Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ralleke zei:
Dennoman zei:Bosvos gij zijt zo een smeerlap :')
Orchidee_x zei:Met die ingesteldheid snap ik ook wel waarom een jeugdbeweging je niet ligt.![]()
Orchidee_x zei:Ma swat, wellicht heb je je dan uitgeleefd in een sportclub ofzo.
Het is nog waar ook.Dennoman zei:Bosvos gij zijt zo een smeerlap :')
Nu krijg ik het niet uit mijn kop dat het volkslied van Libië in het begin gewoon EXACT hetzelfde is als de theme tune van FC De Kampioenen.
f14V1zS41Qo

NotoriousP zei:Wat is er mis met mijn ingesteldheid wanneer een 1,95m +/-100kg scoutsleider een 8-jarige jongen 3 meter in de lucht gooit waarbij die op zijn knie valt?
paintman zei:
Belgianbonzai zei:wat een kut-comic
Kandul zei:Dat is uiteraard representatief voor elke scoutsleider. Met jouw ingesteldheid is niks mis aangezien dat louter een gevolg is van een of ander jeugdtrauma, maar aan jouw argumentatie schort toch wat.
Pretty much elke rage-comic is kut.Belgianbonzai zei:wat een kut-comic