Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Savage zei:Toch, das federaal minister van Pensioenen, een toch niet onbelangrijke post, lijkt me.
En di Rupo die durft beweren dat hij een volkomen normaal antwoord gehoord heeft. Volgens mij is Daerden niet de enigste die gedronken heeft ...
Carrion zei:ooit al naar gunk tv gekeken?
* nee, dit is geen gunk bashing, maar gewoon dat die zender gewoon ondermaats is en de programma's op het niveau van musti & tik tak zitten
Fireflies zei:Neen, maar ik heb al willen merken dat dat de mannelijke vijf-tv is. Altijd programma's met zwaarlijvige mensen, dat is het toch hé?

. Toch wil ik Regi op m'n verjaardagsfeestje
!
Gromme zei:Denk nog eens een spelleke te spelen.
Dus installeer Call of Juarez.
Speel even. Chrased heel dat spel hier niet zeker.
Laptop gloeiend heet.

Torche zei:Verdomme, Belgacom TV loopt altijd maar vast, da's nu al een paar weken. Zit niets anders op dan de stekker uit te trekken en een kwartier wachten tot het opnieuw opgestart is. Ik had beter bij Telenet gebleven, daar heb ik in drie jaar bijna geen problemen mee gehad.
Carrion zei:ooit al naar gunk tv gekeken?
* nee, dit is geen gunk bashing, maar gewoon dat die zender gewoon ondermaats is en de programma's op het niveau van musti & tik tak zitten
?Gromme zei:Chrased heel dat spel hier niet zeker.
Laptop gloeiend heet.

heb ik ook een tijdje gehad. Je moet hem eens opendraaien in de buurt van die ventilator en het daar uitkuisen
kwam echt belachelijk veel stof uit bij mij. Sindsdien valt hij niet meer uit.
Savage zei:Toch, das federaal minister van Pensioenen, een toch niet onbelangrijke post, lijkt me.
En di Rupo die durft beweren dat hij een volkomen normaal antwoord gehoord heeft. Volgens mij is Daerden niet de enigste die gedronken heeft ...
Fireflies zei:Ja, dat moet met uitstek de slechtste Belgische tv-zender zijn.

enj0i^ zei:omfg
Een programma op VT4 waarin ze blijkbaar de top40 youtube filmkes tonen nu
Ik heb ondertussen een vrouw gezien die scheten laat met haar kut en een hond die een kat zit te pakken... WTF VT4, echt man kutzender
En wie presenteert het, Roos van Acker, nog zo'n zeikwijf
Dennoman zei:Nou nou, al dat gedoe over een alcoholist als Minister van Pensioenen.
De Russen hebben ruim 8 jaar met een alcoholist als president rondgelopen.![]()
FFMR zei:Hij hééft normaal geantwoord, als je uiteindelijk alles wat hij zegt op papier zet dan is zijn antwoord doodnormaal.
Nu, het is inderdaad vreemd gebracht, maar van alle senatoren die commentaar geven zat er niet één in de Senaat op dat moment. Als dat geen gebrek aan respect is voor de burger en zijn pensioenen.
Troj zei:Gewoon familie in Limited Profile steken, dan kunde u apart offline zetten voor Limited Profile. Gaat ook met andere groepen, trouwens.

Carrion zei:serieus, welke Rus is geen alcoholist