Archief - Je glimlach van vandaag - deel 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crashtestdummy

Legacy Member
Saphira zei:
paar dagen geleden achter op 'n moto gezeten... me likes ^^
toen da ik vo den eerste keer achterop ne moto zat konnek nie wachten voor mijn rijbewijs af te leggen :)

Fr3aK

Legacy Member
Adrei zei:
Ik had me omgedraaid als ik merkte dat m'n achterruit kapot was, dan kan mijn voorruit me niets schelen dus omdraaien die handel en de rest ook is overrijden ze... Fucking krapuul die jongeren. :wtf:
Totaal uit z'n context gehaald, lees m'n quote hierboven, die lul die daar over die kinderen rijdt is de 'voorzitter' van een illegale nederzetting op de East Bank...

JimmyPatterson

Legacy Member
Fr3aK zei:
Totaal uit z'n context gehaald, lees m'n quote hierboven, die lul die daar over die kinderen rijdt is de 'voorzitter' van een illegale nederzetting op de East Bank...

So 2 wrongs make a right?:)

Saphira

Legacy Member
Dude87 zei:
toen da ik vo den eerste keer achterop ne moto zat konnek nie wachten voor mijn rijbewijs af te leggen :)

Wel twas ook zoiet :D
ff op 'n recht stuk heel hard opgetrokken en dan had ik wel zo'n kick...
Twas mss ni zo heel vlug... Maar amai :love:

Fr3aK

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
So 2 wrongs make a right?:)
Iemand van z'n eigendom beroven en een paar steentjes naar uw auto gegooid krijgen als reactie is nog altijd geen reden om over die kinderen te rijden, ik kan niet begrijpen dat je dit goed probeert te praten... laat staan dat het gvd iemand z'n glimlach van de dag is, gewoonweg walgelijk.

Adrei

Legacy Member
Waar staat dat de bestuurder de voorzitter is? Voor't zelfde geld was dat een gewone bestuurder of een jood, dan nog moet ge geen stenen gooien naar andermans eigendom.

Bon, ik ken de situatie ginder niet eigenlijk.. Maar ik ga er vanuit dat die bestuurder een gewone hardwerkende mens is die hard gewerkt heeft voor zijn auto. :)

Btw, dit is mijn glimlach niet ofzo he .. ik reageer enkel maar op dat filmke.

JimmyPatterson

Legacy Member
Fr3aK zei:
Iemand van z'n eigendom beroven en een paar steentjes naar uw auto gegooid krijgen als reactie is nog altijd geen reden om over die kinderen te rijden, ik kan niet begrijpen dat je dit goed probeert te praten... laat staan dat het gvd iemand z'n glimlach van de dag is, gewoonweg walgelijk.


"Een paar steentjes op een auto gooien". Wat als die man door die stenen een ongeluk kreeg en stierf? Het ene negatieve beantwoorden met het andere (in uwe ogen minder) negatieve is nooit de oplossing voor eender welk probleem.

Brecht

Legacy Member
Fr3aK zei:
Iemand van z'n eigendom beroven en een paar steentjes naar uw auto gegooid krijgen als reactie is nog altijd geen reden om over die kinderen te rijden, ik kan niet begrijpen dat je dit goed probeert te praten... laat staan dat het gvd iemand z'n glimlach van de dag is, gewoonweg walgelijk.
van mij was het eigenlijk ook eerder een ergernis, ie had ze beter allemaal overhoop gereden.

Brecht

Legacy Member
ik denk dat het niet alleen internet ga blijven, zijn adres en telefoonnr sta al bij de comments :p

Fr3aK

Legacy Member
"Het is weer nen bruine ze, rijdt die maar omver", khad die reacties hier wel kunnen verwachten...

Dreetn

Legacy Member
Name: Alex Reaver

State: New Jersey

Address: 155th Ave East 3861

Age: 14

Phone: 813-785-5632

Email: N/A Finding it now.

Idd :D

edit: waar ergens op 4chan btw?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan