Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Darconix zei:
Delicious_Flava

LOL @ eerste commentaar

Wat is daar lol aan? De persoon die dat gepost heeft is gewoon een gigantische eikel en moet daar zeker niet trots op zijn. Er zijn grenzen aan bepaalde dingen die je zegt tegen iemand, het mag nog een 'retard' zijn.

SilentSpring

Legacy Member
CPU of de koeler van m'n broer's pc die de geest heeft gegeven.
Pc is een kleine 6j oud, dus probeer nu nog maar eens een Pentium 4 met socket 478 te vinden.
Toch 1 shop gevonden, 't zou op €100 incl. verzending komen voor een P4 van 3Ghz en een koeler.

Een nieuwe kopen is ook mogelijk maar dat lijkt me nogal zonde van de overige onderdelen die nog perfect werken, en 't is maar voor wat internet enzo. Nu zit m'n broer natuurlijk te zagen voor op mijne pc te mogen morgenmiddag, 'k vertrouw dat niet echt, toch niet als ik er niet bij ben.
Morgenavond dan maar m'n pentium 2 recuperen, dan heeft hij al iets (al is't wel retetraag^^)

Starrk

Legacy Member
Een roedel hippies waarmee ik verplichte oefensessies voor consumentenpsychologie heb, hebben ervoor gezorgd dat de oefensessie van deze vrijdagmiddag verzet is naar vrijdag-erg laat-avond.

janlaureys9

Legacy Member
Een kwartier zitten zoeken naar "het forum" in blackboard. Blijkbaar staat er 1 link naar de "discussielijnen" in een module geval dat een halve minuut duurt om te laden....

sir oinksalot

Legacy Member
broer die hier al twee weken de parasiet aan het uithangen is, die zit hier ieder moment van de dag op mijn kamer te gamen op mijn ps3, van wanneer ik thuiskom van het werk tot wanneer ik ga slapen (dan moet ik hem nog altijd buitenzetten) komt alleen maar naar beneden om de kasten te plunderen (want dat is natuurlijk ook allemaal gratis) moet in tegenstelling tot mij niets afgeven hierthuis omdat mijn moeder het normaal vindt dat hij niet wil gaan werken (31 jaar btw)
argh

Prodigy

Legacy Member
janlaureys9 zei:
Een kwartier zitten zoeken naar "het forum" in blackboard. Blijkbaar staat er 1 link naar de "discussielijnen" in een module geval dat een halve minuut duurt om te laden....

Haha sounds familiar :) wij hebben in school eens zo'n testdiscussie moeten opstarten, en imo is dat het meest onlogische en inefficiënte forum die er bestaat :p, hopelijk moet ik het nooit meer gebruiken.

Carrion

Legacy Member
Math'ke zei:
Wat is daar lol aan? De persoon die dat gepost heeft is gewoon een gigantische eikel en moet daar zeker niet trots op zijn. Er zijn grenzen aan bepaalde dingen die je zegt tegen iemand, het mag nog een 'retard' zijn.

Is trouwens gepost door joris_123 die comment, heb 'm hier gisteren ook al derop "aangesproken", ma het konijn was er snel bij

cram

Legacy Member
Men is op dit moment op dit uur de riool putjes aan het leegzuigen.In mijn straat.
Is dat nu echt nodig om dit midden in de nacht te doen.
Ten 1ste de meeste mensen slapen.
Ten 2e dat maakt een enorm hard lawaai
Vroeger kon niet of wat.:angry:
Ben er godverdomme wakker van geworden,En 1maalwakker is dat voor de rest van de nacht.

Slabby

Legacy Member
Mijn grootste ergernis die tevens al enkele weken aansleurt is het grote aantal schoolwerk.
Ze smijten hier met taken en testen met als gevolg dat ik tot een gat in de nacht bezig ben voor school....

/ween

Rorschach

Legacy Member
Degene die dat gepost heeftmag van mij een trage dood sterven... Zo'n mensn verdienen beter de kogel. Brengen nieta bij tot de maatschappij.

Kent iemand de persoon die dit gepost heeft?

dev!lke

Legacy Member
cram zei:
Men is op dit moment op dit uur de riool putjes aan het leegzuigen.In mijn straat.
Is dat nu echt nodig om dit midden in de nacht te doen.
Ten 1ste de meeste mensen slapen.
Ten 2e dat maakt een enorm hard lawaai
Vroeger kon niet of wat.:angry:
Ben er godverdomme wakker van geworden,En 1maalwakker is dat voor de rest van de nacht.

Moest ge maar ni zo vervuilen he!
:unsure:

bah, die persoon voor het sollicitatiegesprek is ziek gevallen. Dus het gesprek gaat dan volgende week door ipv deze avond :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan