Dennoman
Legacy Member
Waarom? Die doen toch niks en zijn toch nog schone beestjese.House zei:Iemand die preventieve oplossingen heeft tegen lieveheersbeestjes. Tis hier precies een invasie. Kutbeesten.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom? Die doen toch niks en zijn toch nog schone beestjese.House zei:Iemand die preventieve oplossingen heeft tegen lieveheersbeestjes. Tis hier precies een invasie. Kutbeesten.

Dude87 zei:mijn scherm is aant wiebelen gelik min kraan![]()

kem al 4 dagen gene druppel gedronkengentille zei:Blijf van de alcohol?![]()

lilpunk zei:Voor de zoveelste keer dit schooljaar niet uit m'n bed geraakt.
nonkel wulle zei:Zoveelste keer dikn?:')
e.House zei:Iemand die preventieve oplossingen heeft tegen lieveheersbeestjes. Tis hier precies een invasie. Kutbeesten.

"Als de Vlaamse regering het eens raakt over een nieuw tracé dat het mobiliteitsprobleem in Antwerpen moet oplossen, dan moet daar opnieuw een volksraadpleging over plaatsvinden." Dat heeft fractieleider Sven Gatz van Open VLD gezegd tijdens de debatten in het Vlaams Parlement.
:doh:
nee ik leef nie onder nen steen... answer the question!maximvdb zei:leefde onder ne steen.
Ik snap echt ni waar cod mee bezig is... Fucking idioten...
brechen zei:nee ik leef nie onder nen steen... answer the question!
Dat is wel redelijk ambetant lijkt me?maximvdb zei:Geen dedicated servers meer voor cod op de PC.
Dus het wordt zoals op de consoles. Je autojoint een server...
Proim zei:Dat is wel redelijk ambetant lijkt me?