Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BlaDe zei:het is een forum, jij, ik, iedereen is hier anders dan in het echt. het feit dat jij karaktertrekken koppelt aan een forum is... questionable.
zeker, maar ik zie niet in hoe je subjectief kan zijn over de punten die ik opsomde (zoals boorwerken in het midden van de blok en niet willen opdraaien voor een alternatief). dat zijn feiten, geen mening.
dat ik haar een kutwijf vind, dat is een mening.
klopt, maar hetgeen ik hier opsom is slechts een tipje van de ijsberg, de rest is niet aan mij om te vertellen. haar ma heeft echter altijd een smoesje klaar. in de examens was het "ze had maar harder moeten werken". dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan met een drilboor naast je oor.
ja ket, als ik in uwen bek schijt als cadeau, zijt ge daar dan ook blij mee? serieus, wat is dat voor zever. "het is kerst dus moet je met alles blij zijn". of "het is een cadeau, dus tis altijd goed".
nonkel wulle zei:Teveel kreeft geheten.-_-
zou dat wel graag eens doen.koebeest zei:Nuja, van zodra ze werkt (ik neem aan dat arifine nog studeert?) gaat ze beter alleen wonen hé. Als het dan toch zo ondraagbaar is. Er zijn genoeg mogelijkheden voor haar economisch bij te staan, maar ik denk dat dat niet echt nodig is als afgestudeerd Rechten student.
koebeest zei:Ik heb dat nog nooit gegetenzou dat wel graag eens doen.
BlaDe zei:idd, ze studeert nog. zodra ze afgestudeerd is, gaan we samenwonen. eigenlijk zouden we het nu al willen, maar haar ouders willen haar financieel niet steunen..
koebeest zei:Als student kan je toch een bepaald bedrag krijgen als je alleen gaat wonen. Het is niet veel , maar wel iets. Misschien is het in combinatie met uw loon (ik ga er vanuit dat jij wel werkt?) wel mogelijk? Misschien initieel enkel een kleine studio maar dat lijkt me ook wel leuk?
SluitspierMusketier zei:geen ondertitels te vinden voor paranormal activity, allee genoeg te vinden, maar ni de juiste!ad:

SluitspierMusketier zei:geen ondertitels te vinden voor paranormal activity, allee genoeg te vinden, maar ni de juiste!ad:
dat is toch een beetje overdreven. voor 500 a 600 kan je al een deftig appartement huren.afhankelijk van waar je wilt wonen zit je dan toch al tegen 700 a 800 euro
aha, zo groooot is de liefde dus maarop zich kan mijn loon dat wel trekken, maar 't lijkt mij toch geld burnen.
blackman zei:Kreeft is overrated.


SeppeSeppe zei:dat is toch een beetje overdreven. voor 500 a 600 kan je al een deftig appartement huren.
aha, zo groooot is de liefde dus maar
nonkel wulle zei:Das waar.
Net voor den eerste keer geheten, was echt wel nog lekker. Maar om aan de verwachtingen te voldoen...
Na anderhalf van die dikke kadées zitte wel vol.=) (mits brood en groenten etc.)
SeppeSeppe zei:dat is toch een beetje overdreven. voor 500 a 600 kan je al een deftig appartement huren.
koebeest zei:West Vlaming :ironic: Pas u aan! Integreer!!

koebeest zei:Inderdaad. Zat net ook even rond te kijken, nieuwbouw buiten het centrum van Gent (ja, ik keek enkel hier in de streek). Merelbeke (dus op zich niet zover voor de kenners) 650 euro/maand (parkeerplaats inclusief).
Het kan dus goedkoper!
DAAROM dat ik klaag. Net omdat je serieus wat geld moet geven om gewoon een pakje te versturen wat volgens hun de dag erna geleverd moet zijn. Ze houden zich niet aan de voorwaarden waarvoor ik betaal.SeppeSeppe zei:en je hebt er nooit aan gedacht dat het KERSTPERIODE is. de periode waarin dat iedereen pakjes koopt. dat het dan wel eens druk zou kunnen zijn. de post haar reputatie kennende, die piek niet aankan.
dat er altijd iets kan misgaan, waardoor het meer dan 1 dag duurt?