Archief - Je glimlach van vandaag - deel 27

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Redhunter

Legacy Member
RB26DETT zei:
Geweldige muziek. Als je er nog zo nog weet, stuur maar door via pm! :)

Hmm. Niet direct dingen die mij tebinnen schieten. Tis een redelijk uniek iets. Moest er mij eentje tebinnen schieten heb ik uw naam hier opgeschreven. ;)

Ohm

Legacy Member
Inspector Monkfish zei:
Ik ben ook net thuis van Ennio Morricone. Het concert voldeed aan alle verwachtingen op één na: geen Man With The Harmonica :( Dat had ik graag eens live willen horen.

Ja dat liedje heb ik ook wel gemist. Voor de rest was het gewoon een schitterend concert en die 2u zijn voorbij gevlogen. Hopelijk komt ie nog eens terug...

Dakantochnie

Legacy Member
Antwerpen boven in Gent - Sportwereld

*spelt nog net z'n 'A'-speld op voor hij de deur uitstapt om z'n croissants en koffiekoeken bij de bakker om de hoek te gaan halen* :cool:

Zo, we zijn weer vertrokken voor een goedgevulde dag onvervalst Antwerps zelf-egostrelen. :p

freakykiller

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Antwerpen boven in Gent - Sportwereld

*spelt nog net z'n 'A'-speld op voor hij de deur uitstapt om z'n croissants en koffiekoeken bij de bakker om de hoek te gaan halen* :cool:

Zo, we zijn weer vertrokken voor een goedgevulde dag onvervalst Antwerps zelf-egostrelen. :p

"PS: kende je Visit Antwerpen al? Tell them more deir to visiteren us hier in 't City!
Today we have won nen trofee in Gent because we run very harder than those deir! You can see it in The Smile-thread! "

Seriously :p

Huasheng

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Antwerpen boven in Gent - Sportwereld

*spelt nog net z'n 'A'-speld op voor hij de deur uitstapt om z'n croissants en koffiekoeken bij de bakker om de hoek te gaan halen* :cool:

Zo, we zijn weer vertrokken voor een goedgevulde dag onvervalst Antwerps zelf-egostrelen. :p
https://www.beyondgaming.be/archive/algemene-discussies.3/hoe-zit-het-met-thess-ketting.898731
freakykiller zei:
"PS: kende je Visit Antwerpen al? Tell them more deir to visiteren us hier in 't City!
Today we have won nen trofee in Gent because we run very harder than those deir! You can see it in The Smile-thread! "

Seriously :p
:lol:

Precies iets vreemd aan de hand met de croissants in Antwerpen :p

R!|)|)L3R

Legacy Member
Een Collectors Edition fles van 30 jaar Big Chouffe gekregen van enkele vrienden :)

h0pje

Legacy Member
R3L4X zei:

Korte samenvatting: 't Is geschreven door een arme ziel die blijkbaar berekeningen nodig heeft om er van overtuigd te zijn dat de Kerstman toch niet bestaat. Verder linkt hij de Kerstman met 'de diepere waarde van Kerstmis'. Zegt genoeg.

En iedereen weet dat de Kerstman niet naar derdewereld landen gaat, dus ge kunt sowieso al 1,5 miljard kinderen uit die berekening schrappen :s En 'k heb zo'n vermoeden dat er nogal wat fouten in zijn berekeningen zitten maar ge zou moeten zot zijn om dat echt uit te rekenen.

1/10 voor de moeite!

R3L4X

Legacy Member
h0pje zei:
Korte samenvatting: 't Is geschreven door een arme ziel die blijkbaar berekeningen nodig heeft om er van overtuigd te zijn dat de Kerstman toch niet bestaat. Verder linkt hij de Kerstman met 'de diepere waarde van Kerstmis'. Zegt genoeg.

En iedereen weet dat de Kerstman niet naar derdewereld landen gaat, dus ge kunt sowieso al 1,5 miljard kinderen uit die berekening schrappen :s En 'k heb zo'n vermoeden dat er nogal wat fouten in zijn berekeningen zitten maar ge zou moeten zot zijn om dat echt uit te rekenen.

1/10 voor de moeite!

0/10, want het komt niet van hem, copy-paste zonder er eigen gevoelens in te leggen!

HelpYouFall

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Antwerpen boven in Gent - Sportwereld

*spelt nog net z'n 'A'-speld op voor hij de deur uitstapt om z'n croissants en koffiekoeken bij de bakker om de hoek te gaan halen* :cool:

Zo, we zijn weer vertrokken voor een goedgevulde dag onvervalst Antwerps zelf-egostrelen. :p

Sjjjjtttt Dakantochnie, sebiet bruskeer je de provincialen nog :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan