Archief - Je glimlach van vandaag - deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shyheim

Legacy Member
spray-bunny zei:
Ik denk niet dat dat hetzelfde is geregeld in de common law landen. En Kandul heeft een punt dat ge in BE verschillende stelsels hebt, waar ge dan nog van kunt afwijken via huwelijkscontract.

In de VSA hebt ge gewoonlijk een billijke verdeling als principe dacht ik. Hangt wel af van staat tot staat.
Kan je van afwijken via contract.
En het is daar vrij normaal dat de rijke persoon via hc uitsluit dat de vrouw/man met de helft van het geld gaat lopen.
En bovendien zijn ze nog niet getrouwd, is die peet zijn vermogen pre-huwelijk en behoort het niet toe tot het huwelijksvermogen moesten ze in Belgie trouwen onder wettelijk stelsel. Het wijfje zou er in principe niks van zien bij scheiding...

weg sfeer


:unsure:


ik ga wel naar de klaag-topic voor studenten :sad:

glashelder

Legacy Member
1. Pak random foto van dikke man met blonde, slanke vrouw.
2. Zet er een zelfverzonnen tekst bij.
3. ????
4. Profit!

Kandul

Legacy Member
Zelfs dat is gerecycleerd, waar gaat de wereld toch naar toe. Huxley snapte het denk ik.

Milfhunter

Legacy Member
glashelder zei:
1. Pak random foto van dikke man met blonde, slanke vrouw.
2. Zet er een zelfverzonnen tekst bij.
3. ????
4. Profit!

Dit ! :) het was gewoon grappig. Talk about luck :p

Dennoman

Legacy Member
Docent tegenkomen op de trein als ge met al uw zwaar tv-gerief voor uw stage aan het sjouwen zijt. Like a bawss :cool:

Recipe4hate

Legacy Member
Gisteren toevallig Starship Troopers nog es op tv gezien. Daar spelen precies redelijk wat bekende personen in mee (al dan niet bijrolletjes).

Bart Religion

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Gisteren toevallig Starship Troopers nog es op tv gezien. Daar spelen precies redelijk wat bekende personen in mee (al dan niet bijrolletjes).

Neil Patrick Harris ^^

Vooral die reclamespot is grappig

Carrion

Legacy Member
Geweldige show gehad gisteren. Publiek deed goed mee, en nog aanvraag voor bis nummer gehad ook, daar doet ne mens het voor :p

fr1sb33

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Gisteren toevallig Starship Troopers nog es op tv gezien. Daar spelen precies redelijk wat bekende personen in mee (al dan niet bijrolletjes).


?
Alleen Ironside en NPH, de rest hebben nooit iets gehad dat op een carriere lijkt.
Budget van film: 100 millioen $ voor special effects, 5 frank voor de acteurs.

GammaGamer

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Gisteren toevallig Starship Troopers nog es op tv gezien. Daar spelen precies redelijk wat bekende personen in mee (al dan niet bijrolletjes).
MFW Jolene Blalock (T'pol uit Enterprise) in den 3de meedoet :eek::drool:

Huasheng

Legacy Member
Glimlach van de dag: Het gesprek met m'n zus tijdens 't eten en d'n afwas. Altijd grappig als ze vertelt over haar kotgenoten :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan