Archief - Je ergernissen van vandaag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KerberosX

Legacy Member
Tomski zei:
ergernis: gsm thuis vergeten, ik voel me naakt
wel bijkomend voordeel: het zijn snelle kakskes, aangezien er geen kuisproducten in de kotjes staan waarvan je de labels kan lezen :D

Vroeger zag je vaak zo op de voegen tussen de tegels schunnige teksten en telefoonnummers van exen geschreven. Nu ik er zo bij stil sta, tegenwoordig zie ik dat niet meer zo vaak. Komt dat nu door de opkomst van de smartphone of kom ik nu gewoon in minder van die dubieuze etablissementen? :unsure:

straight_six

Legacy Member
KerberosX zei:
Vroeger zag je vaak zo op de voegen tussen de tegels schunnige teksten en telefoonnummers van exen geschreven. Nu ik er zo bij stil sta, tegenwoordig zie ik dat niet meer zo vaak. Komt dat nu door de opkomst van de smartphone of kom ik nu gewoon in minder van die dubieuze etablissementen? :unsure:
Er is gewoon iets mis met de jeugd.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

vertex13

Legacy Member
straight_six zei:
Er is gewoon iets mis met de jeugd.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Mensen zitten gewoon meer op de smartphone, of hebben gewoon geen stift meer op zak...

Trouwens een van mijn favorieten was altijd:

Some come here to sit and think,
Others come here to shit and stink,
Im just here to scratch my balls and write this bullshit on these walls...

Ohm

Legacy Member
vertex13 zei:
Mensen zitten gewoon meer op de smartphone, of hebben gewoon geen stift meer op zak...

Trouwens een van mijn favorieten was altijd:

Some come here to sit and think,
Others come here to shit and stink,
Im just here to scratch my balls and write this bullshit on these walls...

"Hier rust mijn bruine vriend"
Zag ik enorm veel passeren.

Of die teksten op de schoolbanken. 'Hier vocht ik tegen mijn slaap. Ik verloor."

Pinkman

Legacy Member
Dan heeft ne mens eens een vrije dag tijdens een vroege week, wordt ge alsnog voor 7 uur wakker omdat ze sinds kort hier heel de straat aan het openbreken zijn...

Is toch niet normaal dat die mannen al op dat uur beginnen? Waar is het respect voor de slapende mens?

MaTi

Legacy Member

zarathustra

Legacy Member
Pinkman zei:
Dan heeft ne mens eens een vrije dag tijdens een vroege week, wordt ge alsnog voor 7 uur wakker omdat ze sinds kort hier heel de straat aan het openbreken zijn...

Is toch niet normaal dat die mannen al op dat uur beginnen? Waar is het respect voor de slapende mens?

De mens moet werken en niet slapen

Muscleduck

Legacy Member
Pinkman zei:
Dan heeft ne mens eens een vrije dag tijdens een vroege week, wordt ge alsnog voor 7 uur wakker omdat ze sinds kort hier heel de straat aan het openbreken zijn...

Is toch niet normaal dat die mannen al op dat uur beginnen? Waar is het respect voor de slapende mens?

Ik heb 8 jaar in ploegen gewerkt, da's pas dikke fun. Moe thuis komen en tegen da je er wilt in kruipen beginnen ze met kloppen en stampen. Of omgekeerd, de vroege hebben en ze beginnen om 21h bomen te rooien.

KBE

Legacy Member
Men knie die constant lig te kraken en na tijd zitten enorm hevige pijn erin dat ik hem moet strekken.
Heb toch al paar keer tranen gehad van de pijn, vriendin zegt al weken van naar dokter te gaan maar heb gewoon bang voor de uitslag.

straight_six

Legacy Member
KBE zei:
Men knie die constant lig te kraken en na tijd zitten enorm hevige pijn erin dat ik hem moet strekken.
Heb toch al paar keer tranen gehad van de pijn, vriendin zegt al weken van naar dokter te gaan maar heb gewoon bang voor de uitslag.
Naar de dokter gaan. Heb ik ook gehad. Ze gaan daar niet direct aan opereren hoor. Is wss kraakbeenschade en een ontsteking.

Rust en ontstekingsremmers en je bent er vanaf. Ik heb me beklaagd dat ik niet veel eerder geweest ben toen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Waelvis

Legacy Member
vertex13 zei:
Mensen zitten gewoon meer op de smartphone, of hebben gewoon geen stift meer op zak...

Trouwens een van mijn favorieten was altijd:

Some come here to sit and think,
Others come here to shit and stink,
Im just here to scratch my balls and write this bullshit on these walls...
As I sit here and hesitate, should I shit or masturbate.



Here I sit all*broken hearted.*
Tried*toch shit but only farted.*
So today I took a chance.*
Tried toch fart but shat my pants.*

Sylverscythe

Legacy Member
Muscleduck zei:
Ik heb 8 jaar in ploegen gewerkt, da's pas dikke fun. Moe thuis komen en tegen da je er wilt in kruipen beginnen ze met kloppen en stampen. Of omgekeerd, de vroege hebben en ze beginnen om 21h bomen te rooien.

In ploegen werken is gewoon slecht voor de gezondheid op zich, een mens is gemaakt om 's nachts te slapen. En het feit dat heel de maatschappij ook zo geregeld is maakt het alleen maar erger. Daarom ook dat het beter wordt betaald, maar ik zou het echt niet zien zitten om én geregeld 's nachts te werken én dat dan nog in een wisselend schema.

Als vakantiewerk deed ik een soort van vroege shift voor mietjes, startend om 6u, en dat was best ok omdat het altijd hetzelfde was. Ook daar merkte je al dat als je echt voldoende wou slapen je veel te vroeg in bed moest om veel sociaal leven te hebben. Als je dan nog eens het schema gaat veranderen, dag bioritme.

Carrion

Legacy Member
Sterk staaltje België:

Bouw een volledig nieuwe weg met twee baanvakken per richting om zwaar vrachtverkeer uit de dorpskernen te weren. Plaats op datzelfde moment een verbodsbord dat vrachtwagens boven de 5 ton niet over deze weg mogen rijden en bijgevolg nog steeds door die dorpskernen moeten rijden.

FlatSix

Legacy Member
Carrion zei:
Sterk staaltje België:

Bouw een volledig nieuwe weg met twee baanvakken per richting om zwaar vrachtverkeer uit de dorpskernen te weren. Plaats op datzelfde moment een verbodsbord dat vrachtwagens boven de 5 ton niet over deze weg mogen rijden en bijgevolg nog steeds door die dorpskernen moeten rijden.

Jah, heb dat nog al gezien. Alsof de mensen echt gewoon niet weten dat zo'n vrachtwagen echt het vierdubbele kan wegen,..., zorg dan gewoon dat uw weg dat ook kan.

denkimi

Legacy Member
xTwL- zei:
Jah, heb dat nog al gezien. Alsof de mensen echt gewoon niet weten dat zo'n vrachtwagen echt het vierdubbele kan wegen,..., zorg dan gewoon dat uw weg dat ook kan.
Het maximumgewicht in belgie is 44 ton.

Deckard

Legacy Member
Dat er van de 9 frituren in mijn dorp geen enkel nog deftige friet kan bakken.

Muscleduck

Legacy Member
Deckard zei:
Dat er van de 9 frituren in mijn dorp geen enkel nog deftige friet kan bakken.

Bij ons in Merelbeke is de slechtste uitgeroepen tot frituur van het jaar. Mensen hebben precies geen smaak meer. Overlaatst daar nog geweest en de frieten trokken weer op niets. Het vet was duidelijk te oud.

Noscoped420

Legacy Member
De kunst van frieten bakken is al lang verdwenen samen met die schammele houten hutjes die vroeger frietkotten moesten voorstellen, ga tegenwoordig een frituur binnen en de nadruk ligt op hip en trendy interieur , flashy verlichte prijsborden en veel te dure snacks en sauzen, en hoe '' cooler'' de frituur hoe duurder die snack en saus prijzen.

Maar deftige frieten kunnen bakken zit er niet in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan