Archief - Je glimlach van vandaag - deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tonerider

Legacy Member
lapsteel is verkocht geraakt. Het heeft even geduurd, maar het is gelukt.

vloet

Legacy Member
Shellshock zei:
En de man? Hij weet het niet meer - De Standaard

Tijd dat iemand het zegt. Vrouwen weten vaak gewoon zelf niet wat ze willen in een man.

"Ja hij moet lief zijn, en zorgzaam, en kunnen luisteren, en dit en dat..." En dan kiezen ze altijd voor de grootste douchebag die ze kennen. :sop:

En dan word je gefriendzoned :p

Heb er eens over nagedacht. Wanneer een 'douchebag' zich plots 'lief en zorgzaam' gedraagt, apprecieert de vriendin/crush het meer omdat het ook sterk opvalt: "Amai, vorige week was het ne klootzak, maar hij was vandaag zo lief! Hij moet dan wel veel om mij geven!"

Ne 'nice guy' is in het algemeen 'lief en zorgzaam' waardoor de échte appreciatie minder opgemerkt wordt door de crush/vriendin.

Ale, daar heeft het volgens mij iets mee te maken. Buiten dat het vrouwvolk f*cking ambetant kan zijn :angry:

(grapke he :unsure:)

edit: nee, in feite geen grapke :angry:

schuppekens

Legacy Member
vloet zei:
En dan word je gefriendzoned :p

Heb er eens over nagedacht. Wanneer een 'douchebag' zich plots 'lief en zorgzaam' gedraagt, apprecieert de vriendin/crush het meer omdat het ook sterk opvalt: "Amai, vorige week was het ne klootzak, maar hij was vandaag zo lief! Hij moet dan wel veel om mij geven!"

Ne 'nice guy' is in het algemeen 'lief en zorgzaam' waardoor de échte appreciatie minder opgemerkt wordt door de crush/vriendin.

Ale, daar heeft het volgens mij iets mee te maken. Buiten dat het vrouwvolk f*cking ambetant kan zijn :angry:

(grapke he :unsure:)

edit: nee, in feite geen grapke :angry:

Nog niemand da artikel gelezen dat mannen en vrouwen vaak geen "echte" vrienden kunnen zijn? Er stond in dat mannen graag mooie vrouwelijke vrienden hebben, just in case...

Mannen en vrouwen kunnen geen 'gewone' vrienden zijn - Psychologie & Relatie | Altijd op de hoogte met Telegraaf.nl/vrouw [Psyche & Relatie]

Karre

Legacy Member
vloet zei:
En dan word je gefriendzoned :p

Heb er eens over nagedacht. Wanneer een 'douchebag' zich plots 'lief en zorgzaam' gedraagt, apprecieert de vriendin/crush het meer omdat het ook sterk opvalt: "Amai, vorige week was het ne klootzak, maar hij was vandaag zo lief! Hij moet dan wel veel om mij geven!"

Ne 'nice guy' is in het algemeen 'lief en zorgzaam' waardoor de échte appreciatie minder opgemerkt wordt door de crush/vriendin.

Ale, daar heeft het volgens mij iets mee te maken. Buiten dat het vrouwvolk f*cking ambetant kan zijn :angry:

(grapke he :unsure:)

edit: nee, in feite geen grapke :angry:

Van waar komt die onzin eigenlijk?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan