Archief - Je glimlach van vandaag - deel 27

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CL4P-TP

Legacy Member
Lol.

In het middelbaar kregen we op het einde van het jaar de kans om onze boeken terug aan de school te verkopen.
Vorig schooljaar had ik 1 boek verkocht.
Ik kijk nu effe op mijn zichtrekening en ik zie dat er ineens 45 euro gestort is voor ocharme 1 boek :lol:

ryoudragon

Legacy Member
Pols zei:
Hogeschool zeker? Wie werkt er nu in het jaar. Dat is de tijd van pinten zuipen, uitgaan, gamen, te weinig slapen,... Blok, dat dient voor te studeren. Al zeg ik nu wel al 4 jaar op rij dat ik meer in het jaar ga doen :unsure:

Ik werk in t jaar EN ik ga veel uit :D ik studeer overdag, tussen mn lessen door :3

u4ea

Legacy Member
ryoudragon zei:
Ik werk in t jaar EN ik ga veel uit :D ik studeer overdag, tussen mn lessen door :3

Bij ons hebder ook zo'n die gwn ni na de les gaan en hun vrije tijd gebruiken om hun taken te maken en te studeren.

De goeie student wordt dan gestraft om naar school te gaan. :sop:

ryoudragon

Legacy Member
Haha, maar ik ga wel flink naar mn lessen hoor :p ik moet ook eerlijk toegeven dat we telkens minstens 1 dag hebben tussen onze examens dus das echt wel chill en bespaart me veel tijd in de vakantie :3
En dankzij de belachelijk hoge frequentie van testen her en der hebk het merendeel al es moeten leren. Sowieso bereid ik alles goed voor want ik weiger een hele vakantie te studeren

coldplayke

Legacy Member
ryoudragon zei:
Haha, maar ik ga wel flink naar mn lessen hoor :p ik moet ook eerlijk toegeven dat we telkens minstens 1 dag hebben tussen onze examens dus das echt wel chill en bespaart me veel tijd in de vakantie :3
En dankzij de belachelijk hoge frequentie van testen her en der hebk het merendeel al es moeten leren. Sowieso bereid ik alles goed voor want ik weiger een hele vakantie te studeren

Is het niet normaal dat er tussen elk examen minsten 1 dag zit? :unsure:

Chappii (oi22)

Legacy Member
coldplayke zei:
Is het niet normaal dat er tussen elk examen minsten 1 dag zit? :unsure:

Nee, sommigen hebben examens op opeenvolgende dagen hoor. Soms zelfs 3-4 na elkaar.

Chappii (oi22)

Legacy Member
coldplayke zei:
Hogeschool dan (dit is niet denigrerend bedoeld)?

Nee, universiteit antwerpen. Ik zou nog 's moeten dubbelchecken ('t gaat niet over mij) maar ik denk dat ik het zo heb opgevangen. :)

Put_met_keren

Legacy Member
Terug thuis, eindelijk terug internet :applause:
Welk ziekenhuis heeft de dag vandaag nu geen internet? :doh:

coldplayke

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
Nee, universiteit antwerpen. Ik zou nog 's moeten dubbelchecken ('t gaat niet over mij) maar ik denk dat ik het zo heb opgevangen. :)

Ik dacht dat men in een standaardtraject op unief altijd 24 uur tussen 2 examens moet laten (of dit is wat ze me hier hebben wijsgemaakt) :p

kil911ler

Legacy Member
Moet je es nazien in het examenreglement... soms 'verzinnen' studenten van die regels om het zichzelf niet moeilijk te maken :p

Bij ons, HoGent, is het zo dat je 2 examens op een dag kunt hebben. Maar dit komt alleen voor bij GIT'ers (zijn lastigaards bij het opstellen van een examenrooster :p). Overlapping telt maar indien examens op hetzelfde uur beginnen.

Pariah

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Terug thuis, eindelijk terug internet :applause:
Welk ziekenhuis heeft de dag vandaag nu geen internet? :doh:

Toch nie door de bof int kliniek beland? :unsure: want kheb het 2 weken geleden ook gehad en kdenk dat ik er eindelijk vanaf ben.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Cadiuro

Legacy Member
Vandaag een BMW Advanced Driver Training gevolgd. Was echt awesome: dat is zo ne slipcursus, maar echt heel vet om te doen.

Ik heb mijn rijbewijs nog geeneens twee jaar, maar kheb mezelf toch al betrapt op een aantal slechte gewoonten die ik nu in de toekomst ga corrigeren.

josilirios

Legacy Member
Cadiuro zei:
Vandaag een BMW Advanced Driver Training gevolgd. Was echt awesome: dat is zo ne slipcursus, maar echt heel vet om te doen.

Ik heb mijn rijbewijs nog geeneens twee jaar, maar kheb mezelf toch al betrapt op een aantal slechte gewoonten die ik nu in de toekomst ga corrigeren.

Vertel!

eS

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Terug thuis, eindelijk terug internet :applause:
Welk ziekenhuis heeft de dag vandaag nu geen internet? :doh:

Meestal is het wifi-net in de kliniek beperkt (of enkel kabel) om interferentie met andere apparatuur te vermijden.;)

Cadiuro

Legacy Member
josilirios zei:

- Teveel met één hand rijden (minder controle over het stuur + gevaarlijk als je airbag in werking treedt, hoewel ik em vooral langs onder vasthield en dat dus wegviel, maar nog steeds minder controle)
- Linkervoet vaak op het matje in plaats van op de voetsteun (je voet gaat veel sneller van de grond komen waardoor je geen steun en dus minder controle hebt in noodsituaties)
- Af en toe teveel met den ambriage spelen in bochten, ik wist al dat het slecht was maar ik kreeg het niet afgeleerd (enfin, niet in elke bocht uiteraard he, maar regelmatig, vooral bij het oprijden van een parking ofzo). Vandaag wel gevoeld welk effect dat kan hebben, dus we gaan der extra op letten.

Enfin, kheb nog heel veel andere dingen geleerd ook, hoor. Twas een leerzame dag.

We zijn nog jong, we kunnen de slechte gewoontes er gelukkig nog uitfilteren :baard:

sharpshot

Legacy Member
Doe ik ook veel en ik kan het maar niet afleren (ik let er dan ook op, maar jah)

R3L4X

Legacy Member
Cadiuro zei:
- Linkervoet vaak op het matje in plaats van op de voetsteun (je voet gaat veel sneller van de grond komen waardoor je geen steun en dus minder controle hebt in noodsituaties)
- Af en toe teveel met den ambriage spelen in bochten, ik wist al dat het slecht was maar ik kreeg het niet afgeleerd (enfin, niet in elke bocht uiteraard he, maar regelmatig, vooral bij het oprijden van een parking ofzo). Vandaag wel gevoeld welk effect dat kan hebben, dus we gaan der extra op letten.

-Ik zet mijn voet ook voor de koppeling, ik vind die voetsteun echt oncomfortabel :unsure:.
-Waarom gebruik je je koppeling in de bochten :s? Bocht is toch gewoon gas blijven geven of wat gas minderen, als je dan je koppeling gaat induwen ga je mooi vooruit schieten :s.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan