Archief - Je glimlach van vandaag - deel 13

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oldskooler

Legacy Member
Opgetutte barbiepoppen, die al even hard met de computer zijn bewerkt, dan karakters uit videospellekes ^^

Fré_

Legacy Member
2 schoon madammen ja. als is die brunette wel nog wa knapper dan de blonde.

Time

Legacy Member
El El Vation. :music:

En die blonde is imo knapper. Maar 't zijn beide lekkere druifkes tbh.

Grappig ook om te weten dat waarschijnlijk een derde van hun internetactiviteit (of meer) erin bestaat gamerkes op afstand te houden. ^^

Bram

Legacy Member
Goeien dag so far achter de rug. Kunnen uitslapen, nor de kapper geweest, boodschappen gedaan en lekkeren boef gekocht, voor den eersten keer groten kuis gehouden (na een maand werd het wel eens tijd :p) mor tligt hier nu o zo proper, nieuwen printer gekocht en vanavond komen der maten voor een pokeravondje.

En morgen vroeg opstaan voor den F1 :)

Niets zo gezellig als u te moeten forceren om op te staan, mor dan in uwen boxer en tshirt terug in de zetel te kruipen en mee een boterkoekske naar de race te kijken :p

Dastardly

Legacy Member
Bram zei:
En morgen vroeg opstaan voor den F1 :)

Niets zo gezellig als u te moeten forceren om op te staan, mor dan in uwen boxer en tshirt terug in de zetel te kruipen en mee een boterkoekske naar de race te kijken :p

Qualifying vroeg of race vroeg ? :p

ben wel is curieus naar 't weer morgen. als het gaat zijn zoals vandaag kan 't wel een redelijk saaie race worden (sc de laatste x laps = :sad: )

boozeke

Legacy Member
Oldskooler zei:
Opgetutte barbiepoppen, die al even hard met de computer zijn bewerkt, dan karakters uit videospellekes ^^
ze mogen anders gerust ier is komen spelen :x

Crashtestdummy

Legacy Member
weer een nieuwe reeks afleveringen van southpark :) poor and stupid people

Adrei

Legacy Member
Bijna een jongen op zijn bek zien vallen met zijn fiets in Maastricht, want was ik de bocht iets eerder gepasseerd had ik het weliswaar zien gebeuren. Jongen op de grond, inclusief zijn bak bier jupilerkes. Moest toch spontaan glimlachen haha, hun bier op de grond. :lol:

Made my day.

Bram

Legacy Member
Dastardly zei:
Qualifying vroeg of race vroeg ? :p

ben wel is curieus naar 't weer morgen. als het gaat zijn zoals vandaag kan 't wel een redelijk saaie race worden (sc de laatste x laps = :sad: )

Mss dak voor qualifying nog wakker ben :unsure: Ma dan zullen het toch de repeats 's middags worden :p

Khoop gewoon dat Hamilton nie nog eens malchance heeft/te veel pusht. Kzou het echt zalig vinden als de laatste race pas beslissend is voor het kampioenschap. Ik zen content met de race als der gewoon genen enen van de top 5 morgen ferm uitloopt.

Tzou natuurlijk jammer zijn als de race halverwege stopgezet wordt (gelijk vorig jaar in dingske?) door de regen. Maar da zou anderzijds ook wel een verhoogde kans op wa spektakel geven, dus da's dan ook weer mooi meegenomen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan