Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Orchidee

Legacy Member
De SkeEvN zei:
chirokleertjes aan voor de kotenbezoek van onze leiders en we komen uit op dag van de jeugdbeweging oléééé

Jiehaa, kziet weer zitten hoor, naar jaarlijkse traditie!!:woohoo::woohoo: Ontbijt, 's avonds feestje en daartussen ook nog veel leute!:)

Mensen die nooit in een jeugdbeweging hebben gezeten, hebben imo iets gemist in hun jeugd!

ILIQUID

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Jiehaa, kziet weer zitten hoor, naar jaarlijkse traditie!!:woohoo::woohoo: Ontbijt, 's avonds feestje en daartussen ook nog veel leute!:)

Mensen die nooit in een jeugdbeweging hebben gezeten, hebben imo iets gemist in hun jeugd!
qft

GMotha

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Jiehaa, kziet weer zitten hoor, naar jaarlijkse traditie!!:woohoo::woohoo: Ontbijt, 's avonds feestje en daartussen ook nog veel leute!:)

Mensen die nooit in een jeugdbeweging hebben gezeten, hebben imo iets gemist in hun jeugd!
Ik heb ook ontbeten, leute gehad, banden gesmeed, gefeest en mezelf lazarus gezopen. Maar dat was zonder jeugdbeweging, did I achieve the impossible? :/

Alteration

Legacy Member
GMotha zei:
Ik heb ook ontbeten, leute gehad, banden gesmeed, gefeest en mezelf lazarus gezopen. Maar dat was zonder jeugdbeweging, did I achieve the impossible? :/

't Is gewoon.....anders.

Orchidee

Legacy Member
Alteration zei:
't Is gewoon.....anders.

Inderdaad!:p die sfeer, doorzettingsvermogen, enthousiasme, echt hoe je er staat als groep en er bent voor elkaar, samen overleven op kamp, ge gaat dat nooit gelijk meemaken als hoe je het doet in een jeugdbeweging:love:

NotoriousP

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Jiehaa, kziet weer zitten hoor, naar jaarlijkse traditie!!:woohoo::woohoo: Ontbijt, 's avonds feestje en daartussen ook nog veel leute!:)

Mensen die nooit in een jeugdbeweging hebben gezeten, hebben imo iets gemist in hun jeugd!

Yeah, een barst in mijn knieschijf door een agressieve scoutsleider... Hoe kon ik toch ooit opgroeien zonder dat meegemaakt te hebben. :ironic:

Waarom zijn mensen die in een jeugdbeweging zitten zo van die irritante types die dat constant moeten promoten alsof dat alles is?

Orchidee_x zei:
Inderdaad!:p die sfeer, doorzettingsvermogen, enthousiasme, echt hoe je er staat als groep en er bent voor elkaar, samen overleven op kamp, ge gaat dat nooit gelijk meemaken als hoe je het doet in een jeugdbeweging:love:

Overleven op kamp, ze komen u ffs boterhammekes brengen met confituur... wat een overlevingsinstinct dat daar gekweekt wordt, jullie gaan het goed doen later hoor!

Cranberry

Legacy Member
Moesten ze u leren jagen op wilde zwijnen zou ik ook op kamp gegaan zijn vroeger

GaMe®

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Inderdaad!:p die sfeer, doorzettingsvermogen, enthousiasme, echt hoe je er staat als groep en er bent voor elkaar, samen overleven op kamp, ge gaat dat nooit gelijk meemaken als hoe je het doet in een jeugdbeweging:love:

Waar is den tijd.. Op het moment zelf beseft ge nie wat voor een zalige tijd ge eigenlijk meemaakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan