Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Ik betaal €15 wanneer ik het nodig heb, ik kan 2-3 maanden op €15 gaan met bellen én continu een mobiele dataverbinding gebruiken. Voor mij is MV dus de beste optie, een abonnement is in mijn geval gewoon enorm veel weggegooid geld.

Morrissey

Legacy Member
lykmeraid zei:
dus

15 euro bij prox

+ 5000 smsen

- maar 15 minuten bellen
- maar 250 mb
- abonnement
- hoe dan ook elke maand 15 euro
- nadat uw 15 minuten opgebeld zijn, aan welk tarief/min belt ge dan?

15 euro bij mv

+ 2gb dataverkeer
+ 60 minuten bellen (24 ct/min)
+ hoeft niet te herladen na een maand
+ geen abonnement


- maar 2000 smsen

... lijkt mij geen moeilijke keuze. Ik gebruik ook geen 2 GB dataverkeer per maand en ook geen 2000 sms'en, maar met 15 min/maand bellen zou ik sowieso niet toekomen.

Maar 1000 sms'en, bijna niemand van mijn vrienden heeft MV. Dus die 1000 naar MV geraken nooit op.

En 2 GB dataverkeer met mijn gsm, ik zit nu met moeite aan 50 mb, ik zie er het nut niet van in om over te schakelen. En ik bel gratis met mijn huistelefoon naar gsm-nummers, en de keren dat ik bel is op 1 hand te tellen. Ik sms alleen maar, en dan is 1000 sms'en iets te nipt. Meestal haal ik dat niet, maar ik wil niet dagelijks moeten checken aan hoe veel ik zit.

Let op, ik vind dat MV een geweldige formule heeft, maar ik ben er op dit moment gewoon niets mee. Moesten ze die sms'en verhogen zou ik eventueel overschakelen, maar op dit moment boeit het mij niet.

W!mpix

Legacy Member
Hier in Oostenrijk hebben ze overal 3G, voor 9 euro / maand krijg ik 1000 belminuten, 1000smsen en 1GB. Ik wil maar zeggen, zelfs voor mobile vikings is er nog marge om te verbeteren :)

Mephisto

Legacy Member
ryoudragon zei:
haha ja dan kan ik geloven dat je er nog zo geen schrik van hebt :p Mijn pa heeft mooi op tijd zijn brief verstuurd (aangetekend), netjes een maand op voorhand. "nooit gehad meneer!" of "te laat verstuurd meneer" of "te vroeg verstuurd meneer" :wtf: :doh: Dusja, wij zijn hier allemaal abonnement-allergisch geworden :p
Nu niet om te neuten, maar ge moet u dan ook niet laten afschepen hé? :unsure:
"nooit gehad meneer!" -> 't is aangetekend?!
"te laat verstuurd meneer" -> indien zogezegd te laat, dan hebben zij stilzwijgend je contract verlengd en omgezet naar een contract van onbepaalde duur, dat kan je kosteloos opzeggen dmv een aangetekende brief, die jij al hebt opgestuurd :p
"te vroeg verstuurd meneer" -> dan betaal je normaal uit tot eind contractduur, dus tenzij jij echt véél te vroeg hebt gestuurd, is dat hoogstens een (halve) maand extra? Je moet ook niet schrijven dat je je contract stante pede wilt opzeggen, maar dat je niet wilt verlengen (plus afsluitdatum vermelden), allez zo heb ik het gedaan en 't is toch probleemloos verlopen. :)

Ach, ik wil zeker niet zeggen dat ze daar altijd vriendelijk en bekwaam zijn, heb al genoeg verhalen gehoord ook, dus ik snap uw afkeer wel!
Mijn vriendin bvb kreeg na omschakeling van M* naar Proximus nog steeds een aantal telefoontjes met de vraag waarom ze Mobistar verkiest boven Proximus. :wtf: Dan legt ze uit dat ze ondertussen al proximus klant is, bellen ze haar 2 dagen later opnieuw met dezelfde vraag. :D
ryoudragon zei:
ja ze blijven maar 30 dagen geldig maar bij prox/m* was/is? het zo dat als je niet binnen de 31 dagen herlaadde, je de volgende keer 2 maal binnen de 31 dagen moest herladen en pas bij de 2de herlading terug je gratis sms'jes kreeg. :( ik vergat dat soms en dan moest ik per maand 30 euro betalen omdat ik een half dagje te laat was met betalen en anders had ik geen gratis smsjes
True, vroeger had ik dat ook regelmatig zitten toen ik nog tempo music was. >_<

JohnnyricoMC

Legacy Member
ik kan ook wat verhalen vertellen over de barslechte service die Proximus me bood. Ik lach die pipo's gewoon uit wanneer ze in de fnac staan en echt geloven dat ze mij een betere formule kunnen bieden.

ryoudragon

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
ik kan ook wat verhalen vertellen over de barslechte service die Proximus me bood. Ik lach die pipo's gewoon uit wanneer ze in de fnac staan en echt geloven dat ze mij een betere formule kunnen bieden.

My god, mijn maat die sinds kort bij MV zit heeft nog iets ergers meegemaakt :D

Loopt ie in de saturn, wordt ie aangesproken door een peet van mobistar. "wil je abonnement?" Mijn maat heel van "nee en altijd problemen enzo en mijn moeder ook problemen mee gehad we doen daar nooit niet meer aan. En allemaal kosten gemaakt om dat op te zeggen."
Begint die kerel van mobistar heel hysterisch te roepen " JA DAN IS DAT HUN EIGEN DOMME SCHULD OMDAT ZE ER NIET MEE OM KUNNEN GAAN WIJ ZIJN NU EENMAAL GOEDKOPER MAAR JE MOET WEL NORMAAL KUNNEN OMGAAN MET ABONNEMENTEN!"

.... blijf zo verder doen mobistar, je zal veel klantjes lokken met je incompetent personeel :woohoo:

ryoudragon

Legacy Member
Eindelijk eens op schema :) Ik heb de neiging mijn schoolwerk altijd veel te kort in te plannen, waardoor ik er altijd langer aan zit dan verwacht en zo altijd minder vrije tijd heb dan berekend. Maar vandaag ben ik zelfs 10 minuutjes te vroeg klaar! :) wat fijn ^^

wartaal

Legacy Member
Het handige aan MV vind ik dat ge via Skype e.d. gratis kunt bellen via uw 2gb. Als de andere persoon het ook op zijn gsm heeft staan uiteraard :p

Morrissey

Legacy Member
Daar kunt ge toch niet zo heel lang mee bellen? Geen idee eigenlijk, wat verbruikt pakweg een uur skypen met de GSM?

OT: Pizza hut, meeneempizza voor 5 euro :drool:. Met het hele gezin 4 verschillende pizza's gaan halen en dan van iedereen wat stukken proeven. En dan die rekening :D Betaald: 19,80 euro, korting 41 euro. Normaal kost die grap 60 euro...

Karre

Legacy Member
Die nieuwe reclame van Belgacom met bellen naar Sofie. Die vader is echt zo droog :lol:.

Tyki

Legacy Member
ryoudragon zei:
My god, mijn maat die sinds kort bij MV zit heeft nog iets ergers meegemaakt :D

Loopt ie in de saturn, wordt ie aangesproken door een peet van mobistar. "wil je abonnement?" Mijn maat heel van "nee en altijd problemen enzo en mijn moeder ook problemen mee gehad we doen daar nooit niet meer aan. En allemaal kosten gemaakt om dat op te zeggen."
Begint die kerel van mobistar heel hysterisch te roepen " JA DAN IS DAT HUN EIGEN DOMME SCHULD OMDAT ZE ER NIET MEE OM KUNNEN GAAN WIJ ZIJN NU EENMAAL GOEDKOPER MAAR JE MOET WEL NORMAAL KUNNEN OMGAAN MET ABONNEMENTEN!"

.... blijf zo verder doen mobistar, je zal veel klantjes lokken met je incompetent personeel :woohoo:

Hier iets gelijkaardig gehad maar dan met proximus in de stationstunnel van Leuven. Die eikels stonden daar echt elke dag in de spits opdringerig & vroom te doen. Men bloed begint al te koken gewoon door eraan terug te denken, was echt een bende pummels waarvan je je afvraagt hoe ze aan een PR-gerelateerde job geraakt zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan