's do that again :D

Mss. Slash

Legacy Member
CryTeX zei:
Moeders! jongens zagen, klagen, janken en moeien, kan precies niets goeds doen. Zit ge teveel thuis zaagt ze, zit ge teveel buiten zaagt ze. Doet ge niets ni heeln dag zaagt ze, doet ge dan wel iets, zaagt ze omdaje haar werk afpakt. Tjeezes nog een beetje volhouden en kzal zo blij zijn alsk alleen woon. :)

idem hier

_DKsissor_

Legacy Member
Dennoman zei:
Met 3 grieten op kot zitten en door het kennismakingsetentje te weten komen dat ik nooit overeen zal kunnen komen met hen.

Swat, zolang er geen ambras is: no worries zeker.
Neuken en zwijgen :bow:

Carrion

Legacy Member
Mss. Slash zei:
mijn ergernis:sop:

Niemand houd u tegen om hetzelfde te doen met jongens.

Ik stel mij wel kandidaat :unsure:

ma dan wel beetje vriendelijker kijke dan op uwe foto :p

Mss. Slash

Legacy Member
Carrion zei:
Niemand houd u tegen om hetzelfde te doen met jongens.

Ik stel mij wel kandidaat :unsure:

ma dan wel beetje vriendelijker kijke dan op uwe foto :p

azo, kandidaat :p

was voor rammsein te plagen e :p

kzal wel is nen andere foto uploaden (deze is al redelijk oud)

Edit: nieuwe foto staat erop

ng

Legacy Member
Moeder die zich toch altijd maar moet moeien met mijn kamer. Als die niet elke dag mijn vuilbak inspecteert, en leegmaakt als er één papiertje in ligt, dan is ze niet goed bezig.

En ook elke keer mijn bureaustoel verplaatsen. Laat die nu eens godverdomme staan!

Sportinggboy

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Moeder die zich toch altijd maar moet moeien met mijn kamer. Als die niet elke dag mijn vuilbak inspecteert, en leegmaakt als er één papiertje in ligt, dan is ze niet goed bezig.

En ook elke keer mijn bureaustoel verplaatsen. Laat die nu eens godverdomme staan!

same here. Krijg ook elke dag op men vijs omdat dat niet goed opgeruimd is en whatever. Ask mijn xbox controller laat staan steekt ze hem weg dak hem ni meer vind, das van : Laat alles gewoon liggen hoe ik het leg

Adrei

Legacy Member
Ruim zelf jullie kamers op hé. Mijn moeder poetst hier alleen maar is, opruimen doe ik allemaal zelf wel. 5 minuten werk en je weet je spullen nog goed liggen! :p

Piejie

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Moeder die zich toch altijd maar moet moeien met mijn kamer. Als die niet elke dag mijn vuilbak inspecteert, en leegmaakt als er één papiertje in ligt, dan is ze niet goed bezig.

En ook elke keer mijn bureaustoel verplaatsen. Laat die nu eens godverdomme staan!
Hoe oud ben jij? Wat is er mis met gewoon dat eens te vragen aan je moeder? :unsure:

ng

Legacy Member
Ik ruim mijn eigen kamer op, maar mijn moeder moet haar toch altijd maar moeien. Ik vraag daar niet achter.

Piejie zei:
Hoe oud ben jij? Wat is er mis met gewoon dat eens te vragen aan je moeder? :unsure:

Ja Piejie, ik heb dat vooral nog niet geprobeerd.

Atrox

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ik ruim mijn eigen kamer op, maar mijn moeder moet haar toch altijd maar moeien. Ik vraag daar niet achter.



Ja Piejie, ik heb dat vooral nog niet geprobeerd.

Doe uw deur op slot en pak de sleutel mee :)

ng

Legacy Member
Atrox zei:
Doe uw deur op slot en pak de sleutel mee :)

Er zijn geen sleutels op de deuren boven. En als ik dat al zou doen dan begint ze gewoon daarover te mekkeren. Ik hoor ze al afkomen "waarom is uw deur dicht, is er daar iets dak ni mag weten misschien?"

mig el pig

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ik ruim mijn eigen kamer op, maar mijn moeder moet haar toch altijd maar moeien. Ik vraag daar niet achter.



Ja Piejie, ik heb dat vooral nog niet geprobeerd.

Ruim eens haar kamer op

Roald

Legacy Member
Kotgenoten met hun logitech boxen met veel te veel bas en dan Metallica opzetten. Ik ben moe en wil slapen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan