Archief - Je glimlach van vandaag - deel 27

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
sluysen zei:
Ah ja ik zie net dat er bij jou 2 boeken in 2 delen gedaan zijn. Dacht even dat je de nieuwe boeken ook al erbij kon kopen :p

Die kaart van westeros zit in ieder boek bij mij (weliswaar iets kleiner).

En pas op, het 1e boek leest redelijk traag vind ik, vanaf het 2e wordt het beter

En vanaf het derde boek is het hek helemaal van de dam. Wat er dan allemaal gebeurt en wat je allemaal te weten komt :love:

Li1quid zei:
Bah, nog meer personages. Ik heb nu soms al moeite om ze uit elkaar te houden.
bv: Sandor Clegane en Gregor Clegane

Het betert er niet op hoor. In elk boek komen er telkens meer en meer personages bij.

Li1quid

Legacy Member
Lemme zei:

Lees ik direct al een spoilerke

Tyrion Lannister is the third and youngest child of Lord Tywin Lannister of Casterly Rock and his wife Lady Joanna. In de serie zijn ze nog niet getrouwd dacht ik?



En shit, nu klik op op lady joanna en krijg ik een spoiler dat ze dood is (of daar lijkt het toch op) :doh: :doh:

Lemme

Legacy Member
Li1quid zei:
Lees ik direct al een spoilerke

Tyrion Lannister is the third and youngest child of Lord Tywin Lannister of Casterly Rock and his wife Lady Joanna. In de serie zijn ze nog niet getrouwd dacht ik?



En shit, nu klik op op lady joanna en krijg ik een spoiler dat ze dood is (of daar lijkt het toch op) :doh: :doh:

Mja, da's het gevaar natuurlijk. :( Dat hebt ge met die app niet.

Lemme

Legacy Member
Dawg (oi22) zei:
Zijn die in-app aankopen eigenlijk vereist/doen die veel?

Yup, met de basis app zijt ge eigenlijk niet veel. Als ik het mij goed herinner is de gratis app enkel de eerste boek. Al de rest moet ge dus bij kopen.

coldplayke

Legacy Member
Kerstmis :woohoo:

Al vind ik wel dat 9lives er wat kersteriger uit had mogen zien :(

DuffyT

Legacy Member
Li1quid zei:
Lees ik direct al een spoilerke

Tyrion Lannister is the third and youngest child of Lord Tywin Lannister of Casterly Rock and his wife Lady Joanna. In de serie zijn ze nog niet getrouwd dacht ik?



En shit, nu klik op op lady joanna en krijg ik een spoiler dat ze dood is (of daar lijkt het toch op) :doh: :doh:

Dat is toch geen spoiler?

Lady Joanna is Tywin Lannister zijn vrouw en Tyrion's moeder. Maar zij is geen belangrijk personage. Er wordt een paar keer gezegd dat ze dood is maar daar blijft het bij dus spoiler? Toch niets verklapt van het verhaal?

waffel

Legacy Member
Dawg (oi22) zei:
Ja, maar die amazon editie kost bijna €20 meer :sad:

Ja kzie ook net dat ie wel een stuk duurder is. Ik vind hem wel mooi staan op mijn kast, maar als ge gewoon voor de boeken gaat zou ik gewoon voor die van bol gaan he, die zijn krak hetzelfde (in 5delen dan).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan