Archief - Je glimlach van vandaag - deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GMotha

Legacy Member
Karre zei:
Koffiedames dreigen job te verliezen - De Standaard

Meest nutteloze job ooit? Het is alsof de overheid werk gecreëerd heeft om toch maar werk te kunnen aanbieden :lol:
Het is al uitgerekend: de koekjes van Lotus schrappen, bespaart 23.000 euro per jaar.
23.000€ aan koekjes?
Even opgezocht (duurder dan de prijs die FOD wss betaald): 1 kilo aan 12 € is bijna 2 ton speculaas per jaar. Delen door gemiddeld 220 werkdagen is dat zowat 8 kilo speculaaskes per dag o_0

Hoeveel volk werkt er daar?

Zomg: 5g per koekje = 1600 koekskes per dag.

Ik vraag me af hoeveel kilo er langs FOD Asiel & Migratie gaat (flauwe Maggie De Block joke).

freakykiller

Legacy Member
:wtf: alsof 9gag ooit iets gecreëerd heeft ?
Friendzone theorie bestaat toch wel al heel wa langer
(en er zit wel ietswat waarheid in)

_ns_

Legacy Member
't wordt daar wel ferm overdreven en eigenlijk gewoon uitgebreid als excuus voor alle losers die geen lief kunnen krijgen en het daar dan maar op steken.

kay-gell

Legacy Member
_ns_ zei:
't wordt daar wel ferm overdreven en eigenlijk gewoon uitgebreid als excuus voor alle losers die geen lief kunnen krijgen en het daar dan maar op steken.

Echt he, die dwazen met hun friendzone-shizzle moeten eens ballen kweken en wat minder de flair lezen.

Mugiwara

Legacy Member
Wat ik nooit heb begrepen is dat wanneer een vrouw dan met een douchebag gaat, "the nice guy" dit erg vindt en het jammer vindt dat de vrouw niet met hem gaat, maar als je ziet dat een vrouw juist met zo een douche gaat, dan zegt dat toch genoeg over de vrouw en wilt ge ze niet meer, niet?
Dit vond ik altijd al grappig^^

Anoniem04

Legacy Member
Mugiwara zei:
Wat ik nooit heb begrepen is dat wanneer een vrouw dan met een douchebag gaat, "the nice guy" dit erg vindt en het jammer vindt dat de vrouw niet met hem gaat, maar als je ziet dat een vrouw juist met zo een douche gaat, dan zegt dat toch genoeg over de vrouw en wilt ge ze niet meer, niet?
Dit vond ik altijd al grappig^^

Rationaliteit en gevoelens don't mix. :unsure:

lol, friendzone van 9gag.

vloet

Legacy Member
Zal al wel wat langer bestaan dan 9gag lol. Is wsl iets van alle tijden, dat nu gwn de term 'friendzone' gekregen heeft. Of ge nu ballen hebt of niet (letterlijk en figuurlijk, vrouwen kunnen het ook voorhebben), het is vrij makkelijk ermee te maken te krijgen.

u4ea

Legacy Member
kay-gell zei:
Echt he, die dwazen met hun friendzone-shizzle moeten eens ballen kweken en wat minder de flair lezen.

Not sure if serious.

glimlach. Vanalle soorten bieren in mijn frigoke gestoken om in den avond dan tijdens het gamen op't gemakske op te drinken. :love:

MmoRpgGuy

Legacy Member
2fietsers die voor mij op hun muil kletsen op dezelfde plek en dan staat daar 1 recht en zegt : let op het is hier glad, :lol:

GMotha

Legacy Member
Shellshock zei:
En de man? Hij weet het niet meer - De Standaard

Tijd dat iemand het zegt. Vrouwen weten vaak gewoon zelf niet wat ze willen in een man.

"Ja hij moet lief zijn, en zorgzaam, en kunnen luisteren, en dit en dat..." En dan kiezen ze altijd voor de grootste douchebag die ze kennen. :sop:
Ach, de douchekes zijn avontuurlijker, spannender en beter in bed. Eens ze alleen met 2 kinderen van 2 verschillende venten zitten, vinden ze hun weg wel terug naar de zorgzame, lieve mannen ^^

RB26DETT

Legacy Member
GMotha zei:
23.000€ aan koekjes?
Even opgezocht (duurder dan de prijs die FOD wss betaald): 1 kilo aan 12 € is bijna 2 ton speculaas per jaar. Delen door gemiddeld 220 werkdagen is dat zowat 8 kilo speculaaskes per dag o_0

Hoeveel volk werkt er daar?

Zomg: 5g per koekje = 1600 koekskes per dag.

Ik vraag me af hoeveel kilo er langs FOD Asiel & Migratie gaat (flauwe Maggie De Block joke).
De suikerwafels en frangipanekes bij de fod volksgezondheid niet vergeten voor de tijdens vergaderingen :drool:

Huasheng

Legacy Member
Buschauffeur die zijn gaspedaal wist staan, hoewel het voor niets nodig was, want mijn tweede bus had 10min vertraging :unsure: :)

Baas die Chinese eetstokjes had gekocht voor alle werknemers (om tijdens de lunchtijd te gebruiken ;) ). Ik bekijk de verpakking en zie het merk staan: Huasheng :cool:

In de kalender van Microsoft Office Outlook aangeduid dat het de Chinese Feestdagen mocht weergeven. Lees je daar van die grappige Engelse vertalingen als 'Insects Awaken Day', 'Grain in Ear Day', 'Slight Heat Day', 'Great Heat Day' en 'Stopping the Heat Day' :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan