Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mojo jojo

Legacy Member
ipod shuffle, dikke brol ze. Da knopke is al naar de kloten na 2 weken ofzo

Karre

Legacy Member
Savage zei:
Toch, das federaal minister van Pensioenen, een toch niet onbelangrijke post, lijkt me.

En di Rupo die durft beweren dat hij een volkomen normaal antwoord gehoord heeft. Volgens mij is Daerden niet de enigste die gedronken heeft ...

Di Rupo is homo.

Morrissey

Legacy Member
Carrion zei:
ooit al naar gunk tv gekeken?


* nee, dit is geen gunk bashing, maar gewoon dat die zender gewoon ondermaats is en de programma's op het niveau van musti & tik tak zitten

Neen, maar ik heb al willen merken dat dat de mannelijke vijf-tv is. Altijd programma's met zwaarlijvige mensen, dat is het toch hé?

_ns_

Legacy Member
Fireflies zei:
Neen, maar ik heb al willen merken dat dat de mannelijke vijf-tv is. Altijd programma's met zwaarlijvige mensen, dat is het toch hé?

:D



Regi's World is nog eens tof om naar te zien, maar nu geven ze dat constant op jim :sop:. Toch wil ik Regi op m'n verjaardagsfeestje :cool:!

:unsure:

Gromme

Legacy Member
Denk nog eens een spelleke te spelen.
Dus installeer Call of Juarez.

Speel even. Chrased heel dat spel hier niet zeker.

Laptop gloeiend heet.

Torche

Legacy Member
Verdomme, Belgacom TV loopt altijd maar vast, da's nu al een paar weken. Zit niets anders op dan de stekker uit te trekken en een kwartier wachten tot het opnieuw opgestart is. Ik had beter bij Telenet gebleven, daar heb ik in drie jaar bijna geen problemen mee gehad.

Lospeed

Legacy Member
Gromme zei:
Denk nog eens een spelleke te spelen.
Dus installeer Call of Juarez.

Speel even. Chrased heel dat spel hier niet zeker.

Laptop gloeiend heet.

speel een waarvan je zeker weet dat ie werkt ? :)

Jack-in-the-box

Legacy Member
Torche zei:
Verdomme, Belgacom TV loopt altijd maar vast, da's nu al een paar weken. Zit niets anders op dan de stekker uit te trekken en een kwartier wachten tot het opnieuw opgestart is. Ik had beter bij Telenet gebleven, daar heb ik in drie jaar bijna geen problemen mee gehad.

Awel, ge zijt nie de enigste, bij ons is em just ook weeral vastgelope.

Jack-in-the-box

Legacy Member
Grrr :(
oefeningen op kirchoff die niet willen lukken en PM gehad omdat m'n sig te groot is voor de kleine resoluties.
STERF !

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Carrion zei:
ooit al naar gunk tv gekeken?


* nee, dit is geen gunk bashing, maar gewoon dat die zender gewoon ondermaats is en de programma's op het niveau van musti & tik tak zitten

Hebt ge nu niks geleerd uit al de ethische lessen die Musti u leert :angry:?

Gromme zei:
Chrased heel dat spel hier niet zeker.

Laptop gloeiend heet.

chrased? :unsure:

Anyway, meestal is dat een teveel aan stof in je laptop :) heb ik ook een tijdje gehad. Je moet hem eens opendraaien in de buurt van die ventilator en het daar uitkuisen ;) kwam echt belachelijk veel stof uit bij mij. Sindsdien valt hij niet meer uit.

enj0i^

Legacy Member
omfg

Een programma op VT4 waarin ze blijkbaar de top40 youtube filmkes tonen nu :s

Ik heb ondertussen een vrouw gezien die scheten laat met haar kut en een hond die een kat zit te pakken... WTF VT4, echt man kutzender

En wie presenteert het, Roos van Acker, nog zo'n zeikwijf

FFMR

Legacy Member
Savage zei:
Toch, das federaal minister van Pensioenen, een toch niet onbelangrijke post, lijkt me.

En di Rupo die durft beweren dat hij een volkomen normaal antwoord gehoord heeft. Volgens mij is Daerden niet de enigste die gedronken heeft ...

Hij hééft normaal geantwoord, als je uiteindelijk alles wat hij zegt op papier zet dan is zijn antwoord doodnormaal.
Nu, het is inderdaad vreemd gebracht, maar van alle senatoren die commentaar geven zat er niet één in de Senaat op dat moment. Als dat geen gebrek aan respect is voor de burger en zijn pensioenen.

Mugiwara

Legacy Member
Fireflies zei:
Ja, dat moet met uitstek de slechtste Belgische tv-zender zijn.

Mss wel, maar op jim was er wel family guy, american dad, keys to the vip (ja kweget is loos, maar nogwel grppig) death note, futurama,... Ook één van de weinige zenders die films spelen op zondag, waar ik erg dankbaar voor ben btw :O

OT: basketbalzaal gesloten in het sportkot door examens :(

Dennoman

Legacy Member
Nou nou, al dat gedoe over een alcoholist als Minister van Pensioenen.

De Russen hebben ruim 8 jaar met een alcoholist als president rondgelopen. :unsure:

Vorda

Legacy Member
enj0i^ zei:
omfg

Een programma op VT4 waarin ze blijkbaar de top40 youtube filmkes tonen nu :s

Ik heb ondertussen een vrouw gezien die scheten laat met haar kut en een hond die een kat zit te pakken... WTF VT4, echt man kutzender

En wie presenteert het, Roos van Acker, nog zo'n zeikwijf

Ja, die 2 heb ik ook gezien voor ik de TV maar afgezet heb.

Carrion

Legacy Member
Dennoman zei:
Nou nou, al dat gedoe over een alcoholist als Minister van Pensioenen.

De Russen hebben ruim 8 jaar met een alcoholist als president rondgelopen. :unsure:

serieus, welke Rus is geen alcoholist

Savage

Legacy Member
FFMR zei:
Hij hééft normaal geantwoord, als je uiteindelijk alles wat hij zegt op papier zet dan is zijn antwoord doodnormaal.
Nu, het is inderdaad vreemd gebracht, maar van alle senatoren die commentaar geven zat er niet één in de Senaat op dat moment. Als dat geen gebrek aan respect is voor de burger en zijn pensioenen.

Wie gelooft er nog in de politiek de dag van vandaag ...

sanzo

Legacy Member
Troj zei:
Gewoon familie in Limited Profile steken, dan kunde u apart offline zetten voor Limited Profile. Gaat ook met andere groepen, trouwens.

Dat is dus juist het niet werkend aspect. Ze beginnen opeens tegen mij te praten terwijl ik voor hen onzichtbaar zou moeten zijn :p

Karre

Legacy Member
Carrion zei:
serieus, welke Rus is geen alcoholist

Overlaatst nog cijfers van gehoord. 50% van de personen die sterven tussen de 18 en 54 jaar in Rusland is te wijten aan alcohol :').
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan