kay-gell
Legacy Member
Superdad zei:En dan te zeggen dat ik er morgen op een vrije dag om 6u uit moet, euhm, mag!
Ik sta gewoon elke dag om 6u op.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Superdad zei:En dan te zeggen dat ik er morgen op een vrije dag om 6u uit moet, euhm, mag!

kay-gell zei:Ik sta gewoon elke dag om 6u op.![]()

strijkkeiZer? zei:Ivl de duscussie van de boer:
Die MAG dat toch helemaal niet?
Zin en feestdagen mag bij ons in de gemeente zoiets niet(volgens de regels heh)
En in de week moet het tussen 21 en 08 stil zijn geloof ik
Das volgens de regels heh![]()
Ik doe net zoals heel de wijk mn gras op zondag![]()
Het is verboden zich tussen 22u en 07u schuldig te maken aan nachtgerucht of nachtrumoer waardoor de rust van de inwoners kan worden verstoord, zoals bepaald in artikel 561,1 van het Strafwetboek.
strijkkeiZer? zei:Ivl de duscussie van de boer:
Die MAG dat toch helemaal niet?
Zon- en feestdagen mag bij ons in de gemeente zoiets niet(volgens de regels heh)
En in de week moet het tussen 21 en 08 stil zijn geloof ik
Das volgens de regels heh![]()
Ik doe net zoals heel de wijk mn gras op zondag![]()
Carrion zei:Om met de golfballen van uw baas te spelen?![]()

kay-gell zei:Nope. Met de nieuwe vriendin![]()

kay-gell zei:Nope. Met de nieuwe vriendin![]()

Hij heeft dat waarschijnlijk opgepikt in ThailandCarrion zei:De golfballen van uw nieuwe vriendin?![]()

Blizzard is goed bezig. Snif..KBE zei:Mag ik dit onder ergernis zetten ?
Diablo immortal, een fucking mobile game. Who the fuck speelt games op zijne gsm eigenlijk ?
Ipv diablo 4 fzo nee...
KBE zei:Mag ik dit onder ergernis zetten ?
Diablo immortal, een fucking mobile game. Who the fuck speelt games op zijne gsm eigenlijk ?
Ipv diablo 4 fzo nee...
zarathustra zei:Kijk, Blizzard heeft op voorhand gezegd dat er geen D4 aankondiging zou zijn deze Blizzcon en dat dat later komt. Als mensen dan nog beginnen wenen dat er geen D4 aankondiging is maar wel een ander spel.. aub eh.
Mijn ergernis dus, al de idioten die zichzelf wijsgemaakt hebben - tegen alle feiten in - iets te kunnen verwachten en dan kwaad zijn op iemand anders dan zichzelf als ze het niet krijgen.
( en ook dat Zuid-Korea vs China een 4-0 was >.> )
Alsook, mobile games ==
>50% van de revenue in gaming
>60% van de smartphone gebruikers installeert een game binnen de week
>40% van de tijd gespendeerd op smartphones is gaming
Dus zelfs al is het enige dat ik af en toe speel wat hearthstone.. denken dat mobile gaming niet de way to go is voor bedrijven is gewoon naïef.
Niet echtKBE zei:1 er kon ook een andere title aangekondigd zijn, zoals er al langer geruchten zijn van een nieuwe mmo van Blizzard.
2 niemand zat te wachten op een mobiele Diablo game, kijk maar op internet hoeveel er niet voor zijn en dat ze liever hadden dat er iets anders kwam ( buiten d4 )
het zal wel aan die idioten liggen he ?
3 ik zeg niet dat bedrijven niet moeten kijken naar mobile gaming, maar games alla Diablo zouden niet op mobile moeten. Dat ze dan een switch versie ofzo doen, de vraag is nog maar dat onze mobiel krachtig genoeg gaat zijn. Kijk maar eens naar Fortnite, mijn gsm kan dit niet draaien ze. Laat staan dat ik Diablo ga kunnen spelen erop. Mijn gsm kostige in de tijd al 250 euro, wat genoeg is voor te bellen smsen en iets op te zoeken op internet. Kunnen we dan gaan janken dat de jeugd te veel op hun mobiel zit niet ?
En als Blizzard mobiele spelletjes willen maken dat ze doen, maar daar zit ik niet op te wachten en gezien de rest van Blizzard hun elite fanbase ook niet, buiten een paar uitzonderingen als jij.
zarathustra zei:Niet echt
Ik zit daar niet op te wachten, ik zit op geen enkel game te wachten.. wie zit er in godsnaam op een game te wachten?