Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pols zei:Hogeschool zeker? Wie werkt er nu in het jaar. Dat is de tijd van pinten zuipen, uitgaan, gamen, te weinig slapen,... Blok, dat dient voor te studeren. Al zeg ik nu wel al 4 jaar op rij dat ik meer in het jaar ga doen![]()
ik studeer overdag, tussen mn lessen door :3ryoudragon zei:Ik werk in t jaar EN ik ga veel uitik studeer overdag, tussen mn lessen door :3

ik moet ook eerlijk toegeven dat we telkens minstens 1 dag hebben tussen onze examens dus das echt wel chill en bespaart me veel tijd in de vakantie :3ryoudragon zei:Haha, maar ik ga wel flink naar mn lessen hoorik moet ook eerlijk toegeven dat we telkens minstens 1 dag hebben tussen onze examens dus das echt wel chill en bespaart me veel tijd in de vakantie :3
En dankzij de belachelijk hoge frequentie van testen her en der hebk het merendeel al es moeten leren. Sowieso bereid ik alles goed voor want ik weiger een hele vakantie te studeren

coldplayke zei:Is het niet normaal dat er tussen elk examen minsten 1 dag zit?![]()
Chappii (oi22) zei:

Chappii (oi22) zei:Nee, sommigen hebben examens op opeenvolgende dagen hoor. Soms zelfs 3-4 na elkaar.
coldplayke zei:Hogeschool dan (dit is niet denigrerend bedoeld)?

Chappii (oi22) zei:Nee, universiteit antwerpen. Ik zou nog 's moeten dubbelchecken ('t gaat niet over mij) maar ik denk dat ik het zo heb opgevangen.![]()


). Overlapping telt maar indien examens op hetzelfde uur beginnen.Put_met_keren zei:Terug thuis, eindelijk terug internet :applause:
Welk ziekenhuis heeft de dag vandaag nu geen internet? :doh:
want kheb het 2 weken geleden ook gehad en kdenk dat ik er eindelijk vanaf ben.Cadiuro zei:Vandaag een BMW Advanced Driver Training gevolgd. Was echt awesome: dat is zo ne slipcursus, maar echt heel vet om te doen.
Ik heb mijn rijbewijs nog geeneens twee jaar, maar kheb mezelf toch al betrapt op een aantal slechte gewoonten die ik nu in de toekomst ga corrigeren.
Put_met_keren zei:Terug thuis, eindelijk terug internet :applause:
Welk ziekenhuis heeft de dag vandaag nu geen internet? :doh:

josilirios zei:Vertel!

Cadiuro zei:- Linkervoet vaak op het matje in plaats van op de voetsteun (je voet gaat veel sneller van de grond komen waardoor je geen steun en dus minder controle hebt in noodsituaties)
- Af en toe teveel met den ambriage spelen in bochten, ik wist al dat het slecht was maar ik kreeg het niet afgeleerd (enfin, niet in elke bocht uiteraard he, maar regelmatig, vooral bij het oprijden van een parking ofzo). Vandaag wel gevoeld welk effect dat kan hebben, dus we gaan der extra op letten.
.
? Bocht is toch gewoon gas blijven geven of wat gas minderen, als je dan je koppeling gaat induwen ga je mooi vooruit schieten
.