Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kay-gell

Legacy Member
"Laat ons fier zijn voor ons mooi land" dixit koning Philippe. Kan nog niet eens fatsoenlijk de taal aflezen die het meest gesproken wordt in dat mooi land. :lol:

Myllan

Legacy Member
Koning Filip klinkt toch niet echt koninklijk vind ik.:oink:Allez das zo precies een naam voor de butler.
Koningin Mathilde dan weer wel.

cram

Legacy Member
Toch handig die warmte,je hebt geen handdoek nodig als je juist hebt gedoucht.
Douchke genomen uit douchke gestapt en in no time was ik al droog.

Timmeke

Legacy Member
cram zei:
Toch handig die warmte,je hebt geen handdoek nodig als je juist hebt gedoucht.
Douchke genomen uit douchke gestapt en in no time was ik al droog.

En een minuut later terug nat vant zweet zeker?

Recipe4hate

Legacy Member
kay-gell zei:
"Laat ons fier zijn voor ons mooi land" dixit koning Philippe. Kan nog niet eens fatsoenlijk de taal aflezen die het meest gesproken wordt in dat mooi land. :lol:
Cut the guy some slack?

kay-gell

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Cut the guy some slack?

Heel zijn leven voorbereid om koning te worden en maar doorgaan over de eenheid van het land. Daarboven nog eens 11 miljoen euro per jaar krijgen en dan op uw eerste speech nog niet eens fatsoenlijk Nederlands spreken.
No slack se.

dJeez

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Cut the guy some slack?
Zijn dochter spreekt veel beter Nederlands dan hij - die moeten ze blijkbaar bijlessen ... Frans geven :p. Maar zijn uitspraak is eerlijk gezegd wel al verbeterd tov vroeger.

kay-gell

Legacy Member
dJeez zei:
Zijn dochter spreekt veel beter Nederlands dan hij - die moeten ze blijkbaar bijlessen ... Frans geven :p. Maar zijn uitspraak is eerlijk gezegd wel al verbeterd tov vroeger.

Philippe is één van de tekenen aan de wand waarom dit land al lang geen echt land meer is.
Zijne pa doet op het laatste moment nog wat politieke uitspraken opdat de dwazen die nog waarde hechten aan zijn woorden zouden inzien hoe fantastisch deze federale regering wel niet is.
Terwijl zijn zoon in gebrekkig Nederlands het volk toespreekt.

Maw ze hebben de mond vol over eenheid van het land maar kunnen zelf nog niet eens de inspanning opbrengen die van hen verwacht wordt als uitdrager van die eenheid.

math

Legacy Member
Juist ontdekt dat Jackie Chan ook een zanger is:

[YOUTUBE]8cEow6iOWlk[/YOUTUBE]

dJeez

Legacy Member
kay-gell zei:
Terwijl zijn zoon in gebrekkig Nederlands het volk toespreekt.
Weeg het eens af tov het Nederlands van Di Rupo. Wie zijn Nederlands (zonder te kijken naar de persoon, enkel naar wat er uit komt) verkies je dan? Dat het beter kan (en eigenlijk ook moet) staat buiten kijf.

kay-gell

Legacy Member
dJeez zei:
Weeg het eens af tov het Nederlands van Di Rupo. Wie zijn Nederlands (zonder te kijken naar de persoon, enkel naar wat er uit komt) verkies je dan? Dat het beter kan (en eigenlijk ook moet) staat buiten kijf.

Dat is nog zo een punt, ik kan niet eens kiezen.

dJeez

Legacy Member
kay-gell zei:
Dat is nog zo een punt, ik kan niet eens kiezen.
Dan bezit je de gave om objectief te oordelen niet blijkbaar. Philippe kan wel degelijk ook zonder spiekbriefje een gesprek in het Nederlands houden, Di Rupo is daar niet toe in staat tenzij hij voorbereiding krijgt (dus de vragen op voorhand doorgespeeld krijgt). Dàt is een duidelijk verschil (of Di Rupo zou ineens enorme vorderingen gemaakt moeten hebben).

kay-gell

Legacy Member
dJeez zei:
Dan bezit je de gave om objectief te oordelen niet blijkbaar.

Je snapt niet wat ik bedoel.

Ik kan niet kiezen wie ons land vertegenwoordigt.
De ene is er gekomen door in het juiste gezin geboren te worden en de andere is er gekomen met een minderheid aan Vlaamse kant.

En het is niet omdat de ene minder slecht is dan de andere dat het ineens goed is.

dJeez

Legacy Member
kay-gell zei:
Je snapt niet wat ik bedoel.

Ik kan niet kiezen wie ons land vertegenwoordigt.
Dan heb je de vraag toch niet goed gelezen lijkt mij. Het ging mij niet over wie ons het best kan vertegenwoordigen (daar lijkt het antwoord mij ook nogal voor de hand liggend, maar soit), het ging mij over hun taalvaardigheid. Aanvulling in mijn edit hierboven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan