Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentille

Legacy Member
Al die heisa voor een camera in het verkeerde kleur :unsure:. Wees blij dat je iets krijgt ffs :)

Arifiene

Legacy Member
stinkybawlz zei:
fucking bleiters ik krijg niks voor mijn kerst hoorde mij bleiten

Ja wel, ik ook niet, want ze houdt de camera zelf en ik krijg niets.

So be it.
Dan koop ik mezelf een mooie camera.

Arifiene

Legacy Member
gentille zei:
Al die heisa voor een camera in het verkeerde kleur :unsure:. Wees blij dat je iets krijgt ffs :)

Kerel lees anders het verhaal eh.
Tgaat ni eens over hetzelfde merk.
Fuck zeg.

Gentille

Legacy Member
Arifiene zei:
Kerel lees anders het verhaal eh.
Tgaat ni eens over hetzelfde merk.
Fuck zeg.

Ik heb je verhaal gelezen en met alle respect maar imo dramatiseer je de hele zaak en de manier waarop je er over doordramt kom je echt over als een klein verwend nest :unsure:. En hiermee wil ik je niet beledigen of flames uit lokken. Zo komt het nu éénmaal over.

Je zegt 24 jaar samen te leven met je moeder, maar je toont toch wel nog puberaal gedrag hoor :p

Arifiene

Legacy Member
gentille zei:
Ik heb je verhaal gelezen en met alle respect maar imo dramatiseer je de hele zaak en de manier waarop je er over doordramt kom je echt over als een klein verwend nest :unsure:. En hiermee wil ik je niet beledigen of flames uit lokken. Zo komt het nu éénmaal over.


Als gij een macbook vraagt voor uw kerst (of gelijkwat) moeten ze ook ni komen aanzetten met een acer.

edit: Hou u ook maar wa in eh, als ik die dingen tegen u had gezegd, had k al lang een infraction.

Gentille

Legacy Member
Arifiene zei:
Als gij een macbook vraagt voor uw kerst (of gelijkwat) moeten ze ook ni komen aanzetten met een acer.

Wees blij dat je iets krijgt ;)

Ik wil ook soms zaken waarvan ik weet dat ze de duur zijn en dat je dan maar naar een goedkoper middel moet gaan. Zo zit het leven nu éénmaal in elkaar. Je kan niet altijd krijgen wat je wil. Iemand van 24 jaar moet dat toch wel beseffen?

Arifiene

Legacy Member
gentille zei:
Wees blij dat je iets krijgt ;)

Fuck, wrm moet ik blij zijn met iets dat ik niet moet hebben?
En vergeet vooral ni dak em eerst ging ZELF mogen betalen.

Voor mij is da gwn 100 euro in de vuilbak eh.
Ik moet gvd strikt het lijstje van men ma volgen met HAAR cadeaus op, en ik krijg zelf iets terug dat ik ni wil.
JEEJ.

Serieus, wa snapt gij ni? Tgaat hier ni over de prijs, ze schelen verdomme 10 euro met mekaar.

Gentille

Legacy Member
10 € kan 10 € te veel zijn ;). Men moet ergens een limiet of lijn trekken.

En uw aanvallend gedrag zal je ook niet veel begrijpende mensen leveren in je afgrijselijk kerstverhaal :s

Sorasan

Legacy Member
Oke dan, uw mama heeft 100 euro verkwist aan u.
laat de discussie nu varen? :)

Arifiene

Legacy Member
SeppeSeppe zei:
het bewijs dat ze wel content is met cadeaus:

Ja, chips, kjoekjes, vanalles.
Tuurlijk was ik content.

Jullie kunnen da gwn ni begrijpen, das gwn de zoveelste frustratie omdat men ma weer es iets belooft en het uiteindelijk niet doet.

Net zoals toen ik vorige week (-3°) een lift vroeg naart station. De bus reed niet, en tis 30 min stappen, + ik had 2 heel zware zakken mee.
Wat zegt ze? 'K heb geen zin, ma hier hebde 20 euro'.
WTF ben ik daarmee, ik wil gwn een lift (duurt 10 min).
En geloof me, ik vraag NOOIT om een lift.
Niets, tis gwn dat ze altijd haar eigen goesting moet doen, dat alles altijd teveel is, en dat ze me dan probeert af te kopen.
Ik moet altijd alles doen voor haar, ma omgekeerd kan het nooit. En dat steekt enorm tegen. En dan komt er bij zaken zoals dees een uitbarsting.

@Gentille: Voor de laatste keer, het gaat NIET over de prijs. Mijn ma heeft geld genoeg, het gaat em gwn over t feit dat ze HAAR goesting wil, en dat mijn mening er niet toe doet. Punt.
@Sorasan: Nee, ik 100 euro aan men ma, want zij heeft haar geëiste cadeaus al gekregen, en ik krijg uiteindelijk niets.

Implar

Legacy Member
gentille zei:
En uw aanvallend gedrag zal je ook niet veel begrijpende mensen leveren in je afgrijzelijk kerstverhaal :s

Jawel, alleen ben ik te lui om er iets op te zeggen.
Als mijn ouders zeggen dat ik een bepaald iets wil hebben voor kerst, en het dan plots iets anders is, zou ik ook teleurgesteld zijn.

En als je niet zeker bent wat je moet kopen omdat er verschillende types zijn, dan moet je het die persoon zelf laten kiezen. Ik ben zelf ook meegeweest achter mijn cadeau, zo weet ik tenminste dat het is wat ik wil.

Gentille

Legacy Member
Ik zeg ook elk jaar dat ik iets wil met Kerst maar ik krijg ook niets. Is dat echt zo een groot drama?

Trek er misschien jullie lessen uit en vraag dan gewoon geld. Dan kan je zelf kopen wat je wil. Simpeler kan niet.

SeppeSeppe

Legacy Member
remake van tim burtons: nightmare before christmass: starring arifiene and her MOTHER

Arifiene

Legacy Member
gentille zei:
Ik zeg ook elk jaar dat ik iets wil met Kerst maar ik krijg ook niets. Is dat echt zo een groot drama?

Stop es met te vergelijken met uw eigen situatie
Ge krijgt mss niets, maar ge geeft wss ook niets
Ik daarentegen volg altijd stricte instructies op, maar omgekeerd kan dat blijkbaar ni
En geld vragen mag ik niet (stel je voor dat ik iets zou kopen dat ik effectief wil!)

Implar

Legacy Member
gentille zei:
Ik zeg ook elk jaar dat ik iets wil met Kerst maar ik krijg ook niets. Is dat echt zo een groot drama?

Stel dat ik je beloof dat je op 1 januari van mij een iPhone krijgt (of wat je dan ook wil).
Je kijkt ernaar uit tot het moment dat je hem krijgt, en dan geef ik een Nokia 3310.

Zou jij ermee kunnen lachen?

Gentille

Legacy Member
Arifiene zei:
Stop es met te vergelijken met uw eigen situatie
Ge krijgt mss niets, maar ge geeft wss ook niets
Ik daarentegen volg altijd stricte instructies op, maar omgekeerd kan dat blijkbaar ni
En geld vragen mag ik niet (stel je voor dat ik iets zou kopen dat ik effectief wil!)

Stricte instructies? Leef jij in een strafkamp? :p

cram

Legacy Member
rscaboy zei:
Ik kan Arifiene wel begrijpen hoor, als je tot vervelens toe zegt dat je ENKEL EN ALLEEN een roze camera wil en ze komen dan af met een blauwe:angry:

Eu kunde da nie roze schilderen?:unsure:

SeppeSeppe

Legacy Member
fout vergelijk Implar: bij haar heeft het niets te maken met de ouderdom van het toestel, echter vooral de kleur.

Maar ik geef haar geen ongelijk. Als je zelf altijd precies de instructies moet volgen ivm een kado en dan merkt dat men zich geen bal aantrekt van wat je graag zou hebben... ik denk dat ik ook niet content zou zijn.
het heeft dus niets te maken met kleur, of specificaties. gewoon het egocentrisch zijn van haar moeder.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan