Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brecht

Legacy Member
tis niet dat ik iets te verbergen heb he :) maar da springt altijd naar .be alsk .com intyp :unsure:
ge kunt ook gewoon op da msn icoontje naast mijne nickname klikken en ge hebt mijne msn, dus lijkt mij niet dat ik het verborgen wil houden ofzo? tis niet dat ik continue toegevoegd wordt door onbekenden ofzo :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
stupid_noob zei:
Wa is er eigenlijk het beste van hamburgtent in de US
mcdo, burger king of wendy's

imo wendys, die met kaas en bacon nom
zijn ook mini hamburgers dus geweldig voor mijn mini maag

ik ga van 21feb tot 1maart :p en tijdens pasen noges 2 weken, en 3 maand deze zomer :unsure:

Dennoman

Legacy Member
brechen zei:
mijn nickname is blijkbaar ook een stadsnaam, en op google zoeken op mijn nickname, staat nen link naar mijn profiel hier op 9lives op de 7de plek van de +- 3.870.000 hits :p
brechen - Google zoeken
Ge moet ni vragen hoeveel hits de site van da Turks stadje Batman wel ni gekregen heeft dankzij Google :p

_DKsissor_

Legacy Member
daarnet liggen janken bij een anime en ik die dacht dat ik afgesloten was van alle emotie :( unseen gewoon :p

Bubbling Zombie

Legacy Member
firewulf1 zei:
:rofl:
Was op zoek naar freeware smartphone programmas;
Menstrual Calendar for BlackBerry 1.0.0 Windows Mobile Smartphone.
Features

* Benefits: Keep track of your menstru period. Anywhere. Anytime. Mobile.
* List: Your periods are shown in a clear overview.
* Calendar: Visualize your periods on a calendar overview.
* Statistics: Figure out your longest, shortest and average period.

wie wil da nu nie :p

wacht tot ge een vriendin hebt, en wanneer weten wanneer madam haar vodden heeft het verschil is tussen ne knuffel als ge thuis komt of thermonucleare wapens naar uwe kop gesmeten krijgen. Just sayin'.

Anyhoo: Kunnen uitslapen. Hoera!

stupid_noob

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
imo wendys, die met kaas en bacon nom
zijn ook mini hamburgers dus geweldig voor mijn mini maag

ik ga van 21feb tot 1maart :p en tijdens pasen noges 2 weken, en 3 maand deze zomer :unsure:

lol, ik zit er ook de eerste week van paasvakantie
Wel een stuk verder, SF ipv kentucky XD

Dennoman

Legacy Member
horsepenisBR zei:
weet iemand soms wat "Eingelagert" betekent o_O
Voltooid deelwoord van "einlagern" (bewaren), dus "bewaard". Geen woorden met hoofdletters in het Duits behalve substantieven! :angry:

horsepenisBR

Legacy Member
13.02.2009 08:11 BE 610 , Belgien 8.0 Eingelagert
13.02.2009 05:38 BE 610 , Belgien 2.0 Ankunft im GLS Depot
13.02.2009 00:01 BE 610 , Belgien 2.0 Ankunft im GLS Depot
12.02.2009 22:46 BE 061 , Belgien 2.0 Ankunft im GLS Depot
11.02.2009 21:16 DE 046 , Deutschland 2.0 Ankunft im GLS Depot
11.02.2009 15:48 DE 500 Bornheim, Deutschland 2.0 Ankunft im GLS Depot
11.02.2009 11:22 DE 500 Bornheim, Deutschland 0.0 Daten an GLS-System übermittelt

:)

Dennoman

Legacy Member
Mjah, oké, als begin van een "regel". 't Is echter nog steeds een grammaticale fout om 't afzonderlijk met een hoofdletter te schrijven, nah :tongue:

Anywho, hij is dus gestockeerd ^^

Dennoman

Legacy Member
horsepenisBR zei:
Graag gedaan.

Man, 't is hier weer te zien aan de hoeveelheid zoetigheid die we in huis hebben dat ons ma onder stress staat :p ze wil per sé haar eigen 50ste verjaardagsfeest zelf organiseren. Ons niet gelaten, maar omg... ons ma die onder stress staat, het is soms een zicht :p

Then again: dat is bij iedereen zo :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan