Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krynos

Legacy Member
Brtjh zei:

Da is echt de grootste onzin die ik ooit heb gezien in verband met Bieber. Die jongen heeft het gemaakt (voor even wss) door liedjes te coveren op youtube? Er zijn zoveel mensen die liedjes nazingen op youtube en als die daarvoor bekend worden en geld verdienen moeten ze in het gevang? Die heeft 9 kansen op 10 zijn covers niet op youtube gepost om bekend en rijk te worden maar omdat hij graag zingt en misschien een beetje feedback erop wilde.

Ik ben helemaal geen fan van Bieber meer dit is gewoon te dom voor woorden!

GMotha

Legacy Member
krynos zei:
Da is echt de grootste onzin die ik ooit heb gezien in verband met Bieber. Die jongen heeft het gemaakt (voor even wss) door liedjes te coveren op youtube? Er zijn zoveel mensen die liedjes nazingen op youtube en als die daarvoor bekend worden en geld verdienen moeten ze in het gevang? Die heeft 9 kansen op 10 zijn covers niet op youtube gepost om bekend en rijk te worden maar omdat hij graag zingt en misschien een beetje feedback erop wilde.

Ik ben helemaal geen fan van Bieber meer dit is gewoon te dom voor woorden!
Pffft, dat wetsvoorstel wordt maar pas ingediend (nog niet eens goedgekeurd) dus strikt gezien mogen ze niet straffen op feiten die daarvoor gebeurd zijn.
En ik zou tekenen om hem uit de bak te houden. Stel u voor dat'm daarna besluit de gangsta-toer op te gaan, dan is't compleet om zeep:/ MC B-Bur in tha house, roundin' up them bitches...

sevencrowns

Legacy Member
Straks wederom op stap in Leuven en morgen met een kater Batman Arkham City spelen. <3

Musilitar

Legacy Member
Dennoman zei:
Voor de oude forumgarde: FroFro is met zijn team tweedes geworden in de World Solar Challenge :cool:

Oh wat mis ik die kerel... De zatte praat die hij verkocht :love:

Alteration

Legacy Member
MrKend54l zei:
De wet is de wet :P ook al trekt die wet op niks :P

Och jong. Hoeveel dingen er wel niet verjaren of gewoon niet vervolgd worden wegens het gebrek aan ene zijn handtekening of de domste procedurefouten.

Maar dan gaan ze wel nieuwe wetten maken om zaken in het verleden te bestraffen, toen daar nog niets over vastlag? 't Zal wat geven. En waarom krijg ik geen quote notifications van u? :s

OT: Meisje doet ambetant, dus antwoord 'k even niet. Haar kennende krijg ik 5 minuten later toch weer iets aan. En dan volgt de berichtenstorm:


Negeer me dan he.
Dan moeje nie sturen.... :s

Fuck you, in feite interesseert het u niet eens


En mij maakt het allemaal ni uit ze. Tirez votre plan

Sorry. Ben gwn een beetje down

BlazeMusic

Legacy Member
Alteration zei:
OT: Meisje doet ambetant, dus antwoord 'k even niet. Haar kennende krijg ik 5 minuten later toch weer iets aan. En dan volgt de berichtenstorm:

Citaat:
Dan ni ze

Citaat:
Negeer me dan he.
Dan moeje nie sturen....

Citaat:
Fuck you, in feite interesseert het u niet eens

Citaat:
Whatever

Citaat:
En mij maakt het allemaal ni uit ze. Tirez votre plan

Citaat:
Sorry. Ben gwn een beetje down

"Tirez votre plan" :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan