Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tyki zei:Hier iets gelijkaardig gehad maar dan met proximus in de stationstunnel van Leuven. Die eikels stonden daar echt elke dag in de spits opdringerig & vroom te doen. Men bloed begint al te koken gewoon door eraan terug te denken, was echt een bende pummels waarvan je je afvraagt hoe ze aan een PR-gerelateerde job geraakt zijn.
Tobback is allesbehalve te vinden voor zulke straatleurders, die uitbestede ronselaars voor Oxfam en Greenpeace mogen al niet meer in Leuven opereren. Ik ben geen fan van smalle Lowietje, maar als hij iets goed doet, dan mag dat gezegd worden:applause:

ad:

ChfZ | Hanky zei:A punk on the bus gets owned by 67 year old Vietnam Vet (dont harass a vet) - YouTube
das pas een held
Actie vanaf 55 sec![]()





ChfZ | Hanky zei:A punk on the bus gets owned by 67 year old Vietnam Vet (dont harass a vet) - YouTube
das pas een held
Actie vanaf 55 sec![]()


Boeiend stukje tv!kay-gell zei:Man Bijt Hond. Man van in de 80 die voor zijn vrouw bloemen gaat halen en naar het rusthuis brengt en dan hand in hand met zijn vrouw gaat zitten.
Leven kan toch mooi zijn soms![]()
GammaGamer zei:Kom mijn straat ingereden, ligt daar een poes op de wegad:
Bleek dat da beest nog ademde! (Echt gelijk 10 man op staan zien)
Ik van:'FUK TEES, da beest sterft ier nie op straat!
Dierenarts gecontacteerd, verkeer omgeleid en da beestje weggebracht (zag er echt nie goe uit...)
Net telefoontje ghad:
Kaak lag open maar niet gebroken (vandaar al et bloed) ma het beestje is in orde
Wss een wilde kat want ze had wormkes, luizen (of wa een kat ook kan hebbe) en em was nie gecastreerd (nu wel)
Soft kitty, warm kitty![]()

)

Begon hier plots heel luid te lachen omdat ik me een vol perron voorstelde, en dan zo heel droog een Playmobil-treintje dat op de sporen rijdt :')Dennoman zei:Wie zet er nu van die Playmobil-dwergtreintjes in tijdens het spitsuur?
Meer goe nieuwsArifiene zei:
+1!
(ohja, en vlooien btw, geen luizen)

GammaGamer zei:Kom mijn straat ingereden, ligt daar een poes op de wegad:
Bleek dat da beest nog ademde! (Echt gelijk 10 man op staan zien)
Ik van:'FUK TEES, da beest sterft ier nie op straat!
Dierenarts gecontacteerd, verkeer omgeleid en da beestje weggebracht (zag er echt nie goe uit...)
Net telefoontje ghad:
Kaak lag open maar niet gebroken (vandaar al et bloed) ma het beestje is in orde
Wss een wilde kat want ze had wormkes, luizen (of wa een kat ook kan hebbe) en em was nie gecastreerd (nu wel)
Soft kitty, warm kitty![]()

glashelder zei:die vierkantjes met die chocolade in, 'k weet niet hoe dat precies noemt