Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dinsdagland

Legacy Member
Dillyracer zei:
Hond van een maat is gestorven :(

Bedoelt u

Hond, die van een maat, is gestorven of

Hond van een maat is gestorven? Kwestie van dubbelzinnigheid uit te sluiten...

Troj

Legacy Member
forn9 zei:
Geen familie toevoegen op facebook?:unsure:

Gewoon familie in Limited Profile steken, dan kunde u apart offline zetten voor Limited Profile. Gaat ook met andere groepen, trouwens.

SilentSpring

Legacy Member
In't weekend inkopen doen in de Colruyt:sop:

Precies een bende mieren, 'k ga toch veel liever de vrijdagmiddag voor 4u als't wat kalmer is. Enja, aan de beenhouwerij bakten ze blijkbaar iets om te proeven, al dat volk daarrond blijven staan wachten tot het klaar was...
Moesten ze eens aan de kant staan ipv gans de boel te versperren, 't zou al veel beter zijn.

n9ne

Legacy Member
Troj zei:
Gewoon familie in Limited Profile steken, dan kunde u apart offline zetten voor Limited Profile. Gaat ook met andere groepen, trouwens.

Mja, is niet echt nodig bij mij, familie die ik op fb heb die weten toch alles van me, of daar nu zatte foto's opstaan of ni. Alst enkel voor te chatten is zeg dan da ge uwen browser had laten openstaan ofzo:unsure:

Anoniem04

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Bedoelt u

Hond, die van een maat, is gestorven of

Hond van een maat is gestorven? Kwestie van dubbelzinnigheid uit te sluiten...

Het tweede, obviously :unsure:

Karre

Legacy Member
Nu niet om de ongevoelige zak uit te hangen maar al dat nieuws omtrent dat vermoord koppel begint tegen te steken.

Carrion

Legacy Member
dat ne gevangene blijkbaar nog zelf mag kiezen in welke gevangenis 'm gaat zitten :') 9/10 blijven bijna al die plaatsen in Tilburg vrij

cram

Legacy Member
Hoelang gaan ze dien Regi's world nog op dien tv uit zenden?
Dien Regi word nu toch echt afgezaagd.Kennen ze daar op Jim nu echt niet anders.Dat is nu bijna elke dag het zelfde.Dien pipo krijgt veel te veel aandacht.
Ja ik als jeugdig ventje kijk soms Jim tv.iets op tegen misschien.:tongue:

Savage

Legacy Member
Toch, das federaal minister van Pensioenen, een toch niet onbelangrijke post, lijkt me.

En di Rupo die durft beweren dat hij een volkomen normaal antwoord gehoord heeft. Volgens mij is Daerden niet de enigste die gedronken heeft ...

Furon

Legacy Member
Carrion zei:
maar o zo grappig :p

True, maar dat er zo iemand minister van Pensioenen is, én meer dan 60 000 voorkeurstemmen krijgt is wel lichtjes verontrustend.

Carrion

Legacy Member
jah nee, dat 'm buiten moet ben ik ook 100% voor, ma kom, zoiets brengt zelfs tijdens de blok ne lach op het gezicht

Morrissey

Legacy Member
cram zei:
Hoelang gaan ze dien Regi's world nog op dien tv uit zenden?
Dien Regi word nu toch echt afgezaagd.Kennen ze daar op Jim nu echt niet anders.Dat is nu bijna elke dag het zelfde.Dien pipo krijgt veel te veel aandacht.
Ja ik als jeugdig ventje kijk soms Jim tv.iets op tegen misschien.:tongue:

Ja, dat moet met uitstek de slechtste Belgische tv-zender zijn.

Carrion

Legacy Member
Fireflies zei:
Ja, dat moet met uitstek de slechtste Belgische tv-zender zijn.

ooit al naar gunk tv gekeken?


* nee, dit is geen gunk bashing, maar gewoon dat die zender gewoon ondermaats is en de programma's op het niveau van musti & tik tak zitten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan