Cadiuro
Legacy Member
ryoudragon zei:Ik ken niets van auto's. Ik rijd met een Mercedes... A of B... ik weet het verschil niet. Ik ben er content mee. Ie is lekker warm en groot en ik heb een radio en hij rijdt. Meer moetk ni hebben
supersnel als in: ik blijf geen 5 seconden meer treuzelen in 1ste als toen ik net leerde rijden.![]()
Lol, "Mercedes A of B" en "Groot" in dezelfde zin





.