Archief - Je glimlach van vandaag - deel 27

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Dillyracer zei:
Of misschien gewoon, omdat er echt weinig aan is.

Ik heb de eerste gezien, en als ik dan eens aan iemand vraag wat nu het punt van het verhaal was dan kunnen ze er zelf amper op antwoorden. Twilight is voor vrouwen wat een platte actiefilm voor mannen is.

Van platte actiefilms gesproken. Ik heb zonet The Expendables 2 gezien. Die film is er met momenten zo gigantisch over dat je gewoon begint te denken dat de makers ervan er gewoon zelf mee aan het lachen waren. Ik heb er nog meer mee gelachen dan met de gemiddelde komedie :lol:

Bij de volgende gesprekken dacht ik echt: nu hebben ze het er toch echt om gedaan om het zo onserieus mogelijk te maken:

Gesprek tussen Sylvester Stallone en Chuck Norris:

S: Haven't you been bitten by a king cobra?
C: Yes. It took 5 days of agony.
S: And then?
C: The cobra died.

Of Arnold Schwarzenegger dat zonodig de "I'll be back" hoefde te zeggen.

Dennoman

Legacy Member
Karre zei:
Van platte actiefilms gesproken. Ik heb zonet The Expendables 2 gezien. Die film is er met momenten zo gigantisch over dat je gewoon begint te denken dat de makers ervan er gewoon zelf mee aan het lachen waren. Ik heb er nog meer mee gelachen dan met de gemiddelde komedie :lol:
Is ook als zuivere parodie op het actiegenre bedoeld. Zit bewust bomvol met zoveel mogelijk clichés als ze erin konden proppen. Denk dat Stallone wel heel veel zelfrelativering heeft: somehow komt die me over als een toffe pee :p

Pols

Legacy Member
ryoudragon zei:
Ik heb ook blok en mij hoor je ni klagen. Al maanden alles op voorhand geblokt een voorbereid. Nu van de hele vakantie nog maar max 5 dagen studeerwerk :woohoo:

Kerstvakantie = gamevakantie :D

Hogeschool zeker? Wie werkt er nu in het jaar. Dat is de tijd van pinten zuipen, uitgaan, gamen, te weinig slapen,... Blok, dat dient voor te studeren. Al zeg ik nu wel al 4 jaar op rij dat ik meer in het jaar ga doen :unsure:

u4ea

Legacy Member
Humor aan de KHLeuven.
:')
Bij Peer werken zo'n 1500 mensen.
...
Het bedrijf is wereldberoemd voor zijn aaiboeken en aaitelefoons².


--footnote--
²en is nog steeds in de rouw na het verlies van topman Steven Banen :-)

zipke

Legacy Member
James Arthur zijn performance tijdens de finale van x-factor UK van vorige week + zijn eerste auditie. Kippevel :love: En dan zien hoe Nicole Scherzinger rechtstaat om zot mee te dansen :love:

u4ea

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Haha, nog altijd dezelfde opdracht Systeembeheer?:D

Precies wel dan. :)
Der staat toevallig nergens geen voorbeeld online van vorige jaren? Khaat da zo van 0 beginnen zonder te weten wa ze eigenlijk verwachten.

Dakantochnie

Legacy Member
Huasheng zei:
Je had precies wat tijd te veel :p


Amai nog niet :D
D'n beste danser was ongetwijfeld die kleuter :p
Voor sommige dingen maak je al eens graag tijd, he :p ;)

't Gekke is wel dat het zelfs nog meer catchy is dan 'k al vreesde: 'k heb dat liedje ondertussen al voor de zoveelste keer beluisterd :unsure: :help: :lol:

Huasheng

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Voor sommige dingen maak je al eens graag tijd, he :p ;)

't Gekke is wel dat het zelfs nog meer catchy is dan 'k al vreesde: 'k heb dat liedje ondertussen al voor de zoveelste keer beluisterd :unsure: :help: :lol:
Dan wordt het uitkijken naar je volgende verslaggeving ;) :p

Je weet toch wat de volgende stap is? Leren linedansen :D Go for it! :woohoo:

JohnnyricoMC

Legacy Member
u4ea zei:
Precies wel dan. :)
Der staat toevallig nergens geen voorbeeld online van vorige jaren? Khaat da zo van 0 beginnen zonder te weten wa ze eigenlijk verwachten.

Zie PM.

Dawg (oi22)

Legacy Member
Mountain Dew kortingscode kunnen claimen op hun facebook, flessen besteld aan €10 ipv €15 :cool:

Dakantochnie

Legacy Member
Huasheng zei:
Dan wordt het uitkijken naar je volgende verslaggeving ;) :p

Je weet toch wat de volgende stap is? Leren linedansen :D Go for it! :woohoo:
:rofl:

Wel grappig dat ze daar dansen op de house versie van iets dat met momenten lijkt op 'The roof is on fire'. :unsure: :p :D

Huasheng

Legacy Member
Dakantochnie zei:
:rofl:

Wel grappig dat ze daar dansen op de house versie van iets dat met momenten lijkt op 'The roof is on fire'. :unsure: :p :D
Tuurlijk, Dakke, tuurlijk *aai aai* :p
En kijk, je moet de country-muziek niet ver gaan zoeken ;)
Dat worden een paar cowboy-boots voor je kerst :D

xDama

Legacy Member
NI Komplete gekregen van de vriendin, voor Kerstmis! Mijn lief kicked toch wel ass!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan