Archief - Je glimlach van vandaag - deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sqarzz

Legacy Member
De overstromingen in Thailand vorig jaar bleken een gigantische invloed te hebben op de productie van harde schijven. De productie werd namelijk belemmerd, waardoor de voorraden werden uitgeput en de prijzen recordhoogtes bereikten. Inmiddels lijkt het echter de goede kant op te gaan, want de prijzen blijken langzaam te dalen.
Lees verder

Shyheim

Legacy Member
als ge trouwt + scheidt met huwelijkstelsel hebde 50% van da geld

en als ge u laat volsteken nog is alimentatie bij

win? win.

Trine

Legacy Member
Karre zei:
Zo'n dingen begrijp ik echt niet. Als je niets voor een persoon voelt en je gaat daar puur bij voor het geld kan je toch niet gelukkig leven ook?
astrid bryan lijkt gelukkig.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Shyheim zei:
als ge trouwt + scheidt met huwelijkstelsel hebde 50% van da geld

en als ge u laat volsteken nog is alimentatie bij

win? win.

Toch enkel als ge minder verdient of minder kapitaal hebt dan de man?:confused:

De SkeEvN

Legacy Member
iKitty zei:
Not sure if glimlach of ergernis,

ga dan toch terug WoW spelen, 7 days for free... why not... :unsure:

als ik maar niet weer verslaafd geraak zeker...

verkopen en zo hebde gratis wow gespeeld :woohoo:

Dawg (oi22)

Legacy Member
Ik heb ze gebruikt.

Voor ik het wist had ik weer al een gamecard toegevoegd. Damn you, Blizzard!

Lorvet

Legacy Member
iKitty zei:
Not sure if glimlach of ergernis,

ga dan toch terug WoW spelen, 7 days for free... why not... :unsure:

als ik maar niet weer verslaafd geraak zeker...

Ik heb nog altijd een 10-day free trial van Cataclysm staan :p Enige voordeel van altijd een expansion achter gezeten te hebben :unsure:

Michster

Legacy Member
Shyheim zei:
als ge trouwt + scheidt met huwelijkstelsel hebde 50% van da geld

en als ge u laat volsteken nog is alimentatie bij

win? win.

Een beetje kortzichtig, vinde nie?

Kandul

Legacy Member
Shyheim zei:

Er zijn (blijkbaar) verschillende huwelijksstelsels, als je trouwt met scheiding van goederen dan klinkt het alvast niet vanzelfsprekend dat je recht zou hebben op 50%.

Shyheim

Legacy Member
doelde op wettelijk stelsel :(

sorry brah, 's nachts blokken = geprikkeld =)


Michster zei:
Een beetje kortzichtig, vinde nie?

ja sorry kben de verlovingsperiode enal nog vergeten

:/

spray-bunny

Legacy Member
Ik denk niet dat dat hetzelfde is geregeld in de common law landen. En Kandul heeft een punt dat ge in BE verschillende stelsels hebt, waar ge dan nog van kunt afwijken via huwelijkscontract.

In de VSA hebt ge gewoonlijk een billijke verdeling als principe dacht ik. Hangt wel af van staat tot staat.
Kan je van afwijken via contract.
En het is daar vrij normaal dat de rijke persoon via hc uitsluit dat de vrouw/man met de helft van het geld gaat lopen.
En bovendien zijn ze nog niet getrouwd, is die peet zijn vermogen pre-huwelijk en behoort het niet toe tot het huwelijksvermogen moesten ze in Belgie trouwen onder wettelijk stelsel. Het wijfje zou er in principe niks van zien bij scheiding...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan