Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xTwL- zei:Sinds wanneer is een Tiguan van 30k een luxewagen, of het nu een Volkswagen of een Peugeot is 30k voor een wagen in de privé lijkt me echt geen uitzondering hoor. Die zie je toch enorm veel rijden. Een Tiguan van 60k daarentegen begint al wel,...
En groot is die nu toch ook niet? Alle SUVs in dat super populaire range zijn zowat die grootte. Het is niet eens echt een volwaardige jeep.

Carrion zei:https://www.hln.be/nieuws/buitenlan...ze-gebruikt-haar-lichaam-als-schild~a8de80dc/
Ben ik nu de enige die hier niets nieuwswaardig in ziet? Alsof het zo speciaal is om als ouder uw kind te beschermen.
Carrion zei:Ben op m'n gemakske een wandeling aan het maken en plots vertraagd er een wagen waarna de passagier half uit het raam leunt om mij uit het niets uit te schelden.
Carrion zei:Ben op m'n gemakske een wandeling aan het maken en plots vertraagd er een wagen waarna de passagier half uit het raam leunt om mij uit het niets uit te schelden.
gsm is irrelevant. ik zou verwachten dat diepvriespotjes ook in de microgolf kunnen, zeker als ze veel geld kosten en goedkopere potjes dat wel kunnen.JPV zei:Steek eens een gsm in de microgolfoven. Duur en kan er ook niet tegen.
Dat zijn diepvriespotjes, die igloos. Geen microgolfovenpotjes.
Herman De Croo zei:gsm is irrelevant. ik zou verwachten dat diepvriespotjes ook in de microgolf kunnen, zeker als ze veel geld kosten en goedkopere potjes dat wel kunnen.
straight_six zei:Ik dacht van de kleine zelfstandige fietswinkel eens een gunst te doen. Heb ik daar ff het dubbel betaald dan dat ik het op internet besteld had. Tenzij hij dan 27€ werk rekent om 4 vijsjes te lossen en weer vast te draaien.
Internet doet jullie niet dood. Je doet jezelf dood met zulke belachelijke prijzen.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Ik bedoelde het onderdeel. Die vier vijsjes los maken en vast zetten kon ik ook wel.KerberosX zei:Ik wist niet dat ge ni ook al fietsenherstellers via tinternet kon bestellen
Sent from my iPhone using Tapatalk
fordjah zei:Stemplicht.
Fuck off.
Mijn ma heeft de dekseltjes laten vervangen van potjes die haar moeder, die ik nooit gekend heb en ik was er 30 ofzo, ooit gekocht had. Dus die garantie is wel vrij echt te noemen.Tonerider zei:je zou dat verwachten, maar duurder =/= meer kunnen. Tupperware is gewoon duur. Enige voordeel = de levenslange garantie (maar dan is de vraag wat zij onder levenslang verstaan). Voor de rest is dat overpriced stuff dat ge beter in de Ikea koopt. Maar net zoals met veel betaal je hier vooral de branding.