KerberosX
Legacy Member
Tomski zei:ergernis: gsm thuis vergeten, ik voel me naakt
wel bijkomend voordeel: het zijn snelle kakskes, aangezien er geen kuisproducten in de kotjes staan waarvan je de labels kan lezen![]()
Vroeger zag je vaak zo op de voegen tussen de tegels schunnige teksten en telefoonnummers van exen geschreven. Nu ik er zo bij stil sta, tegenwoordig zie ik dat niet meer zo vaak. Komt dat nu door de opkomst van de smartphone of kom ik nu gewoon in minder van die dubieuze etablissementen?

