Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

e.House

Legacy Member
Vandaag met kot voor 4.5 euro per persoon vier uur gesnookerd en gepoold plus hamburger met friet en snacks. Groupon :)

spray-bunny

Legacy Member
Een comment op een artikel op FT over de nieuwe kuifjefilm:

"TinTin is yet one of those great French characters, like the Smurfs, Simenon, Brel, Johnny Halliday, Gaston Lagaffe, Axelle Red, ... "

Sad but true:)

MrKend54l

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Ge moe nen echte dommerik zijn om er niet door te zijn.

Kan niet anders.

Ja zeker en vast....
Als ze u willen buizen dan doen ze dat gewoon hoor. Niemand kan aantonen dat je er wel door had moeten zijn.

ryoudragon

Legacy Member
Weer iemand overtuigd om bij MV te gaan :D (hallo 150 puntjes :D)
Ben soms echt gechoqueerd als ik van mijn vrienden verneem wat die betalen met hun abonnement :s Ongelooflijk toch wat een afzetters mobistar en proximus zijn. Schaamteloos geld aanrekenen voor sms'jes terwijl dat voor hen gratis is.

Bubba

Legacy Member
MrKend54l zei:
Ja zeker en vast....
Als ze u willen buizen dan doen ze dat gewoon hoor. Niemand kan aantonen dat je er wel door had moeten zijn.

Bullshit, leuk excuus voor de sukkelaars die buizen maar klopt echter niet.

Mephisto

Legacy Member
ryoudragon zei:
Weer iemand overtuigd om bij MV te gaan :D (hallo 150 puntjes :D)
Ben soms echt gechoqueerd als ik van mijn vrienden verneem wat die betalen met hun abonnement :s Ongelooflijk toch wat een afzetters mobistar en proximus zijn. Schaamteloos geld aanrekenen voor sms'jes terwijl dat voor hen gratis is.

Ach kom, ook niet overdrijven... Goedkoopste herlaadkaart bij MV is €15 (right?) en voor €15 heb je zowel bij Proximus als bij Mobistar een abonnement met onbeperkt sms'en, jaja schaamteloos geld aanrekenen. Dataverkeer is wel niet inbegrepen, maar bij afsluiten van zo'n abonnement krijg je doorgaans een mooie korting.

Bij Proximus bijvoorbeeld krijg je voor €15/m één uur belwaarde en een onbeperkt aantal sms'en en geniet je als nieuwe klant van een korting van €150 (online bestellen, €100 in een verkooppunt). Als je geen dataverkeer nodig hebt, kan je dus een mooi bedrag uitsparen.

MV is ideaal als je (veel) wilt surfen en wat je krijgt kan je bij andere operatoren wellicht niet goedkoper krijgen, maar als je geen internet op je gsm wilt, kan je echt goedkoper vinden, als je voor een abonnement wil gaan toch, qua herlaadkaarten is MV wrs dé goedkoopste?
En ja je zit hier 2 jaar aan vast, maar je maakte zelf de vergelijking tussen MV en abonnementen... :p

ryoudragon

Legacy Member
Dat is het hem net. Als je bij proximus of mobistar niet binnen de 31 dagen herlaadt (geen abo) dan krijg je niet opnieuw gratis sms'jes maar moet je er twee keer minstens 15 euro opzetten. Dat is niet zo bij MV. :) En van een abo afraken is pure miserie en srsly? goedkoper? I think not. Je zult nog altijd meer betalen om te bellen per minuut dan bij MV, ook al is dat mss maar 1cent.
Enkel die "acties" zijn op zich wel goedkoper, maar die krijg je idd enkel bij abo's en wie dat neemt is wel... niet zo heel erg handig :p 1 pak pure miserie. Ze verlengen als je niet een aangetekende brief stuurt tijdje voor je eindperiode. Hopla, weer 6 euro down the drain en een pak telefoontjes en miserie. :s
Doe mij maar herlaadkaart bij MV :)

Mephisto

Legacy Member
ryoudragon zei:
Dat is het hem net. Als je bij proximus of mobistar niet binnen de 31 dagen herlaadt (geen abo) dan krijg je niet opnieuw gratis sms'jes maar moet je er twee keer minstens 15 euro opzetten. Dat is niet zo bij MV. :) En van een abo afraken is pure miserie en srsly? goedkoper? I think not. Je zult nog altijd meer betalen om te bellen per minuut dan bij MV, ook al is dat mss maar 1cent.
Enkel die "acties" zijn op zich wel goedkoper, maar die krijg je idd enkel bij abo's en wie dat neemt is wel... niet zo heel erg handig :p 1 pak pure miserie. Ze verlengen als je niet een aangetekende brief stuurt tijdje voor je eindperiode. Hopla, weer 6 euro down the drain en een pak telefoontjes en miserie. :s
Doe mij maar herlaadkaart bij MV :)
Zowaar, ik ben niet zo heel erg handig. :woohoo:

Ik heb momenteel geen dataverkeer nodig, dus ik kies voor zo'n abonnement bij proximus. Ja, ik zit er 2 jaar aan vast, maar moet nooit inzitten met herladen (toch onhandig eigenlijk hé :s), heb onbeperkt sms'jes en 60 minuten belwaarde (gelijkaardig aan uw MV-kaartje). Door die korting betaal ik maandelijks €8,75 ipv €15, hoezee. Oftewel: uiteindelijk heb ik op 2 jaar tijd, €150 uitgespaard, daar kan eventueel wel €5 vanaf voor die aangetekende brief. :')
Bovendien, als ik na die 2 jaar nog geen internet nodig heb, kijk ik wel voor een ander interessant aanbod bij een andere operator om opnieuw als nieuwe klant korting te krijgen. Die aangetekende brief is dan zelfs niet nodig, fak zo veel werk toch. :)

Als ik voor een herlaadkaart zou kiezen of zou willen surfen, zou ik resoluut voor MV kiezen. Maar je moet MV ook niet extra ophemelen en zever lopen verkondigen...

lykmeraid

Legacy Member
herladen kunt ge via de site, of met uw gsm zelf, duurt 1 minuut.
€15 bij MV = 1 uur bellen + voor normale mensen onbeperkt smsen en internetten.

Als ge geen interesse heb in mobiel dataverkeer is MV misschien niet de interessantste keuze en als ge heel veel wilt bellen ook niet, maar zodra ge internet op uw GSM wilt dan zou ik niks anders aanraden, ook al zijn de prijsverschillen met M*/prox de laatste tijd aan het vervlakken. Waarom?

- MV is nog altijd een 100x sympathieker bedrijf dan m*/proximus.
- proberen u niet stilzwijgend nieuwe 2jaarlijkse contracten aan te smeren
- tarieven volledig transparant en eenvoudig.
- ge krijgt exact waarvoor ge betaalt, moest er toch iets zijn dan zijt ge heel rap en vriendelijk geholpen met de helpdesk
- ge kunt weg wanneer ge wilt. Geen opzegtermijn, clausules, aangetekende brieven

Arifiene

Legacy Member
Indeed.
Herladen met uw gsm duurt zelfs amper 10 seconden.
Geld staat er direct op.
Hoe handig kan het zijn.
En je weet perfect hoeveel je opdoet.

Zonder dataverkeer zijn er mss betere formules, maar als je internet wil op je gsm, slechts 1 oplossing: Mobile vikings :p.

Bosvos

Legacy Member
Ohyeah, volgende week vakantie en daarna 2 lesvrije weken waarin ik 1 uurke moet gaan printen en een andere dag eventjes op school moet binnenspringen voor mijn jury ^^

Nu hopen dat het weer niet teveel tegenslaagt voor wat fotoshoots :)

sluysen

Legacy Member
Ik beklaag het me eigenlijk zwaar dat ik terug een proximus abo heb..
zit hier nu nog een jaar en zoveel aan vast, maar wil naar MV (voor internet)

@mephisto, je betaald 10 maanden de helft, geen 2 jaar ;) en bij het minste zit je al over je limiet en rekenen ze meer aan..

RealFlub

Legacy Member
wel heeft proximus en mobistar (al heeft proximus nog een betere dekking) een veel beter 3G dekking dan base, waar MV afhankelijk van is.

Arifiene

Legacy Member
RealRoot zei:
wel heeft proximus en mobistar (al heeft proximus nog een betere dekking) een veel beter 3G dekking dan base, waar MV afhankelijk van is.

In Brugge is ni eens 3G, dus daarvoor moet k het ook al niet doen.

SHFT

Legacy Member
lykmeraid zei:
herladen kunt ge via de site, of met uw gsm zelf, duurt 1 minuut.
€15 bij MV = 1 uur bellen + voor normale mensen onbeperkt smsen en internetten.

Als ge geen interesse heb in mobiel dataverkeer is MV misschien niet de interessantste keuze en als ge heel veel wilt bellen ook niet, maar zodra ge internet op uw GSM wilt dan zou ik niks anders aanraden, ook al zijn de prijsverschillen met M*/prox de laatste tijd aan het vervlakken. Waarom?

- MV is nog altijd een 100x sympathieker bedrijf dan m*/proximus.
- proberen u niet stilzwijgend nieuwe 2jaarlijkse contracten aan te smeren
- tarieven volledig transparant en eenvoudig.
- ge krijgt exact waarvoor ge betaalt, moest er toch iets zijn dan zijt ge heel rap en vriendelijk geholpen met de helpdesk
- ge kunt weg wanneer ge wilt. Geen opzegtermijn, clausules, aangetekende brieven

Dit.

+ MV is een community based operator. Ze luisteren wel degelijk naar de community :)

Trouwens Mobile heeft ook iets nieuws om goedkoop te bellen

https://vikingtalk.com/nl/

Mephisto

Legacy Member
De MV-love is terecht hoor, ik zeg ook niks slecht over MV. Ik reageerde enkel op Ryou omdat imo een abonnement best kan meevallen als je een beetje slim uitkijkt.
Likmnreet en Fien, ik ga dan ook helemaal akkoord met jullie posts (al valt ge beide een beetje in herhaling :p).

sluysen zei:
@mephisto, je betaald 10 maanden de helft, geen 2 jaar ;) en bij het minste zit je al over je limiet en rekenen ze meer aan..

N/o, maar ge wilt me corrigeren en dan maakt ge zowel een rekenfout als een taalblunder. :D

Soit, ik zeg toch nergens dat ik 2 jaar de helft betaal? De helft van 15 is trouwens niet 8,75...
Ik krijg de eerste 10 maanden gratis, wat inhoudt dat ik -over 24 maanden gezien- €8,75 per maand moet betalen ipv €15.

Over uw limiet zitten ligt trouwens aan uzelf. Dan zou ge evenzeer niet toekomen met een herlaadkaart van €15.


Jongens zo'n gedoe. >_< Ik wil nergens Proximus ophemelen btw, ik gaf enkel met een voorbeeld aan dat het wel degelijk goedkoper kan als je geen internet nodig hebt. En ja, je zit vast aan een abonnement, maar Ryou vergeleek zelf MV met abonnementen, nah. :p

sluysen

Legacy Member
oh noes the grammar popo is here again :doh:

bij proximus krijg ik nu x aantal gratis sms'en (geen idee hoeveel juist) en 60 min bellen voor 15&#8364;

terwijl je bij mv x aantal sms'en hebt, en 15&#8364; belwaarde (=/= 60 belminuten)

belwaarde kan je voor andere zaken ook nog gebruiken (bv in het buitenland) maar bij proximus betaal je dan gewoon extra bovenop je 15&#8364; (je krijgt 60 minuten maar gebruik je die niet en wil je bv even 3g gebruiken, betaal je meer, bij mv niet volgens dat ik het begrijp adhv hun site)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan