Archief - Je ergernissen van vandaag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tonerider

Legacy Member
Noscoped420 zei:
De kunst van frieten bakken is al lang verdwenen samen met die schammele houten hutjes die vroeger frietkotten moesten voorstellen, ga tegenwoordig een frituur binnen en de nadruk ligt op hip en trendy interieur , flashy verlichte prijsborden en veel te dure snacks en sauzen, en hoe '' cooler'' de frituur hoe duurder die snack en saus prijzen.

Maar deftige frieten kunnen bakken zit er niet in.

ik weet toch genoeg goede frituren hoor, maar vind het ook wel spijtig dat de echte frietkoten aan het verdwijnen zijn. Maar dat is dan enkel vanuit nostalgie.

Pieterjan94 zei:
https://www.hln.be/regio/gent/video...de-zetel-langs-de-weg-in-gentbrugge~a98da00b/

Eigenlijk ook wel eentje voor de glimlach, maar aangezien het eerder lachen met tranen is kan ik hem beter hier posten.

:angry:

het ergste is dat ge dit ook steeds meer in natuurgebied ziet. Niet met zo'n grootvuil, maar bossen liggen vol met blikskes e.d. Dan vraag ik me toch af waarom iemand naar de natuur gaat.

Noscoped420

Legacy Member
Tonerider zei:
ik weet toch genoeg goede frituren hoor, maar vind het ook wel spijtig dat de echte frietkoten aan het verdwijnen zijn. Maar dat is dan enkel vanuit nostalgie.

Goh ja weer zo iets wat van regio tot regio afhangt :p hier zijn ongeveer 8 frituren int stad en 2 zijn cava maar vroeger had je hier zo een houten kot staan langs de weg en dat waren de beste, niet droog gebakken en goe vettig en de snacks waren heel goedkoop in vergelijking met ''trendy'' frituren, bv 1 euro voor een curryworst, 1.50 special, terwijl ne special al snel 2.50 was in zo een hippe zaak.

Daarmee uiteraard niet gezegd dat elk vettig frietkot de beste frieten had, ik kende ook een ander en dat had gewoon altijd afgedraaid frietvet, dat van de snacks zag er altijd uit als bruin bier zo oud.
Hier is ook een ''hippe'' frituur die goed is maar 3.80 voor ne bicky en 2.50 voor een schepje warme saus vind ik toch erover, en om een vreemde reden tellen ze je ook veel meer als je warme saus op de frieten laat doen ipv in een apart bakje, zo is een klein + stoofvleessaus erop 5 euro maar een klein met stoofvlees saus apart is 4.50, terwijl je apart veel meer saus krijgt in zo een bakje dan die schep over uw frieten.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Tonerider zei:
ik weet toch genoeg goede frituren hoor, maar vind het ook wel spijtig dat de echte frietkoten aan het verdwijnen zijn. Maar dat is dan enkel vanuit nostalgie.
het ergste is dat ge dit ook steeds meer in natuurgebied ziet. Niet met zo'n grootvuil, maar bossen liggen vol met blikskes e.d. Dan vraag ik me toch af waarom iemand naar de natuur gaat.

Ik moet van bij mij thuis aan Dok Noord in Gent tot aan de Dampoort stappen om te gaan werken. Da's anderhalve kilometer ofzo.
Elke dag ligt dat eindje vol met rommel die mensen sluikstorten. Soms zie ik 's avonds een familie hun oude frigo buiten zetten, om die de dag erna 200 meter verder in de struiken te zien liggen :sop:

Carrion

Legacy Member
Dit soort shit tegenkomen maakt mij nu eens echt pissig.

unnamed.jpg

Tomski

Legacy Member
Ik ben vooral 's ochtends een racist.

En in het weekend kan dat al es tegen de middag zijn.

En heel soms ben ik racist mét cornflakes!

Yusifer

Legacy Member
Dat mijn laptop afmeldt ipv afsluiten. Ik wil hem afsluiten, maar in plaats van dat te doen springt hij naar het aanmeld scherm waar je je wachtwoord invoert. Effectief afsluiten weigert hij te doen, zelfs als je op de aan/uit knop drukt. Kutding. Vermoedelijk hardware probleem.

SIO

Legacy Member
Telenet klantendienst.. al 20min muziek

maar kijk we zijn 30min later en het is opgelost dus al bij al content

Muscleduck

Legacy Member
Yusifer zei:
Dat mijn laptop afmeldt ipv afsluiten. Ik wil hem afsluiten, maar in plaats van dat te doen springt hij naar het aanmeld scherm waar je je wachtwoord invoert. Effectief afsluiten weigert hij te doen, zelfs als je op de aan/uit knop drukt. Kutding. Vermoedelijk hardware probleem.

Gedrag van de aan-uitknop goed ingesteld?

Landtlord

Legacy Member
Ik had ongeveer hetzelfde probleem na de laatste update van windows. Desktop sloot niet af, starte altijd opnieuw op. Ik heb het opgelost door een clean install van W10 te doen.

Tomski

Legacy Member
Ik heb al vaak gezien dat dat probleem te maken heeft met de fastboot van Windows 10 (uit te schakelen via power options, advanced power settings)

Da's zo een halve hibernate reboot als dat aan staat, met de gevolgen van dien als er es iets blijft hangen.

Yusifer

Legacy Member
@Hierboven: Ik zit nog op Windows 8. :unsure:

Muscleduck zei:
Gedrag van de aan-uitknop goed ingesteld?

Nooit aangekomen, wist zelfs niet dat je die kon aanpassen. Hoe dan ook, vandaag heeft ie wel correct afgesloten. Was gisteren een hoestje, of was vandaag eerder toeval? Zal het te komen weten komende week.

BlackOccult

Legacy Member
Van lompigheid zaterdagavond bij mijn schoonzus kei hard verschoten toen we aan tafel zaten en zij iets omstootte, ik kei hard met mijn hard tegen tafel gebotst. Doet nog altijd pijn. :sad:

Valyra

Legacy Member
Bpost die een pakketje terug stuurt omdat het adres in NL blijkbaar niet zou kloppen.
Adres opgezocht op Google Maps: bestaat gewoon wel :angry:
ByeBye 16,50 euro

Patracle

Legacy Member
Pakket van Zalando teruggestuurd. Krijg ik opeens een aanmaning, ik bel hun klantendienst, goed wetende dat ik dat pakket teruggestuurd hebt mét barcode van mijn verzendbewijs. ‘Het is nooit ingescand geweest.’ Ik kan dus alsog betalen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan