Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
Gistere concept moeten gaan voorstellen van een website die over mezelf moet gaan, direct afgebroken omdat er al mensen rond het concept muziek/gitaar werkte, dus nu zit ik hier zonder en moet ik snel ma iets nieuw verzinne. Wel handig als ge nie echt andere hobby's hebt, kan moeilijk een site maken over weggaan...

Wa boeit da toch da andere da hebben, de website moet over mezelf gaan dus maakt da dan uit als iemand anders dezelfde interesses heeft?

alle, nu mag ik tege deze avond een volledig ander concept maken en heb totaal geen idee wat te gebruiken -_-

dev!lke

Legacy Member
sport, moest je ooit aan sport gedaan hebben?
auto's, als je zelf een wagen hebt? (begin over het merk in het algemeen en begin dan over uw eigen auto?)

Mathelas

Legacy Member
Darconix zei:
Delicious_Flava

LOL @ eerste commentaar

Er zijn er niet veel die dat durven hoor, zo in alle anonimiteit op het internet een grote mond opzetten en iedereen beledigen. Zulke mensen hebben echt ballen aan hun lijf en zijn in het echt waarschijnlijk ook nog enorme spierbundels!

squan

Legacy Member
Carrion zei:
alle, nu mag ik tege deze avond een volledig ander concept maken en heb totaal geen idee wat te gebruiken -_-

Maakt ne website over echt de meest banale dingen omtrent uw persoontje: welk soort cornflakes eet ge zoal, hoe ziet uw kamer er uit, hoe staan de zenders op uw tv gerangschikt, wat zijn de bijnamen voor uw grootouders, welke weg leg je af naar school, wat is je lievelingskleur... ALLES!

Mocht ik leraar zijn, ik zou dat de max vinden tussen al die standaard hobbysites :)

Carrion

Legacy Member
squanman zei:
Maakt ne website over echt de meest banale dingen omtrent uw persoontje: welk soort cornflakes eet ge zoal, hoe ziet uw kamer er uit, hoe staan de zenders op uw tv gerangschikt, wat zijn de bijnamen voor uw grootouders, welke weg leg je af naar school, wat is je lievelingskleur... ALLES!

Mocht ik leraar zijn, ik zou dat de max vinden tussen al die standaard hobbysites :)

goh jah, das wel cool idee, maar probleem is da ge ook uw karakter erin moet zetten, dus bv xxxxx staat voor m'n loyaliteit, en hoe ik da met cornflakes moet verbinde weet k nie direct :p ma zal nog ma is goe hennig nadenke :p

Bontus

Legacy Member
Antibiotica aan het nemen, moet op een nuchtere maag. (3x per dag)

Geeft echt vuile oprispingen heel de tijd :(
Nog 9 dagen te gaan.

RCoasterB

Legacy Member
Opgestaan, zo duizelig als iets. Kon direct weer op ne stoel gaan zitten. En als ik nu rondloop is het dat'k precies niet alles meemaak wat dat ik doe. Just wanneer er nog eens belangrijke lessen waren...

DogFacedGod

Legacy Member
Speciaal al die dinges invullen voor approved 9liver te zijn om aan een grotere PM-box te geraken. pffff

Poepoei

Legacy Member
Dat het putteke van de douche hier op kot weer verstopt is en no way dat ik daarin ga peuteren :puke:

Atrox

Legacy Member
RCoasterB zei:
Opgestaan, zo duizelig als iets. Kon direct weer op ne stoel gaan zitten. En als ik nu rondloop is het dat'k precies niet alles meemaak wat dat ik doe. Just wanneer er nog eens belangrijke lessen waren...

Teveel pintjes gedronken gistere? :p

ironhorn

Legacy Member
de wereld is tegen me :( heb ik eens touche, voel ik me niet optimaal van gezondheid :(

edit: fuck this shit (wss toch maar zenuwen), fight the powah!

freakykiller

Legacy Member
Carrion zei:
goh jah, das wel cool idee, maar probleem is da ge ook uw karakter erin moet zetten, dus bv xxxxx staat voor m'n loyaliteit, en hoe ik da met cornflakes moet verbinde weet k nie direct :p ma zal nog ma is goe hennig nadenke :p
*foto kamer*
Dit is mijn kamer, praktisch een varkensstal, ik ben dan ook lui. Voila :unsure:

Hannibal

Legacy Member
De zoveelste afwijzing bij de zoektocht naar een nieuwe job ...
Moedeloos word je ervan. :sad:

e.House

Legacy Member
Iemand die preventieve oplossingen heeft tegen lieveheersbeestjes. Tis hier precies een invasie. Kutbeesten.

Karre

Legacy Member
NMBS en hun vertragingen. De laatste tijd er redelijk wat op de trein tussen Dendermonde - Gent St. Pieters - Kortrijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan