Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Klymaxx

Legacy Member
@ Arifiene:

Ja, het is irritant om teleurgesteld te zijn.

Nee, het is geen drama, breng gewoon die blauwe terug en koop de roze die je wou.

Ja, ik heb gelezen dat je moeder kwaad zal zijn.

Nee, ik trek mij dat niet aan en jij zou dat ook helemaal niet moeten doen.

Implar

Legacy Member
Klymaxx zei:
@ Arifiene:

Ja, het is irritant om teleurgesteld te zijn.

Nee, het is geen drama, breng gewoon die blauwe terug en koop de roze die je wou.

Ja, ik heb gelezen dat je moeder kwaad zal zijn.

Nee, ik trek mij dat niet aan en jij zou dat ook helemaal niet moeten doen.

Aangezien haar moeder op vakantie is zal ze die blauwe niet kunnen terugbrengen door afstand en het feit dat haar ma de camera al gebruikt.

Sorasan

Legacy Member
TooTall zei:
Misschien een goed lesje voor sommigen hier. Net de cadeau's uitgedeeld en gekregen.

Wat flessen, wat dingen om te eten, en de gebruikelijke fopcadeau's (Een pen en potloodset met hamers als koppen, een badeend terwijl we een douche hebben, een boorset van chocolade)

Nu, mijn pa was vroeger het type dat op elk familiefeest rondliep met een camera. Ge kent ze wel, de irritantste van de familie :D Hij had thuis nog zo'n hele hoop spoelen film liggen (geen videobanden, van NOG daarvoor :eek: )

Mijn zus en mezelf hebben er een paar ontvreemd een paar weken terug, en die op DVD laten zetten. Mijn pa (1945) en mijn ma (1950) zitten nu in de zetel al de grote gebeurtenissen van hun jong leven opnieuw te beleven. Trouw, huis bouwen, geboorte van 3 kinderen, de vakanties, feesten, reizen (met bijbehorende ruzies), vol met mensen die al lang overleden zijn, en mensen die totaal anders zijn heden ten dage.

Ik voorzie veel oogallergieen en natte zakdoeken deze avond.

En nu mag de discussie over een stomme camera wel gedaan zijn :unsure:

das pas een mooie cadeau !
ik denk dat iedereen daar wel blij mee zou zijn, herbeleving van iemand zijn jeugd..

Arifiene

Legacy Member
Klymaxx zei:
@ Arifiene:

Ja, het is irritant om teleurgesteld te zijn.

Nee, het is geen drama, breng gewoon die blauwe terug en koop de roze die je wou.

Ja, ik heb gelezen dat je moeder kwaad zal zijn.

Nee, ik trek mij dat niet aan en jij zou dat ook helemaal niet moeten doen.

Ze heeft em al gebruikt (prolly express) én ze zit in Tenerife.
Nog suggesties?
Serieus, als het zo simpel was had ik da wel gwn gedaan ze.

TooTall

Legacy Member
Sorasan zei:
das pas een mooie cadeau !
ik denk dat iedereen daar wel blij mee zou zijn, herbeleving van iemand zijn jeugd..

Holy Sh*t!

Ik heb net mezelf terug gezien toen ik +/- 10 was.

Blauw wit gestreepte sponsen short.

Een blauw met rode pet. Achterstevoren.

:eek:

Misschien was het toch niet zo'n goed idee :wtf:

cram

Legacy Member
Hersen bevroren,kreemgelas te snel gegeten..:oink:
























He ik heb hersenen. :applause:

shiftyke

Legacy Member
Alé een typisch kerstgedoe dat het hier een kakofonie van muziek aant worden is, iedereen wilt van alles horen en er blijft niets langer dan 2 minuten opstaan :p

Jack-in-the-box

Legacy Member
Carrion zei:
Doe nie belachelijk jong, alsof gy wel zou gaan werken op kerstdag

Ik ga morgen van 10h30 - 18h30 gaan werken :)

tis omdat wij hier thuis kerstmis later vieren (niet iedereen kon deze avond.) en omdat het me school geld gaat opbrengen :)

Sorasan

Legacy Member
TooTall zei:
Holy Sh*t!

Ik heb net mezelf terug gezien toen ik +/- 10 was.

Blauw wit gestreepte sponsen short.

Een blauw met rode pet. Achterstevoren.

:eek:

Misschien was het toch niet zo'n goed idee :wtf:

haha dat is toch zalig :D
en dan denken van "toch goed dat ik er zo goed vanaf ben gekomen" :p
familieleden die de hele tijd aan u zitten, op uw schouder moeten kloppen, u duwen en dan zeggen MOOOOOOH IK MAG U TOCH PLAGEEEEEEEEEN

wa ben ik, 6 jaar ofzo

koebeest

Legacy Member
Over Arifiene haar verhaal kan ik maar één ding zeggen. Dit is geen objectief verhaal. Haar moeder wordt hier extreem voorgesteld, een arifiene zal zichzelf hier altijd mooipraten door essentiële onderdelen van het verhaal te verdraaien, te verzwijgen, ... .

Kortom: Drama alom en louter om medelijden voor de situatie te wekken. Als we echt een oordeel moeten vellen dienen we ook de kant van de moeder te horen. Moest ik bij een arrestatie ook zomaar iemand meepakken door het verhaal van één persoon. Tzou schoon zijn ;) Gentille zal dit normaal ook wel bevestigen.

Concreet:
Uit uw verhaal lijkt je ma moeilijk, is ze dat ook... dat kan ik niet weten. Wil jij een roze camera en deze zelf kopen ? Vraag dan geld! Je moet ook niet afkomen met dat wil ze niet en blalblalbaa. Je bent verdorie 24 jaar, tijd om eens te rebelleren en dit op een constructieve manier!

Sorasan

Legacy Member
koebeest zei:
Over Arifiene haar verhaal kan ik maar één ding zeggen. Dit is geen objectief verhaal. Haar moeder wordt hier extreem voorgesteld, een arifiene zal zichzelf hier altijd mooipraten door essentiële onderdelen van het verhaal te verdraaien, te verzwijgen, ... .

Kortom: Drama alom en louter om medelijden voor de situatie te wekken. Als we echt een oordeel moeten vellen dienen we ook de kant van de moeder te horen. Moest ik bij een arrestatie ook zomaar iemand meepakken door het verhaal van één persoon. Tzou schoon zijn ;) Gentille zal dit normaal ook wel bevestigen.

Concreet:
Uit uw verhaal lijkt je ma moeilijk, is ze dat ook... dat kan ik niet weten. Wil jij een roze camera en deze zelf kopen ? Vraag dan geld! Je moet ook niet afkomen met dat wil ze niet en blalblalbaa. Je bent verdorie 24 jaar, tijd om eens te rebelleren en dit op een constructieve manier!

ondanks ik u groot gelijk geef gaan we het over de drama ff zwijgen, ze heeft haar moment gekregen hop naar een volgende ergernis :p

Gazebo

Legacy Member
da dien jeff dunham ma ne heel triestige kerel is..
djeezus wa een kuthumor

bijna zo erg als raf coppens
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan