Ik volg nu heel die voetbal-sage maar half/half hé maar gewoon de pers algemeen begint mij echt mijn voeten uit te hangen en hier is het zoveelste voorbeeld.
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20181010...et-luxeauto-en-snoepreisjes-door-een-makelaar
Dus ja ge leest de titel: en dan denkt 95% van de mensen ahja de scheidsrechters zijn omgekocht met dikke bakken.
Maar als ge dan verder leest staat er dit:
"Onze zusterkrant Het Nieuwsblad heeft weet van een afspraak tussen Veljkovic en Delferière in januari om een auto te kopen. Dankzij de makelaar krijgt de toparbiter een mooie korting op een Volkswagen Tiguan."
Dus het
zou kunnen dat die man een
korting heeft gekregen op een kleine audi van wat 30-40k?
Dat is al gene luxe-wagen en er is geen bewijs dat die zich heeft laten "inpakken" daarmee. En zo is dat met alles de laatste jaren, het kan niet op.
Wat dat doet met mensen hun leven als blijkt dat het niet waar is allemaal trekken ze zich al lang niets meer aan. Zolang de kop maar spectaculair is en verkoopt.