Dawg (oi22)
Legacy Member
waffel zei:Ja kzie ook net dat ie wel een stuk duurder is. Ik vind hem wel mooi staan op mijn kast, maar als ge gewoon voor de boeken gaat zou ik gewoon voor die van bol gaan he, die zijn krak hetzelfde (in 5delen dan).
Li1quid zei:Vergeet de map van Westeros niet!Zonder dat sta je nergens!
Wat nu, Waffel?
ad:
Zonder dat sta je nergens!
't is nog altijd niet duur, en 't zijn mooie boeken.







