Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
protnie zei:Amai, ik dacht net dat er meer 6es dan 5es gingen meegaan
Gisteren leuke avond gehad![]()
ad:firewulf1 zei:anywho wordt in sommige gevalle ook gebruikt ze
Zit anders wel iets in. Die trut van een Frieda heeft het programma de Laatste Show mooi om zeep geholpen. En dat weten ze bij de VRT ook.sh1b zei:HLN TV-Gids - VRT verpest einde 'Van vlees en bloed' met platte commerce (694230)
Haha :') Die journalist die dat artikel geschreven heeft is precies nogal kwaad..

Enigste reden waarom ik HLN soms lees is omdat ik de reacties van de lezers hilarisch vindGavin zei:Je gaat een artikel lezen op HLN en dan klagen dat het slecht geschreven is? Wat?
Frieda komt nog niet tot aan de enkels van de presentators die dat programma groot hebben gemaakt. En op die reputatie bouwt ze verder. Als zij dit programma van meet af aan had moeten lanceren, was het na het eerste of tweede seizoen opgedoekt.
Ze had dan ook nog geluk dat de familie Van Dyck enorm goede gasten waren donderdag, aansluitend op zo een massaal bekeken programma als Van Vlees En Bloed. Met wat geluk haalt ze maandag en dinsdag nog wat grote kijkcijfers omdat die mensen dachten dat het altijd zo is. Maar na volgende week zal de VRT hunkerend terugkijken naar de kijkcijfers van begin 2009.

God nofujitsi zei:Zitten redelijk wat broelkanters bij wssad:


Spectre zei:Argh ik wist nog niet dat die moe doodging.
Ik raak geen krant meer aan![]()

Een glimlach hoeft toch niet per se om iets grappigs te gaan?horsepenisBR zei:amai, zo grappig
Preske zei:m'ne maat ligt int ziekenhuis, en kreeg juist zijn avondeten (2 boterhammekes met 2 schellekes kaas) toen ik wou vertrekken.
Ik zei al lachend, ik ga hamburgers eten zie, waarop hij dan antwoordde dat ik hem er ook moest brengen.
Een kwartier later stond ik er terug met 2 hamburgers, Daar had hij zich niet aan verwacht want hij dacht dat ik ant zeveren was![]()
ik zou toch blij zijn 
horsepenisBR zei:amai, zo grappig
eerste avond dat ik in het ziekenhuis lag heeft mijn moeder ook naar huis om nen pizza geweest voor mij, da is nie te vreten int ziekenhuisPreske zei:m'ne maat ligt int ziekenhuis, en kreeg juist zijn avondeten (2 boterhammekes met 2 schellekes kaas) toen ik wou vertrekken.
Ik zei al lachend, ik ga hamburgers eten zie, waarop hij dan antwoordde dat ik hem er ook moest brengen.
Een kwartier later stond ik er terug met 2 hamburgers, Daar had hij zich niet aan verwacht want hij dacht dat ik ant zeveren was![]()
zo de zondag krijgde dan een ijsje! als ge uw eten krijgt, ist al half gesmolten, en tegen da ge klaar zijt met eten kundet uitdrinken 