Tuninboy
Legacy Member
nixie zei:weet niet of ik het hier moet zetten of ergens anders...
Saturday Night Special: The Red Sea « AwkwardFamilyPhotos.com 12/22/2012
Eerder bij ergernissen.


Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nixie zei:weet niet of ik het hier moet zetten of ergens anders...
Saturday Night Special: The Red Sea « AwkwardFamilyPhotos.com 12/22/2012


Li1quid zei:
?Li1quid zei:
R3L4X zei:Zozo.. Is je e-peen nu groter geworden?
sluysen zei:Hoeveel voor betaald?
Ik lag aan 37€ voor deze http://ecx.images-amazon.com/images/I/61zGZAbVI0L._SL500_AA300_.jpg
Nu nog tijd vinden om het allemaal telezen 
Dat is omdat iedereen het openbaar vervoer neemt. Milieubewust is de Antwerpenaar ook nog is!twoen zei:das logisch,
in "'t stad" is er geen parking...
Li1quid zei:Jup, ik kan hem zelfs niet meer in bedwang houden![]()
Kheb deeze gekocht: A Song of Ice and Fire, 7 Volumes: Amazon.co.uk: George R. R. Martin: Books
Omgerekend €47. Ik wou alle boeken apart, dus voor die €10 meer heb ik het niet laten liggen. En ik heb er een kaart van Westeros bijgekregenNu nog tijd vinden om het allemaal telezen
![]()

Cuth zei:Dat is omdat iedereen het openbaar vervoer neemt. Milieubewust is de Antwerpenaar ook nog is!
En please, Gent is net zo min tstad als Lier dat is.

sluysen zei:Ah ja ik zie net dat er bij jou 2 boeken in 2 delen gedaan zijn. Dacht even dat je de nieuwe boeken ook al erbij kon kopen
Die kaart van westeros zit in ieder boek bij mij (weliswaar iets kleiner).
En pas op, het 1e boek leest redelijk traag vind ik, vanaf het 2e wordt het beter
(dan zitten we wss al 2 jaar verder
)Li1quid zei:Ik had het eerste boek hier al liggen en zit momenteel 3/4 ver. Het leest geweldig maar het loopt voor 80% gelijk met de serie. Beetje spijtig aangezien ik die al 2x heb gezien.
Bij het eerste boek was het inderdaad vrij traag op gang, maar daarnasluysen zei:Ah ja ik zie net dat er bij jou 2 boeken in 2 delen gedaan zijn. Dacht even dat je de nieuwe boeken ook al erbij kon kopen
Die kaart van westeros zit in ieder boek bij mij (weliswaar iets kleiner).
En pas op, het 1e boek leest redelijk traag vind ik, vanaf het 2e wordt het beter

DuffyT zei:Wacht maar tot je bezig bent aan Clash of Kings, dan zul je je ergeren dat er bepaalde (belangrijke) personages weggelaten zijn uit de serie zonder enige reden. Ook nutteloze naamsveranderingen. Enige minpunt aan de serie IMO.
Li1quid zei:Bah, nog meer personages. Ik heb nu soms al moeite om ze uit elkaar te houden.
bv: Sandor Clegane en Gregor Clegane
