ryoudragon
Legacy Member
Burrid zei:Heeft helemaal niks te maken met beter voelen. Eerder met begrepen voelen. Nog steeds denken de meeste mensen dat veganistisch leven ongezond is, en dat enkel hippies veganistisch zijn, dat je geen spieren kan kweken. Tis trouwens ook ambetant dat de veganistische restaurants in belgie op 1 hand te tellen zijn, en dat het standaard belgisch restaurant nog niks van veganisme gehoord heeft, laat staan een gerecht zonder dierlijke producten op het menu heeft.
Vandaar dat het altijd goed is als acteurs hierdoor in het nieuws komen! Mensen gaan misschien dan toch afvragen waarom zoveel bekende acteurs vegan/vege worden en hier hun conclusies uit trekken.
Dat van het beter begrepen voelen kan ik snappen, maar je moet ook willen inzien dat een veganistisch restaurant nu niet bepaald interessant is, economisch gezien.



