Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Net vernomen dat ik betaald ga worden voor mijn stand-up gig volgende zaterdag. En ik maar blij zijn dat ik nog eens een speelkans had![]()

Dennoman zei:Nope, maar 't kan zijn dat ik er vrij binnenkort ergens wel op kom, er zijn opnames gemaakt bij iets vorige weekMaar geloof me: ik zit nog puur materiaal af te tasten op dit moment, dus ge mist niks spectaculair grappigs.
CoolerMaster zei:[youtube]kuolHpt7fY0[/youtube]

Baahl zei:Als ge het nog nie hebt, stuur mij pm, dan doe ik het morgen (nu te lui)

EuroPimp zei:
ns boy zei:

KaZhAn zei:Het mooie weertje vandaag![]()
En ze geven de komende 10 dagen nog 25 tot 30° C.
wa bende bosapen zijn daddens boy zei:
ze mochten ze al doodrijden van mij