Archief - Je glimlach van vandaag - deel 27

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cadiuro

Legacy Member
Tliedje van James Bond op de gitaar geleerd, bleek een pak minder moeilijk dan gedacht :D

Li1quid

Legacy Member
R3L4X zei:
Zozo.. Is je e-peen nu groter geworden :s?

Jup, ik kan hem zelfs niet meer in bedwang houden :s

sluysen zei:

Kheb deeze gekocht: A Song of Ice and Fire, 7 Volumes: Amazon.co.uk: George R. R. Martin: Books

Omgerekend €47. Ik wou alle boeken apart, dus voor die €10 meer heb ik het niet laten liggen. En ik heb er een kaart van Westeros bijgekregen :cool: Nu nog tijd vinden om het allemaal telezen :unsure:

Cuth

Legacy Member
twoen zei:
das logisch,

in "'t stad" is er geen parking...
Dat is omdat iedereen het openbaar vervoer neemt. Milieubewust is de Antwerpenaar ook nog is!

En please, Gent is net zo min tstad als Lier dat is.

sluysen

Legacy Member
Li1quid zei:
Jup, ik kan hem zelfs niet meer in bedwang houden :s



Kheb deeze gekocht: A Song of Ice and Fire, 7 Volumes: Amazon.co.uk: George R. R. Martin: Books

Omgerekend €47. Ik wou alle boeken apart, dus voor die €10 meer heb ik het niet laten liggen. En ik heb er een kaart van Westeros bijgekregen :cool: Nu nog tijd vinden om het allemaal telezen :unsure:

Ah ja ik zie net dat er bij jou 2 boeken in 2 delen gedaan zijn. Dacht even dat je de nieuwe boeken ook al erbij kon kopen :p

Die kaart van westeros zit in ieder boek bij mij (weliswaar iets kleiner).

En pas op, het 1e boek leest redelijk traag vind ik, vanaf het 2e wordt het beter

Muscleduck

Legacy Member
Cuth zei:
Dat is omdat iedereen het openbaar vervoer neemt. Milieubewust is de Antwerpenaar ook nog is!

En please, Gent is net zo min tstad als Lier dat is.

Antwerpen is net zo min 't stad als Brussel dat is wil je zeggen? :tongue:

Li1quid

Legacy Member
sluysen zei:
Ah ja ik zie net dat er bij jou 2 boeken in 2 delen gedaan zijn. Dacht even dat je de nieuwe boeken ook al erbij kon kopen :p

Die kaart van westeros zit in ieder boek bij mij (weliswaar iets kleiner).

En pas op, het 1e boek leest redelijk traag vind ik, vanaf het 2e wordt het beter

Ik had het eerste boek hier al liggen en zit momenteel 3/4 ver. Het leest geweldig maar het loopt voor 80% gelijk met de serie. Beetje spijtig aangezien ik die al 2x heb gezien.

Ik kan ni wachten om alles gelezen te hebben :D (dan zitten we wss al 2 jaar verder :unsure: )

DuffyT

Legacy Member
Li1quid zei:
Ik had het eerste boek hier al liggen en zit momenteel 3/4 ver. Het leest geweldig maar het loopt voor 80% gelijk met de serie. Beetje spijtig aangezien ik die al 2x heb gezien.

Wacht maar tot je bezig bent aan Clash of Kings, dan zul je je ergeren dat er bepaalde (belangrijke) personages weggelaten zijn uit de serie zonder enige reden. Ook nutteloze naamsveranderingen. Enige minpunt aan de serie IMO.

?therapy?

Legacy Member
sluysen zei:
Ah ja ik zie net dat er bij jou 2 boeken in 2 delen gedaan zijn. Dacht even dat je de nieuwe boeken ook al erbij kon kopen :p

Die kaart van westeros zit in ieder boek bij mij (weliswaar iets kleiner).

En pas op, het 1e boek leest redelijk traag vind ik, vanaf het 2e wordt het beter
Bij het eerste boek was het inderdaad vrij traag op gang, maar daarna :drool:
Boeken in 2 delen zal wel beter zijn dan in 1 deel. Soms vrij onhandig om vast te houden.

Li1quid

Legacy Member
DuffyT zei:
Wacht maar tot je bezig bent aan Clash of Kings, dan zul je je ergeren dat er bepaalde (belangrijke) personages weggelaten zijn uit de serie zonder enige reden. Ook nutteloze naamsveranderingen. Enige minpunt aan de serie IMO.

Bah, nog meer personages. Ik heb nu soms al moeite om ze uit elkaar te houden.
bv: Sandor Clegane en Gregor Clegane

DuffyT

Legacy Member
Li1quid zei:
Bah, nog meer personages. Ik heb nu soms al moeite om ze uit elkaar te houden.
bv: Sandor Clegane en Gregor Clegane

Dat betert wel als je de boeken begint te lezen. Ik heb ook eerst de serie gezien en dan al de boeken gelezen en tegen het tweede boek ben je de vele personages gewend. En gaat het ook makkelijker om ze in de serie uit elkaar te houden. ;)

Lorvet

Legacy Member
Ik ben nu op mijn gemak bezig met een reread, het is dan pas dat de meeste personages echt een plaats krijgen, dus geen paniek ;) Die appendices zijn daarvoor echt wel handig in ieder geval.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan