Archief - Je ergernissen van vandaag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fordjah

Legacy Member
Carrion zei:
Ja, werkelijk schandalig dat je als volk inspraak krijgt over je regering!

'T is toch nogal een ramp eh, dat half uurke om de x aantal jaar dat je daarmee verliest.

Ergernis thread. Aap.
Enja ik vind dat erg dat half uurke.

Deckard

Legacy Member
Heb eens de stemtesten gedaan. Stemtest van de Standaard zet partij A en B bovenaan. Stemtest van VTM zet ze op voorlaatste en laatste plaats. Nutteloos.

Tonerider

Legacy Member
Carrion zei:
Ja, werkelijk schandalig dat je als volk inspraak krijgt over je regering!

'T is toch nogal een ramp eh, dat half uurke om de x aantal jaar dat je daarmee verliest.

Jeuj, prachtig hoe we na honderd jaar mogen kiezen minder belasting betalen, gezonde lucht inademen, allemaal een woning en werk hebben.

Tailball

Legacy Member
Carrion zei:
Ja, werkelijk schandalig dat je als volk inspraak krijgt over je regering!

'T is toch nogal een ramp eh, dat half uurke om de x aantal jaar dat je daarmee verliest.

Als het nu nog wat opleverde voor het volk, zou ik akkoord gaan.
Maar in het ergste geval willen de verkozen partijen niet samen zetelen en heb je een land zonder regering.
Democratie? Als het hun goed uit komt ja. Anders effe nie...

Polestar

Legacy Member
Potlood en papier: 5 min aanschuiven.
Via computer: 1u+ aanschuiven.


Lang leven de digitalisering!

rsc

Legacy Member
Deckard zei:
Heb eens de stemtesten gedaan. Stemtest van de Standaard zet partij A en B bovenaan. Stemtest van VTM zet ze op voorlaatste en laatste plaats. Nutteloos.
Partijen A en B zijn trouwens nva en vlaams belang. Was bij mij hetzelfde. Alleen is uw conclusie verkeerd want alleen de stemtest van de standaard is nutteloos. Die van vtm is behoorlijk accuraat.

Deckard

Legacy Member
rsc zei:
Partijen A en B zijn trouwens nva en vlaams belang. Was bij mij hetzelfde. Alleen is uw conclusie verkeerd want alleen de stemtest van de standaard is nutteloos. Die van vtm is behoorlijk accuraat.

A en B waren bij mij een lokale partij en CD&V. Hoe weet jij welke accuraat is?

rsc

Legacy Member
Deckard zei:
A en B waren bij mij een lokale partij en CD&V. Hoe weet jij welke accuraat is?
Ze beide als nutteloos bestempelen op basis van uw uitslag is niet juist. De uitslag die ik kreeg van de standaard klopte voor geen meter. Ik trek dus alleen die van de standaard in twijfel.

Maar in beide stemtesten werden onbenullige vragen gesteld.

Tibokio

Legacy Member
rsc zei:
Ze beide als nutteloos bestempelen op basis van uw uitslag is niet juist. De uitslag die ik kreeg van de standaard klopte voor geen meter. Ik trek dus alleen die van de standaard in twijfel.

Maar in beide stemtesten werden onbenullige vragen gesteld.

Ik kreeg in allebei ongeveer dezelfde resultaten :p zal afhangen per gemeente zeker?

Maxioso

Legacy Member
Linda De Win die live op antenne als een hitsig 16-jarig bakvisje achter Kris Peeters aanholt om toch maar 3 betekenisloze zinnen uit de meest saaie politicus van het moment te sleuren.

Pffffffff.

KBE

Legacy Member
Dat ze in Wetteren dringend moeten leren wie waar woont.
Die vonden het nodig voor linkse helft van Wetteren helemaal naar rechts te laten stemmen en omgekeerd. Wie komt op zo iets ?
Ik woon op 20 sec van een stem lokaal, maar moest wel helemaal aan andere kant van Wetteren gaan stemmen lol.
Veel mensen vonden het verwarrend.

Nuja, dan nog ene in de clinch zien gaan op straat ook, was het nog waard dan.

bacoma2017

Legacy Member
KBE zei:
Dat ze in Wetteren dringend moeten leren wie waar woont.
Die vonden het nodig voor linkse helft van Wetteren helemaal naar rechts te laten stemmen en omgekeerd. Wie komt op zo iets ?
Ik woon op 20 sec van een stem lokaal, maar moest wel helemaal aan andere kant van Wetteren gaan stemmen lol.
Veel mensen vonden het verwarrend.

Nuja, dan nog ene in de clinch zien gaan op straat ook, was het nog waard dan.


vertel meer. dat clinch stuk heeft mijn attentie.

bacoma2017

Legacy Member
Maxioso zei:
Linda De Win die live op antenne als een hitsig 16-jarig bakvisje achter Kris Peeters aanholt om toch maar 3 betekenisloze zinnen uit de meest saaie politicus van het moment te sleuren.

Pffffffff.

Ben ik blij dat ik 5 jaar geleden uit dat apenland vertrokke ben. Gisteren even in Antwerpen al die politiekers op een rijtje zien staan. Man Man das echt triestig om te zien. Percies een bende bengels, al denk ik dat die nog net iets beter overeen kunnen komen.

KBE

Legacy Member
bacoma2017 zei:
vertel meer. dat clinch stuk heeft mijn attentie.

Was auto gestopt op straat, iets met richting aanwijzer. Kerel stapte uit zijn wagen naar de andere en het was feest.
Ben dan maar gaan stemmen.

Gines

Legacy Member
KBE zei:
Dat ze in Wetteren dringend moeten leren wie waar woont.
Die vonden het nodig voor linkse helft van Wetteren helemaal naar rechts te laten stemmen en omgekeerd. Wie komt op zo iets ?
Ik woon op 20 sec van een stem lokaal, maar moest wel helemaal aan andere kant van Wetteren gaan stemmen lol.
Veel mensen vonden het verwarrend.

Nuja, dan nog ene in de clinch zien gaan op straat ook, was het nog waard dan.

Lol, hier van hetzelfde in wetteren. Woon op 2min stappen van een stemlokaal, maar moest toch 10min fietsen om naar een andere stemlokaal te gaan. Uiteindelijk was ik binnen een buiten op 1min, maar toch onbegrijpelijk dat het organisatorisch niet beter kan.

Mefke

Legacy Member
Moest vandaag passeren aan een kiesbureau met de auto. Iedereen stond daar kris kras geparkeerd langsheen de baan. Was daar de wereldbeker slalom tussen de auto's waardoor het al moeilijk was om auto's uit beide richtingen om elkaar te kruisen. Vond de auto (met aanhangwagen) die 2 wagens voor mij reed het nodig om zich daar nog ergens tussen te zetten op een zebrapad en met de aanhangwagen nog half op de rijweg. Alle kort samengevat: verkeer helemaal lam gelegd. Stond daar aan dat zebrapad een jong snottertje van de politie alles in het oog te houden. Ge zag zo zijn gedacht op zijn gezicht: ik heb hier alles goed onder controle :unsure:

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan