Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koebeest

Legacy Member
BlaDe zei:
het is een forum, jij, ik, iedereen is hier anders dan in het echt. het feit dat jij karaktertrekken koppelt aan een forum is... questionable.



zeker, maar ik zie niet in hoe je subjectief kan zijn over de punten die ik opsomde (zoals boorwerken in het midden van de blok en niet willen opdraaien voor een alternatief). dat zijn feiten, geen mening.
dat ik haar een kutwijf vind, dat is een mening.



klopt, maar hetgeen ik hier opsom is slechts een tipje van de ijsberg, de rest is niet aan mij om te vertellen. haar ma heeft echter altijd een smoesje klaar. in de examens was het "ze had maar harder moeten werken". dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan met een drilboor naast je oor.



ja ket, als ik in uwen bek schijt als cadeau, zijt ge daar dan ook blij mee? serieus, wat is dat voor zever. "het is kerst dus moet je met alles blij zijn". of "het is een cadeau, dus tis altijd goed".

Nuja, van zodra ze werkt (ik neem aan dat arifine nog studeert?) gaat ze beter alleen wonen hé. Als het dan toch zo ondraagbaar is. Er zijn genoeg mogelijkheden voor haar economisch bij te staan, maar ik denk dat dat niet echt nodig is als afgestudeerd Rechten student.

BlaDe

Legacy Member
koebeest zei:
Nuja, van zodra ze werkt (ik neem aan dat arifine nog studeert?) gaat ze beter alleen wonen hé. Als het dan toch zo ondraagbaar is. Er zijn genoeg mogelijkheden voor haar economisch bij te staan, maar ik denk dat dat niet echt nodig is als afgestudeerd Rechten student.

idd, ze studeert nog. zodra ze afgestudeerd is, gaan we samenwonen. eigenlijk zouden we het nu al willen, maar haar ouders willen haar financieel niet steunen..

koebeest

Legacy Member
BlaDe zei:
idd, ze studeert nog. zodra ze afgestudeerd is, gaan we samenwonen. eigenlijk zouden we het nu al willen, maar haar ouders willen haar financieel niet steunen..

Als student kan je toch een bepaald bedrag krijgen als je alleen gaat wonen. Het is niet veel , maar wel iets. Misschien is het in combinatie met uw loon (ik ga er vanuit dat jij wel werkt?) wel mogelijk? Misschien initieel enkel een kleine studio maar dat lijkt me ook wel leuk?

BlaDe

Legacy Member
koebeest zei:
Als student kan je toch een bepaald bedrag krijgen als je alleen gaat wonen. Het is niet veel , maar wel iets. Misschien is het in combinatie met uw loon (ik ga er vanuit dat jij wel werkt?) wel mogelijk? Misschien initieel enkel een kleine studio maar dat lijkt me ook wel leuk?

een kleine studio is niet voldoende (de 2 katten moeten mee, haar ma wilt er absoluut niet voor zorgen, ze wegdoen is geen optie). afhankelijk van waar je wilt wonen zit je dan toch al tegen 700 a 800 euro (huur alleen) te kijken. op zich kan mijn loon dat wel trekken, maar 't lijkt mij toch geld burnen.

Carrion

Legacy Member
SluitspierMusketier zei:
geen ondertitels te vinden voor paranormal activity, allee genoeg te vinden, maar ni de juiste! :):wtf::(:angry::sad:

Naar 't schijnt zijn die op de originele dvd wel de juiste :unsure:

maximvdb

Legacy Member
SluitspierMusketier zei:
geen ondertitels te vinden voor paranormal activity, allee genoeg te vinden, maar ni de juiste! :):wtf::(:angry::sad:

Da is den brakste film ever eergisteren gezien in de cinema... Heel de zaal ging kapot van het lachen. Twas gewoon belachelijk

SeppeSeppe

Legacy Member
afhankelijk van waar je wilt wonen zit je dan toch al tegen 700 a 800 euro
dat is toch een beetje overdreven. voor 500 a 600 kan je al een deftig appartement huren.
op zich kan mijn loon dat wel trekken, maar 't lijkt mij toch geld burnen.
aha, zo groooot is de liefde dus maar

nonkel wulle

Legacy Member
blackman zei:
Kreeft is overrated.

Das waar.:p

Net voor den eerste keer geheten, was echt wel nog lekker. Maar om aan de verwachtingen te voldoen... :)

Na anderhalf van die dikke kadées zitte wel vol.=) (mits brood en groenten etc.)

BlaDe

Legacy Member
SeppeSeppe zei:
dat is toch een beetje overdreven. voor 500 a 600 kan je al een deftig appartement huren.

aha, zo groooot is de liefde dus maar

kerel, ik woon al 3 jaar alleen. in leuven vinde voor da geld géén deftig appartement. sure, als ge in gent tussen de buitenlanders gaat wonen zulde voor da geld wel iets vinden. of in een of ander gehucht.

en dat heeft niets met liefde te maken, ik zet men geld liever opzij voor een huis, zodanig da'k het ni wegpis aan huur.

koebeest

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Das waar.:p

Net voor den eerste keer geheten, was echt wel nog lekker. Maar om aan de verwachtingen te voldoen... :)

Na anderhalf van die dikke kadées zitte wel vol.=) (mits brood en groenten etc.)

West Vlaming :ironic: Pas u aan! Integreer!

SeppeSeppe zei:
dat is toch een beetje overdreven. voor 500 a 600 kan je al een deftig appartement huren.

Inderdaad. Zat net ook even rond te kijken, nieuwbouw buiten het centrum van Gent (ja, ik keek enkel hier in de streek). Merelbeke (dus op zich niet zover voor de kenners) 650 euro/maand (parkeerplaats inclusief).

Het kan dus goedkoper!

SeppeSeppe

Legacy Member
tja, en als ik zou zien hoe mijn lief moet lijden bij haar moeder. ik zou het er voor over hebben.

BlaDe

Legacy Member
koebeest zei:
Inderdaad. Zat net ook even rond te kijken, nieuwbouw buiten het centrum van Gent (ja, ik keek enkel hier in de streek). Merelbeke (dus op zich niet zover voor de kenners) 650 euro/maand (parkeerplaats inclusief).

Het kan dus goedkoper!

ja, want 650 is bijna geen 700. en zoals ik al zei: tussen de buitenlanders of een gehucht.

@seppe: ben je gewoon thick of hoe zit het?

Roald

Legacy Member
SeppeSeppe zei:
en je hebt er nooit aan gedacht dat het KERSTPERIODE is. de periode waarin dat iedereen pakjes koopt. dat het dan wel eens druk zou kunnen zijn. de post haar reputatie kennende, die piek niet aankan.
dat er altijd iets kan misgaan, waardoor het meer dan 1 dag duurt?
DAAROM dat ik klaag. Net omdat je serieus wat geld moet geven om gewoon een pakje te versturen wat volgens hun de dag erna geleverd moet zijn. Ze houden zich niet aan de voorwaarden waarvoor ik betaal.

Jezus man, had m'n vorige berichten ook gelezen i.p.v. de betweter uit te hangen. 't Gaat er niet om dat ik het op dit moment niet heb, het gaat er om dat je betaalt voor een dienst die ze van hun kant niet nakomen. En voor je antwoordt, lees dit bericht door, denk na over je antwoord en als het de moeite waard is, mag je het posten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan