Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darconix zei:
brechen zei:welk cod gedoe![]()
maximvdb zei:leefde onder ne steen.
Ik snap echt ni waar cod mee bezig is... Fucking idioten...

Math'ke zei:CoD is dan ook een spel voor NOOBS![]()
Maar af en toe is fraggen op Cod is ook wel leukDarconix zei:
Delicious_Flava
LOL @ eerste commentaar
janlaureys9 zei:Een kwartier zitten zoeken naar "het forum" in blackboard. Blijkbaar staat er 1 link naar de "discussielijnen" in een module geval dat een halve minuut duurt om te laden....
wij hebben in school eens zo'n testdiscussie moeten opstarten, en imo is dat het meest onlogische en inefficiënte forum die er bestaat
, hopelijk moet ik het nooit meer gebruiken.Math'ke zei:Wat is daar lol aan? De persoon die dat gepost heeft is gewoon een gigantische eikel en moet daar zeker niet trots op zijn. Er zijn grenzen aan bepaalde dingen die je zegt tegen iemand, het mag nog een 'retard' zijn.

Mr.Flava zei:Aan de pc gamers, die maar blijven zeuren over dat COD gedoe,net ofdat er een brug boven hun huis komt.![]()
cram zei:Men is op dit moment op dit uur de riool putjes aan het leegzuigen.In mijn straat.
Is dat nu echt nodig om dit midden in de nacht te doen.
Ten 1ste de meeste mensen slapen.
Ten 2e dat maakt een enorm hard lawaai
Vroeger kon niet of wat.
Ben er godverdomme wakker van geworden,En 1maalwakker is dat voor de rest van de nacht.

