Dinsdagland
Legacy Member
Dillyracer zei:Hond van een maat is gestorven![]()
Bedoelt u
Hond, die van een maat, is gestorven of
Hond van een maat is gestorven? Kwestie van dubbelzinnigheid uit te sluiten...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Hond van een maat is gestorven![]()
forn9 zei:Geen familie toevoegen op facebook?![]()
Dinsdagland zei:Bedoelt u
Hond, die van een maat, is gestorven of
Hond van een maat is gestorven? Kwestie van dubbelzinnigheid uit te sluiten...


Troj zei:Gewoon familie in Limited Profile steken, dan kunde u apart offline zetten voor Limited Profile. Gaat ook met andere groepen, trouwens.

Dinsdagland zei:Bedoelt u
Hond, die van een maat, is gestorven of
Hond van een maat is gestorven? Kwestie van dubbelzinnigheid uit te sluiten...

?therapy? zei:Tzijn geen hometrainers meer als vroeger héad:

Carrion zei:maar o zo grappig![]()
cram zei:Hoelang gaan ze dien Regi's world nog op dien tv uit zenden?
Dien Regi word nu toch echt afgezaagd.Kennen ze daar op Jim nu echt niet anders.Dat is nu bijna elke dag het zelfde.Dien pipo krijgt veel te veel aandacht.
Ja ik als jeugdig ventje kijk soms Jim tv.iets op tegen misschien.![]()
Fireflies zei:Ja, dat moet met uitstek de slechtste Belgische tv-zender zijn.