Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SeppeSeppe zei:allez maat, eerst zit ge bezig, hoe slecht het wel is daar. dat die moeder haar vloer laat uitkappen tijdens de blok enzo. en dat is dan nog maar het topje van de ijsberg, volgens jullie (wat ik zeker geloof, daar niet van) en dan zeg je dat je al geld verdient, maar dat je liever voor een huis spaart dan iets duurder te gaan huren. ofwel lieg je over dat het zo slecht is daar, of je bent nen dikke egoïst, of je denkt enkel aan blingbling (laat me raden, je rijdt met nen audi of bmw ofzo).
al eens aan gedacht dat als ze bij je komt wonen, dat ze dan ten laste van u komt? dus die 200 euro huur die je meer gaat betalen, gaat toch wel een stukske gecompenseerd worden.
ieg : ik zou liever in een kleine woning zitten met mijn lief dan te moeten weten dat ze zo afziet. maar dat is natuurlijk subjectief. Mijn mening.
Jullie doen natuurlijk maar waar jullie goesting in hebben, maar stop dan met zagen over hoe slecht ze het wel heeft met haar ma. (om nog even te benadrukken: wat ik echt wel geloof)
1 van je eerste berichten over dit probleem. Hier geef je te kennen dat je WEET dat ze altijd te laat komen.Ik haat de Post eigenlijk om die reden Altijd te laat
ik had meerdere opties gegevenhou uw dwaze inschattingen over mijn karakter voor u zelf

dit had je daarvoor niet gezegd.ik ben pas begonnen als zelfstandige (na 3 jaar gewerkt te hebben bij DHL als programmeur), ik weet niet van waar of wanneer mijn volgend loon komt
misschien, maar ik slaag er toch al een tijdje in om als gewone arbeider, mijn gezin te onderhouden. Ook toen mijn vrouw niet kon gaan werken.vind uw monetaire schatting lachwekkend.
koebeest zei:@Seppe, inderdaad. Daarenboven lijkt me een eerste woonst niet iets om zo moeilijk over te doen als ze het daar toch zo slecht heeft.
BlaDe zei:ma zijt gijle nu echt randdebiel of hoe zit het? denkt gelle echt dat met 200 euro meer per maand de kous af is? dat is huur ALLEEN (en zelfs dat is optimistisch).
er is ook nog zo iets als eten, kledij, elektriciteit, kortom ALLE kosten die ik voor 2 personen zou moeten dragen op mijn loon alleen.
als jullie inschatten dat dat €200 per maand meer gaat zijn, dan gok ik dat jullie er geen ervaring mee hebben.
dus hier ging ik van uit.op zich kan mijn loon dat wel trekken, maar 't lijkt mij toch geld burnen.
BlaDe zei:ma zijt gijle nu echt randdebiel of hoe zit het? denkt gelle echt dat met 200 euro meer per maand de kous af is? dat is huur ALLEEN (en zelfs dat is optimistisch).
er is ook nog zo iets als eten, kledij, elektriciteit, kortom ALLE kosten die ik voor 2 personen zou moeten dragen op mijn loon alleen.
als jullie inschatten dat dat €200 per maand meer gaat zijn, dan gok ik dat jullie er geen ervaring mee hebben.
SeppeSeppe zei:misschien, maar ik slaag er toch al een tijdje in om als gewone arbeider, mijn gezin te onderhouden. Ook toen mijn vrouw niet kon gaan werken.
Arifiene zei:Jullie kunnen da gwn ni begrijpen, das gwn de zoveelste frustratie omdat men ma weer es iets belooft en het uiteindelijk niet doet.
.koebeest zei:Als het dan toch allemaal zo slecht is is de rekening vrij simpel hoor.
koebeest zei:Eten, kan je vrij veel in besparen en toch alles eten wat je wil. Kledij, precies of je moet steeds met de nieuwste merkkleding rondlopen?
Elektriciteit, ok.
koebeest zei:Je zou sowieso nog tussenkomsten krijgen omdat ze het ouderlijk huis verlaat en nog studeert.
neen, we moesten het ineens met 800 euro per maand minder doen.ook voor €200 per maand meer zeker?
precies of je lief het nu zo fijn heeft.ja leuk, lekker besparen in alles, kwestie van het fijn te hebben.
normaal gezien is dat geen blingbling, behalve als je je partner in een shitty situatie laat zitten.En sinds wanneer is willen sparen voor een huis 'blingbling' ?
BlaDe zei:ja leuk, lekker besparen in alles, kwestie van het fijn te hebben.

BlaDe zei:5 frank en een chique, fiesje!

SeppeSeppe zei:het draait hier niet zozeer over hoeveel je verdient. wel over hoe slecht ze heeft en welke opofferingen je bereid bent om te doen.
Als je jezelf te chique vindt om in een 'mindere' (wat heb je trouwens tegen buitenlanders) buurt te gaan wonen.
en je spreekt jezelf tegen: dus hier ging ik van uit.
Huasheng zei:En sinds wanneer is willen sparen voor een huis 'blingbling'?
koebeest zei:Oh, moet je nu plots van alles het duurste hebben om het fijn te hebben? Mooie ingesteldheid. Het lijkt me niet dat nieuwe kleren een echte noodzaak zijn. Ik denk dat kleren wel langer dan 3 maand meegaan![]()
koebeest zei:Dacht dat dit tussen de 200 en de 400 euro lag. Moh kijk, daar hebt ge uwen meerprijs al![]()