Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
enj0i^ zei:
omfg

Een programma op VT4 waarin ze blijkbaar de top40 youtube filmkes tonen nu :s

Ik heb ondertussen een vrouw gezien die scheten laat met haar kut en een hond die een kat zit te pakken... WTF VT4, echt man kutzender

En wie presenteert het, Roos van Acker, nog zo'n zeikwijf

Eerlijk gezegd is het niveau van VTM nog hoger dan VT4 de laatste tijd. En ik weiger nog naar programma's te kijken met Roos Van Acker. Echt, wat voor een mongool is me dat? Laatste keer dat ik nog naar een programma dat zij presenteerde keek was die domino met dagelijkse voorwerpen. Echt, op mijn zenuwen dat dat mens werkte.

Karre

Legacy Member
Jack-in-the-box zei:
Grrr :(
oefeningen op kirchoff die niet willen lukken en PM gehad omdat m'n sig te groot is voor de kleine resoluties.
STERF !

Kirchoff is simpel. Magnetisme daarentegen is een teef.

Karre

Legacy Member
ns boy zei:
Waarom krijgt gij een speciale benoeming Karre? :eek:

Omdat Cyberkef een ware piraat in me zag. En als jullie nu eens op IRC zaten dan zouden jullie dat geweten hebben.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Karre zei:
Overlaatst nog cijfers van gehoord. 50% van de personen die sterven tussen de 18 en 54 jaar in Rusland is te wijten aan alcohol :').

Karre zei:
Eerlijk gezegd is het niveau van VTM nog hoger dan VT4 de laatste tijd. En ik weiger nog naar programma's te kijken met Roos Van Acker. Echt, wat voor een mongool is me dat? Laatste keer dat ik nog naar een programma dat zij presenteerde keek was die domino met dagelijkse voorwerpen. Echt, op mijn zenuwen dat dat mens werkte.

Karre zei:
Kirchoff is simpel. Magnetisme daarentegen is een teef.

multiquote is zo simpel :woohoo:

ns boy zei:
VRIENDJESPOLITIEK JA :angry:

ik heb ook een specialere titel als u

Karre

Legacy Member
Jack-in-the-box zei:
Mag 'k je 't dan eens vragen om aan mij uit te leggen, 'k snap het niet volledig hoe dat je het moet toepassen in deze oefening.

Doet dit mss beter wel via PM, is het eenvoudigst.

http://img.skitch.com/20100109-es73tcicxdbqcch4gmuqji17w2.jpg
alleen maar naar oplossingen van figuur 9 kijken, is de figuur die eropstaat.

Bij superpositie moet je per spanningsbron het als een andere schakeling zien en op het einde moet je die stroomsterktes gewoon optellen. Dus eerst uitrekenen hoe groot de stroomsterkte zou zijn bij spanningsbron 1, dan bij ubron 2 en ubron 3 en dan optellen om de werkelijke stroomsterkte te weten van uw schakeling. In verband die maasstroom, geen flauw idee wat dat moge wezen en het staat ook niet in mijn cursus. Oh ja nog iets, een spanningsbron telt gewoon als geleider terwijl een stroombron als onderbreking van de schakeling telt bij superpositie. Over dat laatste ben ik niet meer direct zeker, oefeningen oefenen stond pas op het schema voor morgen :p. Het moet net lukken dat ik er maandag dus examen van heb :p.

Die schakeling stelt trouwens niets voor in vergelijking met die schakeling dat wij voorgeschoteld zullen krijgen :(.

Joeshoe

Legacy Member
Jack-in-the-box zei:
Grrr :(
oefeningen op kirchoff die niet willen lukken en PM gehad omdat m'n sig te groot is voor de kleine resoluties.
STERF !
kirchhoff? :\ Das nu toch het simpelste vant simpelste.

Klees net de opdracht, wat karre daar vertelde is het zowat. Gewoon de 2 overige stroombronnen "elimineren" (kortsluiten) en zo de stroom in de takken berekenen. Dit voor de 3 bronnen. Op het einde gewoon de stromen per tak optellen. Spanningsbronnen sluit je kort, en stroombronnen laat je een onderbreking (wat karre vertelde klopt).

cram

Legacy Member
Ik had mij van de morgen voorgenomen om gezonder te eten.
Wa is lowieke hier aan het eten?
FRIETEN MET CURRYWORSTEN?:doh:

Carrion

Legacy Member
cram zei:
Ik had mij van de morgen voorgenomen om gezonder te eten.
Wa is lowieke hier aan het eten?
FRIETEN MET CURRYWORSTEN?:doh:

frieten zijn patatten => patatten zijn gezond => friet is gezond => weg schuldgevoel

:p

Dennoman

Legacy Member
My Name is Michael.

Now I've seen everything. Melk de dood van iemand die gij als media op elke gelegenheid die ge had zelf hebt veroordeeld en uitgespuwd nog wat harder uit :')

cram

Legacy Member
Carrion zei:
frieten zijn patatten => patatten zijn gezond => friet is gezond => weg schuldgevoel

:p

Niet als je al 4 dagen na elkaar frieten eet.
Gewoon omdat ik te lui ben om inkopen te doen.:sad:
En in mijnen diepvries zitten nog 3 zakken.:cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan