R3L4X
Legacy Member
Karre zei:Dat is dan ook het beste wat je kan doen, dat beest omver rijden en terwijl gewoon remmen. Maar helaas had ik nu wel een andere reflex. Is ook iets wat ik me blijf afvragen, wat zou ik in het vervolg doen.
Mede door het feit dat het donker is en dat er ineens iets of iemand voor je auto springt zal er ook wel tussen hebben gezeten, moest dat overdag zijn reageer je misschien totaal anders.




Dat had ik graag eens live willen horen.
Na On Earth as it is in Heaven (laatste zonder de bis) moest ik mij inhouden om na de laatste noot niet direct recht te veren en bravo te roepen 