Archief - Je glimlach van vandaag - deel 27

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djesmin

Legacy Member
Ik was in een lichte meisjespaniek omdat ik nog niets had om aan te doen morgenavond en op kerst. Maar blijkbaar had ik dat maanden geleden al voorzien en vind ik hier net een kleedje dat ik toen gekocht had voor mocht ik mij in deze situatie bevinden. Nu moet ik niet nog last-minute het volk en het weer trotseren voor een veel te duur stuk stof.
:woohoo:

u4ea

Legacy Member
Ge weet toch da ge kleren meer als 1 keer kunt aandoen?


glimlach: Al maanden aan het zagen omdak geruis heb op mijn platenspeler. En nu denk ik der pas aan da der een ground-kabelke aanhangt dak aan de versterker kon hangen. :p

Djesmin

Legacy Member
u4ea zei:
Ge weet toch da ge kleren meer als 1 keer kunt aandoen?

Your point being? Waar ergens zeg ik dat ik dat kleedje ga aandoen en vervolgens trouwjurkgewijs op de zolder ga laten wegrotten? Ik weet gewoon nog dat ik toen dacht van oh, dit zou ik wel voor kerst of nieuwjaar kunnen aandoen! Et voila!

Arcturus

Legacy Member
Djesmin zei:
Your point being? Waar ergens zeg ik dat ik dat kleedje ga aandoen en vervolgens trouwjurkgewijs op de zolder ga laten wegrotten? Ik weet gewoon nog dat ik toen dacht van oh, dit zou ik wel voor kerst of nieuwjaar kunnen aandoen! Et voila!

ik heb zin in smashbros !
al is kirby vreselijk ambetant

ryoudragon

Legacy Member
Nog es alleen met d'n auto gereden. Niets zaligers dan es goed optrekken op 'n lang stuk :D

Anoniem04

Legacy Member
Mijn gitaar. :love:

Als er ooit iets met mijn handen of gehoor misgaat, spring ik van een brug.

ryoudragon

Legacy Member
Chilliewillie88 zei:
Deze post klinkt zo alsof ge 17 zijt :unsure:

shhttt! ik mag bijna nooit alleen rijden omdat m'n mama rampscenario's in haar hoofd heeft. Dan is het voor mij een zaligheid om es goe supersnel op te kunnen trekken na een rood licht. :love:
Als er andere mensen in mijn auto zitten, doe ik da uiteraard niet. En voor de rest rijd ik nooit te snel, altijd netjes binnen de maximum enzo :3

Chilliewillie88

Legacy Member
ryoudragon zei:
shhttt! ik mag bijna nooit alleen rijden omdat m'n mama rampscenario's in haar hoofd heeft. Dan is het voor mij een zaligheid om es goe supersnel op te kunnen trekken na een rood licht. :love:
Als er andere mensen in mijn auto zitten, doe ik da uiteraard niet. En voor de rest rijd ik nooit te snel, altijd netjes binnen de maximum enzo :3

Supersnel optrekken als in uw 1.2 Citroën C2 planken? :evil:

ryoudragon

Legacy Member
Ik ken niets van auto's. Ik rijd met een Mercedes... A of B... ik weet het verschil niet. Ik ben er content mee. Ie is lekker warm en groot en ik heb een radio en hij rijdt. Meer moetk ni hebben :p

supersnel als in: ik blijf geen 5 seconden meer treuzelen in 1ste als toen ik net leerde rijden. :$

Chilliewillie88

Legacy Member
ryoudragon zei:
Ik ken niets van auto's. Ik rijd met een Mercedes... A of B... ik weet het verschil niet. Ik ben er content mee. Ie is lekker warm en groot en ik heb een radio en hij rijdt. Meer moetk ni hebben :p

ok :p het was maar een schets van het beeld da ge hier van bepaalde mensen kunt hebben ;) (n/o)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan