Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Implar

Legacy Member
Blade, geef het gewoon op. Blijkbaar zijn er weinigen die realistisch kunnen denken.
Ik zie de correlatie niet tussen iemand graag zien en samen wonen, zeker als een van de twee student is.

EDIT: leven van de liefde....enjoy your life! Ik zal eerst wel een beetje geld opzij zetten.

Carrion

Legacy Member
noreeeee zei:
lol toppunt van materialisme, vroeger gingen twee mensen zonder geld toch samenwonen en leefde ze van de liefde alleen.

Nu woont ge het liefst apart in een kut situatie, als ge maar kunt sparen, en uw dure kledij en reizen kunt betalen.

you're funny :unsure:

koebeest

Legacy Member
BlaDe zei:
ket, stopt met woorden in men mond te leggen. ik zeg niet dat het het duurste moet zijn, maar mag het aub iet meer zijn als de fking zeeman?
en het gaat echt niet om 3 maanden, het zou over minstens anderhalf jaar gaan.

Koop u kleren in de WE en die gaan wel een jaar een half mee hoor. Eens 2 jaar niet op reis gaat zal je ook niet van sterven me dunkt. Verder zouden en ik en waarschijnlijk seppe ook het appreciëren moest je ons niet aanspreken met ket. Weinig respectvol.
BlaDe zei:
ja, want dat gaat de meerprijs zijn. bovendien is denken niet genoeg, wéten moet je.

Jij hebt het probleem, ga het eens navragen. Doe eens wat aan je situatie.

SeppeSeppe

Legacy Member
speciaal voor jullieknus, aparte slaapkamer (1, maar meer heb je niet nodig), aparte keuken, aparte badkamer. Het is niet groot, maar als je je normen een beetje bijstelt, kan je er gerust met 2, gedurende dat anderhalf jaar tot je beide werkt, blijven wonen zonder te hoeven bijbetalen.

BlaDe

Legacy Member
't heeft ook gewoon gene fuck te zien met mijn vriendin graag te zien of niet. 't gaat erover dat men heel inkomen op is zonder iet te kunnen sparen of eender wat extra te kunnen doen. en dat inkomen is niet eens gegarandeerd in de toekomst.

Troj

Legacy Member
Implar zei:
Blade, geef het gewoon op. Blijkbaar zijn er weinigen die realistisch kunnen denken.
Ik zie de correlatie niet tussen iemand graag zien en samen wonen, zeker als een van de twee student is.

EDIT: leven van de liefde....enjoy your life! Ik zal eerst wel een beetje geld opzij zetten.

I agree, en blijkbaar wordt ook nog eens de kost van alleen wonen onderschat. Als één iemand beginnend zelfstandige is en de ander student, moet er maar iets tegenvallen (bv. ziekte) en er is geen reserve om op terug te vallen.

Anarchist12911

Legacy Member
Ge moogt allebei bij komen wonen, maar Blade moet wel op de zetel slapen. :cool:

noreeeee

Legacy Member
Implar zei:
EDIT: leven van de liefde....enjoy your life! Ik zal eerst wel een beetje geld opzij zetten.

Gelukkig dat de materiele welvaart zoveel mensen gelukkig heeft gemaakt.

Dakantochnie

Legacy Member
En hier houden we ermee op.

Dit gaat -zoals Blade ook al zei- al lang niet meer over die camera zelf.
Het is niet aan ons om over hun geld- en relatiezaken te beslissen. Je kan je trouwens niet uitspreken over dingen waar je geen weet van hebt, dus laat dat potje maar gedekt (alsof het nog even gemakkelijk is als 40 jaar geleden om samen te gaan wonen...).

Ik begrijp iedereens ergernis hier, maar wat mij ergert is dat die discussie moet gevoerd worden op een forum. Blade: ik begrijp wat je wou bereiken, maar 't was niet meteen 't verstandigste idee vrees ik.
Ik laat deze thread gesloten tot morgennamiddag, in de hoop dat de discussie dan geluwd is. Indien niet, zal ik verplicht zijn om alle posts die erover handelen te verwijderen.

^MystiQ

Legacy Member
Laten we eens met een nieuwe thread van start gaan om echte ergernissen te posten en de fun van de ergernissen van anderen weer in te zien :p

Mijn grootste ergernis momenteel:

Het doelloos gezeik over een "witte kerst". Niemand wilt dat, de mensen moeten op de baan voor naar familie te gaan en dergelijke meer. Het is misschien gezellig maar voor te rijden :oink:

En een tweede ergernis zijn bestuurders die hun lichten niet aansteken als het regent :crazy:

ng

Legacy Member
Mensen willen wel een witte kerst. Oh boehoe, ge moet er in rijden. Wel, ik zou het met plezier doen. Maar de meeste mensen durven gewoonweg niet rijden in de sneeuw, als het vriest of als het teveel regent.

^MystiQ

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Mensen willen wel een witte kerst. Oh boehoe, ge moet er in rijden. Wel, ik zou het met plezier doen. Maar de meeste mensen durven gewoonweg niet rijden in de sneeuw, als het vriest of als het teveel regent.

Bwa, ik heb ook geen probleem met door de sneeuw te rijden maar face it, het is gewoon altijd miserie .. :p

SeppeSeppe

Legacy Member
mn ergernis: dat ik tegenwoordig misselijk word als ik een uurtje op de pc een racegame speel. kword oud :cry:

JPV

Legacy Member
ik ken alvast een Ieperling die zich vandaag zal ergeren als hij beseft dat hij een redelijk nieuwe BMW door zijn eigen dronken-zijn tegen een verlichtingspaal perte totale heeft gereden.

Ik hoop voor hem dat het zijn eigen auto was en niet de auto van zijn pa (gastje zag er 20-25 jaar oud uit).

Gisterennacht rond 2u30 gezien op een redelijk rechte baan aan het station in Ieper. Wou de auto met mij helpen wegduwen, maar hij was niet manoeuvreerbaar + die kerel STONK naar de drank.

Heb dan hem maar "geholpen" en de flikken gebeld :p

Jerryboy

Legacy Member
Gisteren op het feestje bij mijn vriendin thuis. Al enkele jaren trekt iedereen een briefje, en je koopt dan een cadeau voor diegene die op je briefje staat.

De jongste broer van mijn vriendin doet elk jaar moeilijk hierover, dit jaar dus ook weer. Elke keer hetzelfde "ik doe ni mee, das stom, ..". maar uiteindelijk koopt hij wel elke keer iets.

Nu gisteren iedereen had zijn of haar cadeau gehad, alleen mijn vriendin niet. En diegene die zijn cadeau nog niet gegeven had was die ene broer natuurlijk. Hij staat recht, neemt een grote doos vanonder de kerstboom en ga terug zitten. Hij doet de doos open en haalt er een gsm uit. Dan zegt `m doodleuk: ik heb voor mijzelf een nieuwe gsm gekocht. Ik ben het beu om dingen te kopen voor een ander.

Dus mijn vriendin heeft geen cadeau gekregen, en hij had voor zichzelf een gsm gekocht + een cadeau gekregen van iemand.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan