Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kay-gell

Legacy Member
Man Bijt Hond. Man van in de 80 die voor zijn vrouw bloemen gaat halen en naar het rusthuis brengt en dan hand in hand met zijn vrouw gaat zitten.
Leven kan toch mooi zijn soms :)

JohnnyricoMC

Legacy Member
Tyki zei:
Hier iets gelijkaardig gehad maar dan met proximus in de stationstunnel van Leuven. Die eikels stonden daar echt elke dag in de spits opdringerig & vroom te doen. Men bloed begint al te koken gewoon door eraan terug te denken, was echt een bende pummels waarvan je je afvraagt hoe ze aan een PR-gerelateerde job geraakt zijn.

Opnemen die shit, dan klacht indienen :) Tobback is allesbehalve te vinden voor zulke straatleurders, die uitbestede ronselaars voor Oxfam en Greenpeace mogen al niet meer in Leuven opereren. Ik ben geen fan van smalle Lowietje, maar als hij iets goed doet, dan mag dat gezegd worden:applause:

GammaGamer

Legacy Member
Kom mijn straat ingereden, ligt daar een poes op de weg :sad:
Bleek dat da beest nog ademde! (Echt gelijk 10 man op staan zien)

Ik van:'FUK TEES, da beest sterft ier nie op straat!
Dierenarts gecontacteerd, verkeer omgeleid en da beestje weggebracht (zag er echt nie goe uit...)

Net telefoontje ghad:

Kaak lag open maar niet gebroken (vandaar al et bloed) ma het beestje is in orde :)
Wss een wilde kat want ze had wormkes, luizen (of wa een kat ook kan hebbe) en em was nie gecastreerd (nu wel)

Soft kitty, warm kitty :hug:

JohnnyricoMC

Legacy Member
Als ge z'n verhaal achteraf hoort. En die stomme koeien die wat opjutten, verdienen nog meer mot dan die lowlife zelf :).

Katoom

Legacy Member
kay-gell zei:
Man Bijt Hond. Man van in de 80 die voor zijn vrouw bloemen gaat halen en naar het rusthuis brengt en dan hand in hand met zijn vrouw gaat zitten.
Leven kan toch mooi zijn soms :)
Boeiend stukje tv!

Arifiene

Legacy Member
GammaGamer zei:
Kom mijn straat ingereden, ligt daar een poes op de weg :sad:
Bleek dat da beest nog ademde! (Echt gelijk 10 man op staan zien)

Ik van:'FUK TEES, da beest sterft ier nie op straat!
Dierenarts gecontacteerd, verkeer omgeleid en da beestje weggebracht (zag er echt nie goe uit...)

Net telefoontje ghad:

Kaak lag open maar niet gebroken (vandaar al et bloed) ma het beestje is in orde :)
Wss een wilde kat want ze had wormkes, luizen (of wa een kat ook kan hebbe) en em was nie gecastreerd (nu wel)

Soft kitty, warm kitty :hug:

:love:

+1!

(ohja, en vlooien btw, geen luizen :p)

glashelder

Legacy Member
Zit al de hele dag te lachen met domme dingen. Mama is boodschappenlijstje aan 't maken.

Ik: ja, 'k denk toch dat ik andere cornflakes wil ipv die fake special k, deze keer.
Mama: ah, welke dan?
Ik: ja euh, die vierkantjes met die chocolade in, 'k weet niet hoe dat precies noemt
Mama: *schrijft op*
Ik: wat heb je nu opgeschreven? :wtf:
Mama: awel, vierkantjes

Ik had het niet meer :') En het dan nog zien staan ook:
- melk
- boter
- room (x6)
- vierkantjes
- water
- cola

:lol:

En dit:

Dennoman zei:
Wie zet er nu van die Playmobil-dwergtreintjes in tijdens het spitsuur?
Begon hier plots heel luid te lachen omdat ik me een vol perron voorstelde, en dan zo heel droog een Playmobil-treintje dat op de sporen rijdt :')

GammaGamer

Legacy Member
Arifiene zei:
:love:

+1!

(ohja, en vlooien btw, geen luizen :p)
Meer goe nieuws ;)

Oftewel een kat van een vriendin in de buurt (wete we nog niet)
Mochtet nie zo zijn, kheb al direct ne kandidaat om hem op te nemen :applause:

Put_met_keren

Legacy Member
GammaGamer zei:
Kom mijn straat ingereden, ligt daar een poes op de weg :sad:
Bleek dat da beest nog ademde! (Echt gelijk 10 man op staan zien)

Ik van:'FUK TEES, da beest sterft ier nie op straat!
Dierenarts gecontacteerd, verkeer omgeleid en da beestje weggebracht (zag er echt nie goe uit...)

Net telefoontje ghad:

Kaak lag open maar niet gebroken (vandaar al et bloed) ma het beestje is in orde :)
Wss een wilde kat want ze had wormkes, luizen (of wa een kat ook kan hebbe) en em was nie gecastreerd (nu wel)

Soft kitty, warm kitty :hug:

Held :love:

MrKend54l

Legacy Member
Iemand die mij wou trollen met MAC user.com xD
Sorry maar ik kende hem al :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan