Archief - Je ergernissen van vandaag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JPV

Legacy Member
Herman De Croo zei:
belachelijk om dure potjes te verkopen als ze nog niet tegen de microgolfoven kunnen
Steek eens een gsm in de microgolfoven. Duur en kan er ook niet tegen.

Dat zijn diepvriespotjes, die igloos. Geen microgolfovenpotjes.

vertex13

Legacy Member
Vorige week lomp geweest en bovenop mijn iPad pro gaan zitten. Alles werkte nog uitstekend maar het scherm zag er uit als een gebarste voorruit van een wagen na een ongeval. Die dan maar binnengestoken voor reparatie en maandag terug kunnen ophalen...

Deze morgen schakel ik hem aan en merk dat de touch screen niet meer werkt. Werkte nochtans perfect tot gisteren avond en die is niet gevallen of dergelijke...

Grr... vanavond dan maar weer naar die winkel gaan zucht... die gast zal waarschijnlijk de bedrading van het touch gedeelte niet goed gesoldeerd hebben of zo.

kay-gell

Legacy Member
Ik volg nu heel die voetbal-sage maar half/half hé maar gewoon de pers algemeen begint mij echt mijn voeten uit te hangen en hier is het zoveelste voorbeeld.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20181010...et-luxeauto-en-snoepreisjes-door-een-makelaar

Dus ja ge leest de titel: en dan denkt 95% van de mensen ahja de scheidsrechters zijn omgekocht met dikke bakken.

Maar als ge dan verder leest staat er dit:

"Onze zusterkrant Het Nieuwsblad heeft weet van een afspraak tussen Veljkovic en Delferière in januari om een auto te kopen. Dankzij de makelaar krijgt de toparbiter een mooie korting op een Volkswagen Tiguan."


Dus het zou kunnen dat die man een korting heeft gekregen op een kleine audi van wat 30-40k?
Dat is al gene luxe-wagen en er is geen bewijs dat die zich heeft laten "inpakken" daarmee. En zo is dat met alles de laatste jaren, het kan niet op.
Wat dat doet met mensen hun leven als blijkt dat het niet waar is allemaal trekken ze zich al lang niets meer aan. Zolang de kop maar spectaculair is en verkoopt.

denkimi

Legacy Member
kay-gell zei:
Ik volg nu heel die voetbal-sage maar half/half hé maar gewoon de pers algemeen begint mij echt mijn voeten uit te hangen en hier is het zoveelste voorbeeld.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20181010...et-luxeauto-en-snoepreisjes-door-een-makelaar

Dus ja ge leest de titel: en dan denkt 95% van de mensen ahja de scheidsrechters zijn omgekocht met dikke bakken.

Maar als ge dan verder leest staat er dit:

"Onze zusterkrant Het Nieuwsblad heeft weet van een afspraak tussen Veljkovic en Delferière in januari om een auto te kopen. Dankzij de makelaar krijgt de toparbiter een mooie korting op een Volkswagen Tiguan."


Dus het zou kunnen dat die man een korting heeft gekregen op een kleine audi van wat 30-40k?
Dat is al gene luxe-wagen en er is geen bewijs dat die zich heeft laten "inpakken" daarmee. En zo is dat met alles de laatste jaren, het kan niet op.
Wat dat doet met mensen hun leven als blijkt dat het niet waar is allemaal trekken ze zich al lang niets meer aan. Zolang de kop maar spectaculair is en verkoopt.
Als ge nog eens tegengehouden wordt door de flikken om te blazen moet ge eens voorstellen om ze een korting te geven op een nieuwe wagen als ze u laten doorrijden. Laat wel weten wat hun reactie was aub.

Anoniem13

Legacy Member
Li1quid zei:
Mijn potjes van de meeneem chinees kunnen daar allemaal tegen :D
Maar wil je weten wat voor chemicaliën daar allemaal voor nodig zijn om beide uitersten aan te kunnen?

Li1quid

Legacy Member
paradijsappel zei:
Maar wil je weten wat voor chemicaliën daar allemaal voor nodig zijn om beide uitersten aan te kunnen?

Ik veronderstel dezelfde chemicaliën die in al onze andere spullen zitten.

Sylverscythe

Legacy Member
paradijsappel zei:
Maar wil je weten wat voor chemicaliën daar allemaal voor nodig zijn om beide uitersten aan te kunnen?

Doosjes van de meeneemchinees zullen wel gewoon een commodity-polymeer zijn (PP waarschijnlijk), daar is niks gevaarlijk aan. Een microgolf en een vriezer zijn nu ook niet echt zo'n uitersten hé. Moest het nu PC zijn, dan heb je nog een punt, maar ik denk dat die niet meer gebruikt worden voor die doeleinden.

JPV

Legacy Member
kay-gell zei:
Ik volg nu heel die voetbal-sage maar half/half hé maar gewoon de pers algemeen begint mij echt mijn voeten uit te hangen en hier is het zoveelste voorbeeld.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20181010...et-luxeauto-en-snoepreisjes-door-een-makelaar

Dus ja ge leest de titel: en dan denkt 95% van de mensen ahja de scheidsrechters zijn omgekocht met dikke bakken.

Maar als ge dan verder leest staat er dit:

"Onze zusterkrant Het Nieuwsblad heeft weet van een afspraak tussen Veljkovic en Delferière in januari om een auto te kopen. Dankzij de makelaar krijgt de toparbiter een mooie korting op een Volkswagen Tiguan."


Dus het zou kunnen dat die man een korting heeft gekregen op een kleine audi van wat 30-40k?
Dat is al gene luxe-wagen en er is geen bewijs dat die zich heeft laten "inpakken" daarmee. En zo is dat met alles de laatste jaren, het kan niet op.
Wat dat doet met mensen hun leven als blijkt dat het niet waar is allemaal trekken ze zich al lang niets meer aan. Zolang de kop maar spectaculair is en verkoopt.

ik lees die "zou" en "kunnen" niet.

Voor mij is een grote Volkswagen van 30-60k (juiste kostprijs) wel degelijk een luxewagen.

Dat hij die wagen gekocht heeft, is trouwens al bevestigd: https://www.gva.be/cnt/dmf20181011_...-veljkovic-is-met-delferiere-auto-komen-kopen . Dat het een mooie korting was klopt niet, maar op zich is dat niet belangrijk, het feit dat hij VIA een makelaar korting krijgt is voldoende in deze om van omkoping te spreken.

Chaebol

Legacy Member
JPV zei:
ik lees die "zou" en "kunnen" niet.

Voor mij is een grote Volkswagen van 30-60k (juiste kostprijs) wel degelijk een luxewagen.

Dat hij die wagen gekocht heeft, is trouwens al bevestigd: https://www.gva.be/cnt/dmf20181011_...-veljkovic-is-met-delferiere-auto-komen-kopen . Dat het een mooie korting was klopt niet, maar op zich is dat niet belangrijk, het feit dat hij VIA een makelaar korting krijgt is voldoende in deze om van omkoping te spreken.

lol wie gelooft nou die garagist die zegt dat hem maar 1% korting heeft gegeven, behoorlijk naïef om daar in mee te gaan

_ns_

Legacy Member
Chaebol zei:
lol wie gelooft nou die garagist die zegt dat hem maar 1% korting heeft gegeven, behoorlijk naïef om daar in mee te gaan

Hij zou maar 1 procent extra hebben gegeven, bovenop de gebruikelijke korting dus.

Swagger

Legacy Member
Als ik van de Walen naar Aalst rij, en ze geven mij 1% korting; dan mogen ze ze kussen. Dan staan ze u toch uit te lachen in uw gezicht?

Tomski

Legacy Member
Clement: "Als speler van Germinal Beerschot auto gaan kopen"

Bij monde van de woordvoerder van zijn werkgever Racing Genk heeft Philippe Clement ontkend dat hij samen met makelaar Dejan Veljkovic een auto is gaan kopen in een garage in Aalst. "Ik ben wel degelijk in de garage geweest, maar dat was samen met mijn vrouw en zeker niet met Veljkovic. Ik ben er zeven jaar geleden een auto gaan kopen als speler van Germinal Beerschot, omdat ik gehoord had dat het mogelijk was om er mooie kortingen te krijgen. Meer niet."

Lol, schone kortingen bij Thoen :rofl:

FlatSix

Legacy Member
Voor mij is een grote Volkswagen van 30-60k (juiste kostprijs) wel degelijk een luxewagen.

Sinds wanneer is een Tiguan van 30k een luxewagen, of het nu een Volkswagen of een Peugeot is 30k voor een wagen in de privé lijkt me echt geen uitzondering hoor. Die zie je toch enorm veel rijden. Een Tiguan van 60k daarentegen begint al wel,...

En groot is die nu toch ook niet? Alle SUVs in dat super populaire range zijn zowat die grootte. Het is niet eens echt een volwaardige jeep.

FlatSix

Legacy Member
Tonerider zei:
Ben 40+ :p maar 't is gewoon waar. Beest met mooiste vacht, veren, ... = genetisch de beste keuze om te paren. Sorry, de natuur is hard, maar het is zo.


Edit: het nieuws, een kwartier over de voetbal en 10 min verkiezingen.

Greenie zei:
Deels genen, deels omgevingsfactoren.
Het is zelf zo dat een overmaat aan tostesteron voor kaalheid zorgt. Net zoals de alfa gorilla de grijsrug is.
Dus enkel grijsjes mogen voorplanten ?

Ik neem aan dat er aan jezelf ook wel iets zal schelen dat bij een ander beter is.
Nogal simplistisch wereldbeeld hoor.

Als je op je 40+ nog bezig moet houden met paren (ik neem aan met voortplanting als gevolg) dan denk ik dat uw tijd sowieso al voorbij is en je het beter over laat aan de jonge, sterkere, meer fitte mannetjes in de groep. ;)

kay-gell

Legacy Member
Tonerider zei:
als het je kans op paren niet zou beïnvloeden, zou je er ook niet mee inzitten ...

mijn weelderige haarbos en gespierd lichaam compenseert elk ander gebrek dat ik heb.

Ja die chance heb ik ook en mijn bescheidenheid vallen ze ook voor sjans.

Carrion

Legacy Member
Ben op m'n gemakske een wandeling aan het maken en plots vertraagd er een wagen waarna de passagier half uit het raam leunt om mij uit het niets uit te schelden.

Tonerider

Legacy Member
xTwL- zei:
Als je op je 40+ nog bezig moet houden met paren (ik neem aan met voortplanting als gevolg) dan denk ik dat uw tijd sowieso al voorbij is en je het beter over laat aan de jonge, sterkere, meer fitte mannetjes in de groep. ;)
Uw genen zoveel mogelijk verspreiden he. Zolang ge alpha mannetje zijt gaan die jonge mannetjes uit de buurt moeten blijven. Kijk maar bij andere primaten, that's the way it goes.

kay-gell zei:
Ja die chance heb ik ook en mijn bescheidenheid vallen ze ook voor sjans.

Gij compenseert met uw bmw. :p


Anyway, voor degene die het nog niet doorhebben: ik was aan het zeveren he. Ik heb zelf landingsbanen op m'n hoofd, dankzij m'n zittend werk zwembandjes en ben absoluut monogaam.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan