Archief - Je glimlach van vandaag - deel 27

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R3L4X

Legacy Member
Karre zei:
Dat is dan ook het beste wat je kan doen, dat beest omver rijden en terwijl gewoon remmen. Maar helaas had ik nu wel een andere reflex. Is ook iets wat ik me blijf afvragen, wat zou ik in het vervolg doen.

Mede door het feit dat het donker is en dat er ineens iets of iemand voor je auto springt zal er ook wel tussen hebben gezeten, moest dat overdag zijn reageer je misschien totaal anders.

kristofke_1

Legacy Member
Ennio morricone heeft net gedaan en we zijn nu aan het aanschuiven voor op de tram te mogen.

Het concert heeft aan mijn verwachtingen voldaan. Veel respect ook voor Ennio om op 84 jarige leeftijd nog zo rond te trekken. Ook zijn niet film-muziek zijn pareltjes om te aanhoren. Naast mij zaten 2 ''bomma' s'' die verbaast waren dat er zoveel jong volk was :-P

Dakantochnie

Legacy Member
kristofke_1 zei:
Ennio morricone heeft net gedaan en we zijn nu aan het aanschuiven voor op de tram te mogen.

Het concert heeft aan mijn verwachtingen voldaan. Veel respect ook voor Ennio om op 84 jarige leeftijd nog zo rond te trekken. Ook zijn niet film-muziek zijn pareltjes om te aanhoren. Naast mij zaten 2 ''bomma' s'' die verbaast waren dat er zoveel jong volk was :-P
Wou ook wel gaan, maar 'k vond het spijtig dat Morricone zo gemakkelijk voor 't grote geld koos door op te treden in 't Sportpaleis. Was het nu in een zaal geweest die qua akoestiek z'n werk toch op een wat betere wijze kon weergeven en die ook een filmsfeer kon oproepen, dan had ik nog wel gegaan denk ik. Maar de combinatie Morricone-Sportpaleis is voor mij een beetje zoals een Hollander die is gaat uitleggen hoe je moet koken: op zich niets tegen beide onderwerpen, maar de combinatie ervan werkt niet. :p

Remi

Legacy Member
Ben net thuis van den ennio zijn concert.
't was ni slecht, het koor was goed (ahja, de zus zong er in mee :D) , maar vedraait, die kerel op zijn xylofoon deed me te hard denken aan agent 47.

kristofke_1

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Wou ook wel gaan, maar 'k vond het spijtig dat Morricone zo gemakkelijk voor 't grote geld koos door op te treden in 't Sportpaleis. Was het nu in een zaal geweest die qua akoestiek z'n werk toch op een wat betere wijze kon weergeven en die ook een filmsfeer kon oproepen, dan had ik nog wel gegaan denk ik. Maar de combinatie Morricone-Sportpaleis is voor mij een beetje zoals een Hollander die is gaat uitleggen hoe je moet koken: op zich niets tegen beide onderwerpen, maar de combinatie ervan werkt niet. :p

Tja, ik zou dat niet natuurlijk ook wel beter gevonden hebben. Maar gezien zijn gezegende leeftijd vrees ik dat het een' take it or leave it' toestand was :-P. Moet wel zeggen dat de akoestiek beter was dan verwacht. Natuurlijk geen concertzaal kwaliteit, maar het kon vele erger. De intimiteit ontbrak er inderdaad wel aan. Achja, we hebben het nu gehad en ik ben tevreden :-)

Inspector Monkfish

Legacy Member
Ik ben ook net thuis van Ennio Morricone. Het concert voldeed aan alle verwachtingen op één na: geen Man With The Harmonica :( Dat had ik graag eens live willen horen.

Ik heb wel enkele nieuwe pareltjes ontdekt en herondekt (de theme van A Fistful of Dynamite).

Mutlee

Legacy Member
Inderdaad een andere zaal zou wss voor een betere sfeer gezorgd hebben. Toch ben ik zeer tevreden vertrokken. Zoveel energie voor een 84 jarige, respect.

Muscleduck

Legacy Member
Ennio Morricone was magistraal, episch, ... :love: Na On Earth as it is in Heaven (laatste zonder de bis) moest ik mij inhouden om na de laatste noot niet direct recht te veren en bravo te roepen :love:

Inspector Monkfish

Legacy Member
Heeft er nog iemand manly tears gelaten tijdens Once Upon a Time in the West? :unsure:

Dennoman

Legacy Member
Inspector Monkfish zei:
Heeft er nog iemand manly tears gelaten tijdens Once Upon a Time in the West? :unsure:
Ja, tijdens de Night of the Proms met The Man with the Harmonica :(

Inspector Monkfish

Legacy Member
Dennoman zei:
Ja, tijdens de Night of the Proms met The Man with the Harmonica :(

How can you trust a man who wears both a belt and suspenders? The man can't even trust his own pants.

sluysen

Legacy Member
extreme_fox zei:
far cry 3 voor 35 euro door de kerstdeals van sony :)

Chance dat het al weken aan 33€ in de Saturn staat :p

edit:
kerstdeals sony, tgaat dus niet over de PC versie, my bad :D

Muscleduck

Legacy Member
Inspector Monkfish zei:
Heeft er nog iemand manly tears gelaten tijdens Once Upon a Time in the West? :unsure:

't Scheelde nie veel bij Gabriel's Oboe en On Earth as it is in Heaven :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan