Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

u4ea zei:Ge weet toch da ge kleren meer als 1 keer kunt aandoen?
Djesmin zei:Your point being? Waar ergens zeg ik dat ik dat kleedje ga aandoen en vervolgens trouwjurkgewijs op de zolder ga laten wegrotten? Ik weet gewoon nog dat ik toen dacht van oh, dit zou ik wel voor kerst of nieuwjaar kunnen aandoen! Et voila!
Must need shirt!ProjectW zei:
ryoudragon zei:Nog es alleen met d'n auto gereden. Niets zaligers dan es goed optrekken op 'n lang stuk![]()

Chilliewillie88 zei:Deze post klinkt zo alsof ge 17 zijt![]()
ryoudragon zei:shhttt! ik mag bijna nooit alleen rijden omdat m'n mama rampscenario's in haar hoofd heeft. Dan is het voor mij een zaligheid om es goe supersnel op te kunnen trekken na een rood licht.![]()
Als er andere mensen in mijn auto zitten, doe ik da uiteraard niet. En voor de rest rijd ik nooit te snel, altijd netjes binnen de maximum enzo :3



ryoudragon zei:Ik ken niets van auto's. Ik rijd met een Mercedes... A of B... ik weet het verschil niet. Ik ben er content mee. Ie is lekker warm en groot en ik heb een radio en hij rijdt. Meer moetk ni hebben![]()
het was maar een schets van het beeld da ge hier van bepaalde mensen kunt hebben
(n/o)