Archief - Je glimlach van vandaag - deel 27

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
Booka Shade zei:
Gisterenavond met de vriendin naar twilight gaan kijken. Zat niet echt te wachten om die film te gaan zien, maar ik moet toch zeggen dat ik het een zeer origineel einde vond. Ze hebben me een glimlach bezorgd :)

origineel?

Origineeel? :angry:

Een gigantische eindbattle houden die eigenlijk nog wel leuk was, maar dan plots onthullen dat het een focking droom/visioen was? :doh: Ik zou hardop "Fock you!" geroepen hebben in de zaal. :p

En daarbuiten heeft NIEMAND van de personages enige opoffering of verandering doorgaan. Dakota Fanning haar kop stond er gewoon nog op!

Als ge zoiets origineel noemt Kay. :unsure: Stelt u eens voor dat ze dat zouden doen bij The Hobbit of LOTR-trilogie. K denk niet dat fans er mee zouden kunnen lachen. :D

Edit: ge zijt toch niet aant trollen hé? :unsure:

Wikkesman

Legacy Member
Ik vond het einde van Titanic origineel.
Allez, ik ha da echt ni gedacht da dien boot ging zinke.

Général Zantas

Legacy Member
Dat het verdomd goeikoop is om in België op cafe te gaan.

Booka Shade

Legacy Member
Michster zei:
origineel?

Origineeel? :angry:

Ach kom, niet overdrijven :)
Mannen durven gewoon niet te zeggen als ze zo van die films echt goed vinden, omdat ze dan precies scheef bekeken worden..

Films als the notebook kan ik ook best pruimen, niks mis mee als man om zo'n films te zien.

Katoom

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ach kom, niet overdrijven :)
Mannen durven gewoon niet te zeggen als ze zo van die films echt goed vinden, omdat ze dan precies scheef bekeken worden..

Films als the notebook kan ik ook best pruimen, niks mis mee als man om zo'n films te zien.
Het gaat niet over het soort film maar over de film zelf. :p

Tuninboy

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ach kom, niet overdrijven :)
Mannen durven gewoon niet te zeggen als ze zo van die films echt goed vinden, omdat ze dan precies scheef bekeken worden..

Films als the notebook kan ik ook best pruimen, niks mis mee als man om zo'n films te zien.

Beikes zedde zeker dat uw vriend(in) niks tussen haar benen heeft hangen ? :puke:

Anoniem04

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ach kom, niet overdrijven :)
Mannen durven gewoon niet te zeggen als ze zo van die films echt goed vinden, omdat ze dan precies scheef bekeken worden..

Films als the notebook kan ik ook best pruimen, niks mis mee als man om zo'n films te zien.

Of misschien gewoon, omdat er echt weinig aan is.

Ik heb de eerste gezien, en als ik dan eens aan iemand vraag wat nu het punt van het verhaal was dan kunnen ze er zelf amper op antwoorden. Twilight is voor vrouwen wat een platte actiefilm voor mannen is.

Booka Shade

Legacy Member
Tuninboy zei:
Beikes zedde zeker dat uw vriend(in) niks tussen haar benen heeft hangen ? :puke:

Euhm, die logica snap ik precies niet...

Dillyracer zei:
Of misschien gewoon, omdat er echt weinig aan is.

Ik heb de eerste gezien, en als ik dan eens aan iemand vraag wat nu het punt van het verhaal was dan kunnen ze er zelf amper op antwoorden. Twilight is voor vrouwen wat een platte actiefilm voor mannen is.

Ik zeg ook niet dat ik sta te springen om die film te zien hoor, maar om zoals sommige daar zo kinderachtig over te doen vind ik iets te ver :)

Ik kan Twilight appreciëren en daar stopt het bij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan