Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Savage

Legacy Member
firewulf1 zei:
anywho wordt in sommige gevalle ook gebruikt ze

Een onbestaand woord?

(althans volgens Webster en Oxford Dictionary, twee betrouwbare woordenboeken)

sh1b

Legacy Member
Mja hij heeft ergens wel een punt, maar gewoon de manier waarop het geschreven is...

En Frieda doet het toch niet slecht vind ik :o

Gavin

Legacy Member
Je gaat een artikel lezen op HLN en dan klagen dat het slecht geschreven is? Wat? :D

Frieda komt nog niet tot aan de enkels van de presentators die dat programma groot hebben gemaakt. En op die reputatie bouwt ze verder. Als zij dit programma van meet af aan had moeten lanceren, was het na het eerste of tweede seizoen opgedoekt.

Ze had dan ook nog geluk dat de familie Van Dyck enorm goede gasten waren donderdag, aansluitend op zo een massaal bekeken programma als Van Vlees En Bloed. Met wat geluk haalt ze maandag en dinsdag nog wat grote kijkcijfers omdat die mensen dachten dat het altijd zo is. Maar na volgende week zal de VRT hunkerend terugkijken naar de kijkcijfers van begin 2009.

Spectre

Legacy Member
Argh ik wist nog niet dat die moe doodging.
Ik raak geen krant meer aan :sop:

sh1b

Legacy Member
Gavin zei:
Je gaat een artikel lezen op HLN en dan klagen dat het slecht geschreven is? Wat? :D

Frieda komt nog niet tot aan de enkels van de presentators die dat programma groot hebben gemaakt. En op die reputatie bouwt ze verder. Als zij dit programma van meet af aan had moeten lanceren, was het na het eerste of tweede seizoen opgedoekt.

Ze had dan ook nog geluk dat de familie Van Dyck enorm goede gasten waren donderdag, aansluitend op zo een massaal bekeken programma als Van Vlees En Bloed. Met wat geluk haalt ze maandag en dinsdag nog wat grote kijkcijfers omdat die mensen dachten dat het altijd zo is. Maar na volgende week zal de VRT hunkerend terugkijken naar de kijkcijfers van begin 2009.
Enigste reden waarom ik HLN soms lees is omdat ik de reacties van de lezers hilarisch vind :unsure:

Ik kan niet echt vergelijken natuurlijk omdat ik maar beginnen kijken ben vanaf het laatste seizoen van Mark Uytterhoeven. Mark was wel iets grappiger dan frieda ja, maar echt slecht vind ik het niet.

Preske

Legacy Member
m'ne maat ligt int ziekenhuis, en kreeg juist zijn avondeten (2 boterhammekes met 2 schellekes kaas) toen ik wou vertrekken.
Ik zei al lachend, ik ga hamburgers eten zie, waarop hij dan antwoordde dat ik hem er ook moest brengen.
Een kwartier later stond ik er terug met 2 hamburgers, Daar had hij zich niet aan verwacht want hij dacht dat ik ant zeveren was :)

_DKsissor_

Legacy Member
Preske zei:
m'ne maat ligt int ziekenhuis, en kreeg juist zijn avondeten (2 boterhammekes met 2 schellekes kaas) toen ik wou vertrekken.
Ik zei al lachend, ik ga hamburgers eten zie, waarop hij dan antwoordde dat ik hem er ook moest brengen.
Een kwartier later stond ik er terug met 2 hamburgers, Daar had hij zich niet aan verwacht want hij dacht dat ik ant zeveren was :)

Dat moet ook plezant zijn geweest:) ik zou toch blij zijn :P

Brecht

Legacy Member
Preske zei:
m'ne maat ligt int ziekenhuis, en kreeg juist zijn avondeten (2 boterhammekes met 2 schellekes kaas) toen ik wou vertrekken.
Ik zei al lachend, ik ga hamburgers eten zie, waarop hij dan antwoordde dat ik hem er ook moest brengen.
Een kwartier later stond ik er terug met 2 hamburgers, Daar had hij zich niet aan verwacht want hij dacht dat ik ant zeveren was :)
eerste avond dat ik in het ziekenhuis lag heeft mijn moeder ook naar huis om nen pizza geweest voor mij, da is nie te vreten int ziekenhuis :p zo de zondag krijgde dan een ijsje! als ge uw eten krijgt, ist al half gesmolten, en tegen da ge klaar zijt met eten kundet uitdrinken :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan