Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Savage

Legacy Member
Dennoman zei:
Mjah, oké, als begin van een "regel". 't Is echter nog steeds een grammaticale fout om 't afzonderlijk met een hoofdletter te schrijven, nah :tongue:

Anywho, hij is dus gestockeerd ^^

Ik neuk mee: tis anyhow :p

Preske

Legacy Member
firewulf1 zei:
:rofl:
Was op zoek naar freeware smartphone programmas;
Menstrual Calendar for BlackBerry 1.0.0 Windows Mobile Smartphone.
Features

* Benefits: Keep track of your menstru period. Anywhere. Anytime. Mobile.
* List: Your periods are shown in a clear overview.
* Calendar: Visualize your periods on a calendar overview.
* Statistics: Figure out your longest, shortest and average period.

wie wil da nu nie :p

das voor de domme blondjes die zelfs het grafiekje op hun pil-verpakkingske niet verstaan :)

Babs

Legacy Member
Aaaah, zo mooi weer :love: Spijtig nog niet warm genoeg om in mijn roze topke te gaan ronddartelen in de tuin!

:hug: Hugs for everyone!

Savage

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik weet het, anywho is een overblijfsel van woordspinsels genre "spank you helpy helperton" :p

Twas vooral als commentaar op de persoon op wie ge reageerde ze :p (is da ni dezelfde die niet snapt wrom mensen "proffen" zeggen?)

Flipkikker

Legacy Member
Ik herinner me net iets van vorige week :')

Twas consult in groep, dus prof met 10 studenten errond.
Ik hoor plots iedereen keihard lachen en kzie menne maat met ne kop zo rood als een kreeft.

Toen zen buur iets voorgelegd had wou em zeggen: "dat is niets vergeleken met uw ander werk",

maar wat em in plaats daarvan zei:

"Joah, maar, dat is niks vergeleken met uw moeder!"

:rofl:

Velcro

Legacy Member
just alles van mn creative zen gesmeten, en terug alle goeie liedjes erop:)
en dan straks met koptelefoon op, the talented mister ripley lezen int engels, voor school weliswaar.

chosen1

Legacy Member
tennisnicolas zei:
en dan straks met koptelefoon op, the talented mister ripley lezen int engels, voor school weliswaar.

ahja, want boeken lezen zonder dat het voor school is doen we best niet :unsure:

ge hebt wel volgens mij wel een ongelooflijk concentratievermogen als ge met muziek in uw oren een boek aandacht kunt lezen.
het nut ontgaat me wel volledig van dan nog muziek te luisteren maar soit.

paarsbloed

Legacy Member
chosen1 zei:
ahja, want boeken lezen zonder dat het voor school is doen we best niet :unsure:

ge hebt wel volgens mij wel een ongelooflijk concentratievermogen als ge met muziek in uw oren een boek aandacht kunt lezen.
het nut ontgaat me wel volledig van dan nog muziek te luisteren maar soit.

Tennissers kunnen alles.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan