Archief - Je glimlach van vandaag - deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kay-gell

Legacy Member
Lol die vertaling op facebook is ook lachen, staat er:
เอาเลยจ้าาาาา
Wat zoveel betekent als: "ik wil dat ook graag (hebben)"
En dat ding vertaalt dat zo: Remove any lit

kryptz

Legacy Member
Ontdekt dat ik via een kleine "hack" op m'n tv films kan afspelen die op usb staan.
Geen gedoe meer met de laptop aan te sluiten via hdmi, gewoon usb stick erin en afspelen :D

Flunitrazepam

Legacy Member
kryptz zei:
Ontdekt dat ik via een kleine "hack" op m'n tv films kan afspelen die op usb staan.
Geen gedoe meer met de laptop aan te sluiten via hdmi, gewoon usb stick erin en afspelen :D

Dat gaat toch ook zonder hack?

Gewoon usb er in, usb slot activeren en automatisch afspelen. :)

EternalSilence

Legacy Member
- Goed nieuws ontvangen
- De klantendienst van Blizzard entertainment.

Karre

Legacy Member
kryptz zei:
Ontdekt dat ik via een kleine "hack" op m'n tv films kan afspelen die op usb staan.
Geen gedoe meer met de laptop aan te sluiten via hdmi, gewoon usb stick erin en afspelen :D

Geweldige hack moet dat zijn want hier kan dat gewoon zonder "hack"...

GMotha

Legacy Member
Nog steeds freaky. Maar dan serieverkrachter-freaky ipv freak-freaky.

bootstrap

Legacy Member
GMotha zei:
23.000€ aan koekjes?
Even opgezocht (duurder dan de prijs die FOD wss betaald): 1 kilo aan 12 € is bijna 2 ton speculaas per jaar. Delen door gemiddeld 220 werkdagen is dat zowat 8 kilo speculaaskes per dag o_0

Hoeveel volk werkt er daar?

Zomg: 5g per koekje = 1600 koekskes per dag.

Ik vraag me af hoeveel kilo er langs FOD Asiel & Migratie gaat (flauwe Maggie De Block joke).
repkes als ik kon.

maar volgens mij is 1 speculaaske zéker meer dan 5g als je weet dat dit al het dubbele, 10g, is.

nu nog zoeken hoeveel man daar werkt voor die speculaaskes?

kryptz

Legacy Member
Karre zei:
Geweldige hack moet dat zijn want hier kan dat gewoon zonder "hack"...

Het is misschien niet echt een hack, maar daarom dat het ook tussen aanhalingstekens staat. Maar het is ook niet de bedoeling dat het gewoon kan.
Die usb poort is service only, dient denk ik voor als er aan gewerkt moet worden.
Maar als je in een of ander verborgen menu (dat ik op internet vond) een paar settings wijzigde lukte het wel.
Dit is het:
LG USB Port Hack on 2009 LH series - Openlgtv

Dat het met jouw tv standaard kan wil niet zeggen dat dat bij de mijne ook zo is

iKitty

Legacy Member
Not sure if glimlach of ergernis,

ga dan toch terug WoW spelen, 7 days for free... why not... :unsure:

als ik maar niet weer verslaafd geraak zeker...

Thorondor

Legacy Member
iKitty zei:
Not sure if glimlach of ergernis,

ga dan toch terug WoW spelen, 7 days for free... why not... :unsure:

als ik maar niet weer verslaafd geraak zeker...

sterkte

Therapy

Legacy Member
iKitty zei:
Not sure if glimlach of ergernis,

ga dan toch terug WoW spelen, 7 days for free... why not... :unsure:

als ik maar niet weer verslaafd geraak zeker...

Onlangs ook die mail gehad. Kweet nie of ik het moet doen of niet.

Oldskooler

Legacy Member
Huasheng zei:
Baas die Chinese eetstokjes had gekocht voor alle werknemers (om tijdens de lunchtijd te gebruiken ;) ). Ik bekijk de verpakking en zie het merk staan: Huasheng :cool:

Wegwerpmateriaal. :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan