Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nonkel wulle zei:Ge moe nen echte dommerik zijn om er niet door te zijn.
Kan niet anders.
(hallo 150 puntjes
)
Ongelooflijk toch wat een afzetters mobistar en proximus zijn. Schaamteloos geld aanrekenen voor sms'jes terwijl dat voor hen gratis is.MrKend54l zei:Ja zeker en vast....
Als ze u willen buizen dan doen ze dat gewoon hoor. Niemand kan aantonen dat je er wel door had moeten zijn.
ryoudragon zei:Weer iemand overtuigd om bij MV te gaan(hallo 150 puntjes
)
Ben soms echt gechoqueerd als ik van mijn vrienden verneem wat die betalen met hun abonnementOngelooflijk toch wat een afzetters mobistar en proximus zijn. Schaamteloos geld aanrekenen voor sms'jes terwijl dat voor hen gratis is.

En van een abo afraken is pure miserie en srsly? goedkoper? I think not. Je zult nog altijd meer betalen om te bellen per minuut dan bij MV, ook al is dat mss maar 1cent.
1 pak pure miserie. Ze verlengen als je niet een aangetekende brief stuurt tijdje voor je eindperiode. Hopla, weer 6 euro down the drain en een pak telefoontjes en miserie. 

Zowaar, ik ben niet zo heel erg handig.ryoudragon zei:Dat is het hem net. Als je bij proximus of mobistar niet binnen de 31 dagen herlaadt (geen abo) dan krijg je niet opnieuw gratis sms'jes maar moet je er twee keer minstens 15 euro opzetten. Dat is niet zo bij MV.En van een abo afraken is pure miserie en srsly? goedkoper? I think not. Je zult nog altijd meer betalen om te bellen per minuut dan bij MV, ook al is dat mss maar 1cent.
Enkel die "acties" zijn op zich wel goedkoper, maar die krijg je idd enkel bij abo's en wie dat neemt is wel... niet zo heel erg handig1 pak pure miserie. Ze verlengen als je niet een aangetekende brief stuurt tijdje voor je eindperiode. Hopla, weer 6 euro down the drain en een pak telefoontjes en miserie.
Doe mij maar herlaadkaart bij MV![]()

), heb onbeperkt sms'jes en 60 minuten belwaarde (gelijkaardig aan uw MV-kaartje). Door die korting betaal ik maandelijks €8,75 ipv €15, hoezee. Oftewel: uiteindelijk heb ik op 2 jaar tijd, €150 uitgespaard, daar kan eventueel wel €5 vanaf voor die aangetekende brief. :')
en bij het minste zit je al over je limiet en rekenen ze meer aan..RealRoot zei:wel heeft proximus en mobistar (al heeft proximus nog een betere dekking) een veel beter 3G dekking dan base, waar MV afhankelijk van is.
lykmeraid zei:herladen kunt ge via de site, of met uw gsm zelf, duurt 1 minuut.
€15 bij MV = 1 uur bellen + voor normale mensen onbeperkt smsen en internetten.
Als ge geen interesse heb in mobiel dataverkeer is MV misschien niet de interessantste keuze en als ge heel veel wilt bellen ook niet, maar zodra ge internet op uw GSM wilt dan zou ik niks anders aanraden, ook al zijn de prijsverschillen met M*/prox de laatste tijd aan het vervlakken. Waarom?
- MV is nog altijd een 100x sympathieker bedrijf dan m*/proximus.
- proberen u niet stilzwijgend nieuwe 2jaarlijkse contracten aan te smeren
- tarieven volledig transparant en eenvoudig.
- ge krijgt exact waarvoor ge betaalt, moest er toch iets zijn dan zijt ge heel rap en vriendelijk geholpen met de helpdesk
- ge kunt weg wanneer ge wilt. Geen opzegtermijn, clausules, aangetekende brieven

).sluysen zei:@mephisto, je betaald 10 maanden de helft, geen 2 jaaren bij het minste zit je al over je limiet en rekenen ze meer aan..

