Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zarathustra zei:Niet echt
Ik zit daar niet op te wachten, ik zit op geen enkel game te wachten.. wie zit er in godsnaam op een game te wachten?

Dr. Sheldon Cooper zei:Snap het drama niet rond Diablo Immortal. D4 is in development door een ander team dan dit en het was heel duidelijk geweten dat ze D4 niet gingen tonen.
Basically dit: https://www.forbes.com/sites/insert...one-needs-to-chill-out-about-diablo-immortal/
Noscoped420 zei:WhatsApp al meer dan 15u plat hier… op zich boeit het me weinig want kan de personen nog bereiken op facebook maar dat is toch al de 3de of 4de keer dit jaar dat het bijna 24u plat ligt.
Muscleduck zei:Hier geen problemen, nog nooit eigenlijk.
Noscoped420 zei:Ging ook opeens terug rond 19u35 maar tussen 1u vannacht en een uur geleden niks hoor, zag ook een hele rode outage vlek over BE/NL/UK en nog kleine stukjes van EU dus lag weldegelijk plat.
MikeHunt zei:Het zegt toch vooral iets over de staat van het huidige gamelandschap als zelfs de grote namen zich moeten verlagen tot mobile games. Uit de reacties blijkt nochtans dat niemand er op zat te wachten maar helaas is er nog altijd een groot verschil tussen wat gamers willen en wat aandeelhouders willen.
En ook dat flauw excuus dat je het maar niet moet spelen als het je niet aanstaat, dan krijg ik bijna automatisch een flashbackske naar tf2. Toen probeerden ze ons ook nog wijs te maken dat er niets zou veranderen en dat beide genres gewoon naast elkaar zouden kunnen blijven bestaan, maar 10 jaar later is elk valve spel gewoon een excuus geworden om zoveel mogelijk hoedjes te verkopen.
En iedereen maar lachen als we toen al zeiden dat hardcore games aan het uitsterven waren, want het zou allemaal zo'n vaart toch niet lopen...
Creeping Death zei:Kom da's van dat typisch "vroeger was het beter gedoe". Imo dezerdagen nog genoeg goeie games op de markt.
Trouwens Valve games zijn nog perfect te spelen zonder geld aan lootboxes of whatever uit te geven (net zoals bv Overwatch).
xTwL- zei:Ben ik het niet mee eens, ik merk dat enorm aan m'n eigen gamegedrag dat eigenlijk in de laatste drie jaar van enkele uren per dag naar 0 uur gegaan is. Gewoon omdat geen enkel spel me nog echt kan boeien om lang genoeg te spelen er dus €60 voor te geven.
Sylverscythe zei:Maar dan ga je er wel van uit dat jij niet veranderd bent...
Dus het ligt niet aan games maar aan u (mij ook hoor).xTwL- zei:Ik ben zeker anders dan 5 jaar geleden. Nu is er een serieuze relatie, m'n job die best wat tijd en energie vraagt, m'n eigen appartement te onderhouden. Ik zal nu ook gemakkelijker "gaan quizzen met 3 vrienden" verkiezen boven "met diezelfde 3 gamen".
Toch zouden games zoals RDR me zeker moeten aanspreken om te kopen, en toch doe ik het niet omdat ik er a) geen €60 voor over heb, en b) toch denk dat ik het niet voldoende zal spelen omdat ik niet de interesse erin heb om de tijd ervoor vrij te maken.
xTwL- zei:Ik ben zeker anders dan 5 jaar geleden. Nu is er een serieuze relatie, m'n job die best wat tijd en energie vraagt, m'n eigen appartement te onderhouden. Ik zal nu ook gemakkelijker "gaan quizzen met 3 vrienden" verkiezen boven "met diezelfde 3 gamen".
Toch zouden games zoals RDR me zeker moeten aanspreken om te kopen, en toch doe ik het niet omdat ik er a) geen €60 voor over heb, en b) toch denk dat ik het niet voldoende zal spelen omdat ik niet de interesse erin heb om de tijd ervoor vrij te maken.

Superdad zei:Dus het ligt niet aan games maar aan u (mij ook hoor).
Creeping Death zei:Maar dan ligt het toch eerder aan u?
Edit: SuperDad was me voor.
Btw: ik heb dat ook wel zelf voor hoor, ik game wel graag maar kan minder opgaan in bepaalde games dan vroeger.
Ik speel nu ook gewoon andere genres bv. Iets als CK2 had ik vroeger nooit gedaan. Maar buiten die genres zijn er echt wel games genoeg die de moeite zijn en waarvan je moeilijk kan ontkennen dat het parels zijn (RDR2 bv).
Sylverscythe zei:Ja, dus wat de mensen boven mij zeggen. Jongere mensen/mensen met minder andere verantwoordelijkheden of hobbies zullen volgens mij wel met plezier dat geld neerleggen voor die games. Ik heb ook uren en uren besteed aan games van 10 of meer jaar geleden. Daarna begon ik nieuwe aankopen uit te stellen, zoals bv. Starcraft 2 dat ik echt wou hebben toen het aangekondigd werd, maar tot op heden nog altijd niet heb. Ik heb gewoon een ander leven dan toen ik veel tijd in gamen stak. Nu steek ik eens € 10 in een spel op GoG, om dan het eens 2 uur hier of 2u daar te spelen. En zelfs dat is al weer 2 maand geleden.
We worden gewoon ouder, en ik denk dat de gemiddelde leeftijd op 9lives ook meer richting 30 gaat.
