Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lykmeraid zei:dus
15 euro bij prox
+ 5000 smsen
- maar 15 minuten bellen
- maar 250 mb
- abonnement
- hoe dan ook elke maand 15 euro
- nadat uw 15 minuten opgebeld zijn, aan welk tarief/min belt ge dan?
15 euro bij mv
+ 2gb dataverkeer
+ 60 minuten bellen (24 ct/min)
+ hoeft niet te herladen na een maand
+ geen abonnement
- maar 2000 smsen
... lijkt mij geen moeilijke keuze. Ik gebruik ook geen 2 GB dataverkeer per maand en ook geen 2000 sms'en, maar met 15 min/maand bellen zou ik sowieso niet toekomen.
Nu niet om te neuten, maar ge moet u dan ook niet laten afschepen hé?ryoudragon zei:haha ja dan kan ik geloven dat je er nog zo geen schrik van hebtMijn pa heeft mooi op tijd zijn brief verstuurd (aangetekend), netjes een maand op voorhand. "nooit gehad meneer!" of "te laat verstuurd meneer" of "te vroeg verstuurd meneer"
:doh: Dusja, wij zijn hier allemaal abonnement-allergisch geworden
![]()



Dan legt ze uit dat ze ondertussen al proximus klant is, bellen ze haar 2 dagen later opnieuw met dezelfde vraag. 
True, vroeger had ik dat ook regelmatig zitten toen ik nog tempo music was. >_<ryoudragon zei:ja ze blijven maar 30 dagen geldig maar bij prox/m* was/is? het zo dat als je niet binnen de 31 dagen herlaadde, je de volgende keer 2 maal binnen de 31 dagen moest herladen en pas bij de 2de herlading terug je gratis sms'jes kreeg.ik vergat dat soms en dan moest ik per maand 30 euro betalen omdat ik een half dagje te laat was met betalen en anders had ik geen gratis smsjes
JohnnyricoMC zei:ik kan ook wat verhalen vertellen over de barslechte service die Proximus me bood. Ik lach die pipo's gewoon uit wanneer ze in de fnac staan en echt geloven dat ze mij een betere formule kunnen bieden.


. Met het hele gezin 4 verschillende pizza's gaan halen en dan van iedereen wat stukken proeven. En dan die rekening
Betaald: 19,80 euro, korting 41 euro. Normaal kost die grap 60 euro...Tuninboy zei:

HeldEvilTwin zei:

Restored a bit of hope for mankindEvilTwin zei:

Toffe mens, respect ervoorryoudragon zei:My god, mijn maat die sinds kort bij MV zit heeft nog iets ergers meegemaakt
Loopt ie in de saturn, wordt ie aangesproken door een peet van mobistar. "wil je abonnement?" Mijn maat heel van "nee en altijd problemen enzo en mijn moeder ook problemen mee gehad we doen daar nooit niet meer aan. En allemaal kosten gemaakt om dat op te zeggen."
Begint die kerel van mobistar heel hysterisch te roepen " JA DAN IS DAT HUN EIGEN DOMME SCHULD OMDAT ZE ER NIET MEE OM KUNNEN GAAN WIJ ZIJN NU EENMAAL GOEDKOPER MAAR JE MOET WEL NORMAAL KUNNEN OMGAAN MET ABONNEMENTEN!"
.... blijf zo verder doen mobistar, je zal veel klantjes lokken met je incompetent personeel![]()