Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
Alteration zei:
Och jong. Hoeveel dingen er wel niet verjaren of gewoon niet vervolgd worden wegens het gebrek aan ene zijn handtekening of de domste procedurefouten.

Maar dan gaan ze wel nieuwe wetten maken om zaken in het verleden te bestraffen, toen daar nog niets over vastleg? 't Zal wat geven. En waarom krijg ik geen quote notifications van u? :s

OT: Meisje doet ambetant, dus antwoord 'k even niet. Haar kennende krijg ik 5 minuten later toch weer iets aan. En dan volgt de berichtenstorm:

Even een vraagje: hoeveel berichten had jij nodig om te zien dat uiteindelijk het "sorry, ben down"-bericht zou komen? :p

MrKend54l

Legacy Member
Alteration zei:
Och jong. Hoeveel dingen er wel niet verjaren of gewoon niet vervolgd worden wegens het gebrek aan ene zijn handtekening of de domste procedurefouten.

Maar dan gaan ze wel nieuwe wetten maken om zaken in het verleden te bestraffen, toen daar nog niets over vastleg? 't Zal wat geven. En waarom krijg ik geen quote notifications van u? :s

OT: Meisje doet ambetant, dus antwoord 'k even niet. Haar kennende krijg ik 5 minuten later toch weer iets aan. En dan volgt de berichtenstorm:

Ik ben too fly for quote notifications!!

Alteration

Legacy Member
Michster zei:
Even een vraagje: hoeveel berichten had jij nodig om te zien dat uiteindelijk het "sorry, ben down"-bericht zou komen? :p

Geen enkel, want ze heeft gisteren nog iemand omvergereden.

Alteration

Legacy Member
BlazeMusic zei:

De plaatselijke boerin reed te ver op een kruispunt en zette haar wagen in achteruit,
waarbij ze haar trekhaak los onder haar achterligger haar voorbumper plaatste, om dan terug planché te vertrekken en die een meter mee te sleuren met wat rook tot gevolg. Dan reed ze weer even achteruit, waardoor zeurend meisje (achter de getrekhaakte wagen) ook in achteruit moest en zo tegen een ander meisje op haar brommer reed.

BlazeMusic

Legacy Member
Alteration zei:
De plaatselijke boerin reed te ver op een kruispunt en zette haar wagen in achteruit,
waarbij ze haar trekhaak los onder haar achterligger haar voorbumper plaatste, om dan terug planché te vertrekken en die een meter mee te sleuren met wat rook tot gevolg. Dan reed ze weer even achteruit, waardoor zeurend meisje (achter de getrekhaakte wagen) ook in achteruit moest en zo tegen een ander meisje op haar brommer reed.

Om in de stemming te komen...

kay-gell

Legacy Member
Alteration zei:
De plaatselijke boerin reed te ver op een kruispunt en zette haar wagen in achteruit,
waarbij ze haar trekhaak los onder haar achterligger haar voorbumper plaatste, om dan terug planché te vertrekken en die een meter mee te sleuren met wat rook tot gevolg. Dan reed ze weer even achteruit, waardoor zeurend meisje (achter de getrekhaakte wagen) ook in achteruit moest en zo tegen een ander meisje op haar brommer reed.

En daarom mogen vrouwen geen rijbewijs krijgen. :applause:

De SkeEvN

Legacy Member
chirokleertjes aan voor de kotenbezoek van onze leiders en we komen uit op dag van de jeugdbeweging oléééé

mla

Legacy Member
Daarstraks aan het station van brussel werd ik aangesproken door twee jongeren die mij een flyer gaven voor een feesje.
Ineens vragen ze of ik God en Jezus ken, gevolgd door de vraag of ik Hem zou willen leren kennen. Het was dus blijkbaar een feesje voor God.
Ik ben er maar mee in gesprek gegaan aangezien ik toch een uur op de trein moest wachten :p.
Ze hebben mij daar aan de ingang van het station een handoplegging gegeven en voor mij gebeden dat de krachten van God tot mij zouden komen. Al het volk dat voorbij kwam was van ":wtf:". Maar het waren nog wel vriendelijke mensen dus whatever :p.

En dan op de trein naar huis zat ik naast een man en een vrouw die samen werken ofzo. Die kerel was aant uitleggen dat em verliefd was op iemand anders en dat em een manier moest zoeken om zijn echtgenote te dumpen :p.
En de vrouw was bezig over hoe hare crazy man zich zit te vermommen en haar zit te volgen omdat em haar niet vertrouwt.

JimmyPatterson

Legacy Member
mla zei:
Daarstraks aan het station van brussel werd ik aangesproken door twee jongeren die mij een flyer gaven voor een feesje.
Ineens vragen ze of ik God en Jezus ken, gevolgd door de vraag of ik Hem zou willen leren kennen. Het was dus blijkbaar een feesje voor God.
Ik ben er maar mee in gesprek gegaan aangezien ik toch een uur op de trein moest wachten :p.
Ze hebben mij daar aan de ingang van het station een handoplegging gegeven en voor mij gebeden dat de krachten van God tot mij zouden komen. Al het volk dat voorbij kwam was van ":wtf:". Maar het waren nog wel vriendelijke mensen dus whatever :p.

En dan op de trein naar huis zat ik naast een man en een vrouw die samen werken ofzo. Die kerel was aant uitleggen dat em verliefd was op iemand anders en dat em een manier moest zoeken om zijn echtgenote te dumpen :p.
En de vrouw was bezig over hoe hare crazy man zich zit te vermommen en haar zit te volgen omdat em haar niet vertrouwt.


Haha; epic :rofl:

Cranberry

Legacy Member
mla zei:
Die kerel was aant uitleggen dat em verliefd was op iemand anders en dat em een manier moest zoeken om zijn echtgenote te dumpen :p.
En de vrouw was bezig over hoe hare crazy man zich zit te vermommen en haar zit te volgen omdat em haar niet vertrouwt.

Was die kerel hare man in vermomming?

Bricks have been shat

kay-gell

Legacy Member
Man bijt Hond: Blinde vrouw met blindegeleidehond moet zorgen dat ze 's avonds op tijd thuis is want haar hond ziet niet meer goed dan. :D

SiRdeK

Legacy Member
kay-gell zei:
Man bijt Hond: Blinde vrouw met blindegeleidehond moet zorgen dat ze 's avonds op tijd thuis is want haar hond ziet niet meer goed dan. :D
Lachen met blinden is niet grappig.

ZIET ge da nu niet in?

Hihi.

?therapy?

Legacy Member
kay-gell zei:
Man bijt Hond: Blinde vrouw met blindegeleidehond moet zorgen dat ze 's avonds op tijd thuis is want haar hond ziet niet meer goed dan. :D
Het stuk over de figuranten was wel beter imo...
"Ja wij zijn dan BF'ers hé, zo zeggen wij dat hier"
Beffers :unsure: hihi
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan